Hyundai își face uzină pentru mașini electrice în Coreea de Sud. Debutul activității, în 2026
Hyundai a anunțat că au început lucrările la noua sa fabrică din Coreea de Sud. La această fabrică vor fi construite viitoarele modele electrice ale mărcii, iar aceasta își va începe activitatea din 2026.
Constructorul sud-coreean a anunțat începutul lucrărilor la noua sa uzină de mașini electrice din orașul Ulsan. Noua fabrică, în valoare de peste 1.5 miliarde de euro, se află în apropiere de prima uzină a mărcii asiatice, operațională încă din 1968. De altfel, noua uzină este prima fabrică Hyundai nouă construită în Coreea de Sud în ultimii 29 de ani.
Noua fabrică își va începe activitatea abia în 2026. Aceasta se întinde pe o suprafață de 548.000 de metri pătrați, iar fabrica va avea o capacitate de producție anuală de 200.000 de mașini electrice. Primul model electric care va fi produs aici va purta emblema Genesis.
La final, uzina se va folosi și de energie 100% regenerabilă, precum și de un sistem de producție flexibil, care poate fi actualizat pentru producția de viitoare modele.
via Hyundai
-
Banditos, miercuri, 15.11.2023 17:06
Coreenii au dormit la lectia "Nimeni nu vrea electrice", capitolul "Never-Never", Profesor Sheri(f) Mimishor.
-
George Simion, joi, 16.11.2023 09:38
daca traia ceausescu, aveam cateva de-astea pana acum.
-
Banditos, joi, 16.11.2023 10:21
Aveam cateva si productia refuzata. Deci...sa lasam povestile
-
Dutz, joi, 16.11.2023 17:59
Da, Hyundai face… doar ca din 2026, si de fapt este divizia premium Genesis ;)) Este inutil si imposibil să ne pronunțăm cum va fi viitorul. In prezent avem pe planeta peste 2 miliarde de ICE-uri (de toate felurile), n-am considerat vapoare si avioane, si încă peste 85% din producția globală este cu ICE-uri. Posibil ca viitorul sa fie electric… doar ca cel mai probabil nu cel din viața noastră. Dacă nu v-ați “emoționa” la orice știre fără știre nu v-ar eticheta nimeni spălați pe creieri, foci etc. Electricele nu parcurg nici 1% din km anuali la nivel global… prezentul este clar, deci unde-i viitorul?
-
Banditos, joi, 16.11.2023 18:39
"Corenii" astia...tot asa si pana acum au gandit si uite unde de au ajuns. Sa planifici peste, auzi tu fato ...3 ani??? Pai asta e viitorul indepartat fataaa. Pana acum tot ce au facut a fost de azi pe maine...zau!
Dutz, joi, 16.11.2023 21:43Nu-s fată (nu ca ar fi o problemă), si da, o fabrică care va putea produce până la 200.000 unități/an din 2026 si alea Premium, nu va schimba nimic nici într-un orizont 15 ani si asta VS cât este de “urgent” să controlam schimbările climatice… pare cam îndepărtat, sau ce crezi tu? Acuma ca unii imbecili cred că pot controla clima (așa zisele dezastre care nu s-au mai văzut in istoria planetei), prin introducerea BEV-urilor este alta povestea si nu mai am chef sa elaborez… este o pura inepție. Sa calmez obsedații care se vor activa oricum… nu am spus că nu trebuie redusă poluarea, să îmbunățit condițiile de viață in orașe etc… dar să folosim orice furtună si trăznet si să-l asociem cu utilizarea mașinilor este incorect si penibil. PS… rămâne cum am anticipat, vânzările de BEV-uri in Q4 se duc in cap… Lucid tot 600 pe luna produc ;)… “așteptam” vesti de la Tesla. Lucid produced 1,550 cars during Q3 2023, a huge 28.7% drop from the 2,173 cars it produced in the previous quarter. Meanwhile, the company delivered 1,457 cars, a very slight increase over the 1,404 it delivered in Q2 — but that means it's still accumulating costly inventory Rivian is still losing a lot of money for each car that it sells, though the Amazon-backed automaker's CEO recently noted that this was quickly changing as the company ramps up production of its R1T pickup. Deci si pentru Rivian… vesti bune in “viitorul apropiat” când vor devenii profitabili. Electricele astăzi sunt varză si nimic nu arată roz in viitorul apropiat!!!! planuri… cu zero emisii ;)))
-
Banditos, vineri, 17.11.2023 09:42
am asa un filing ca astia construiesc fabrica cu scopul sa faca vanzari nu sa salveze planeta. Daca citesc bine acolo (nu vad nimic legat de rivian, lucid, etc) fabrica asta e prima dupa 29 de ani. In valoare de 1,5 MILIARDE de dolari. Va fi top-notch. Isi fac casa noua cu alte cuvinte. Ca vor construi aici Genesis sau alt model este irelevant...se pregatesc sa faca fata noilor conditii din piata oricare ar fi ele.
-
bravos, vineri, 17.11.2023 11:03
daca ziceai ca in corea de nord era stire. asa ...
Citeste si
-
INDUSTRIE | vineri, 20 septembrieVolkswagen ar putea primi sprijin din partea guvernului GermanieiVolkswagen ar putea primi sprijin din partea guvernului Germaniei, potrivit lui Robert Habeck, vicecancelarul Germaniei și ministrul economiei din această țară. Conform unor informații din presă, Volkswagen ar putea concedia 30.000 de angajați la uzinele sale din Germania. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 20 septembrieDacia Sandero, vedetă în Europa. Cel mai vândut model în primele 8 luni ale anuluiPotrivit celor mai recente date, Dacia Sandero a fost cel mai vândut model, de pe Bătrânul Continent, în primele 8 luni ale anului 2024. Podiumul este completat de Volkswagen Golf și T-Roc. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 20 septembrieVolkswagen oprește producția lui ID.4 în SUA din cauza problemelor cu ușileVolkswagen a fost nevoit să oprească producția modelului electric ID.4 în Statele Unite din cauza problemelor cu ușile care se pot deschide în mers. Producția crossover-ului german va fi oprită până când va fi găsită o soluție la această problemă. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 19 septembrieMercedes-Benz pune capăt parteneriatului cu BYD și renunță la o marcă de mașini electrice premiumMercedes-Benz a anunțat că se retrage din parteneriatul său cu BYD și renunță totodată la marca Denza. Aceasta este o marcă chineză de mașini electrice premium fondată de Mercedes-Benz și BYD, iar acum aceasta va fi deținută în totalitate de BYD. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 19 septembrieȘeful Stellantis: „industria auto se află acum în modul de supraviețuire”Carlos Tavares, șeful Stellantis, și-a exprimat părerea despre situația în care se află în prezent industria auto. El a declarat că trebuie să se ajungă la o paritate de costuri între mașinile electrice și cele termice pentru ca Stellantis să supraviețuiască. Citeste tot
Și eu care credeam ca se construiesc termice "pe bandă rulantă" (bine ca nu manual) ...