Hyundai isi face brand de lux

Publicat luni, 02.04.2007 16:24 de Robert Gherghe

Hyundai se gandeste sa-si realizeze propria divizie de lux, dupa modelul Toyota (Lexus), Honda (Acura) si Nissan (Infiniti).

Linia de productie de la Hyundai a fost constant imbunatatita iar in ultima perioada constructorul coreean a plusat pe piata modelelor de lux.

Dupa SUV-ul Veracruz , Hyundai a dezvaluit recent noul sedan de lux Genesis RWD V8. Ultimele evolutii nu sunt tocmai intamplatoare, deoarece Hyundai intentioneaza sa lanseze un brand de lux pentru a putea rivaliza cu concurentii asiatici.

John Krafcik, seful de productie de la Hyundai, a declarat: „Nu ne-am decis pana acum, inca purtam discutii privind aceasta chestiune. Deocamdata, Genesis se va vinde sub brandul Hyundai si nu stim daca acesta va fi numele viitorului brand de lux. Studiem si alte posibilitati”.

Judecand dupa declaratiile lui Krafcik, se pare ca Hyundai va folosi metoda japoneza, cea a marcilor de lux. Toyota are Lexus, Honda are Acura iar Nissan are Infiniti. Nu stim inca cum se va numi marca de lux de la Hyundai, dar stim aproape sigur ca acesta va exista.

  • div, luni, 02.04.2007 17:18
    typo

    Hyunday e la fel de japoneza ca si Kia sau Daewoo ;)

  • Adrian, marţi, 03.04.2007 09:29

    Daca mergem pe aceeasi idee, putem spune ca Renaul este brandul de lux al Dacia. :))))) Hyundai si masinile de lux.... :)))))))))))))))))

  • crisusa1974, marţi, 03.04.2007 10:27
    made in china

    o sa va treaca pofta de ras peste 5 ani cand o sa va luati masina produsa in china , nici macar in coreea

  • vlad, marţi, 03.04.2007 10:35
    ce va mirati atat?

    de ce nu ar putea si coreenii sa faca o masina de lux? Ce, europenii sau japonezii au trei testicule? Cunosc ei un loc miraculos unde mergi si iti iei masinile de lux gata facute? Ce dracu e asa de greu de imaginat o migratie a catorva oameni importanti si cu experienta in domeniu de la alte companii catre Hyundai, pe seama unor salarii imense? Totul se poate face. Motivul pentru care Hyundai sau alte marci asemanatoare fac masini slab calitativ (ma refer la materiale, finisaje) este ca nu au traditia si imaginea necesare pentru a concura cu marci vechi. Asa ca activeaza pe segmentul low cost. Dar radeti in continuare...

  • iul, marţi, 03.04.2007 11:22
    premize

    Marcile de lux nu se vand pentru solutiile tehnice deosebite pe care le inglobeaza, ci in primul rand pentru imagine. In prezent Hyundai vinde masini ieftine, la fel ca Renault, de aceea are succes. Vanzari de masa, ieftine nu constituie o premiza buna pt un brand de lux, oricat de avansat tehnic ar fi acesta.

  • prudentul, duminică, 08.04.2007 15:45
    calitate

    Pana dupa al doilea razboi mondial, produsele japoneze erau echivalate cu slaba calitate. Ceva cam ca un slap de plaja chinezesc fata de o pereche de pantofi sport Nike. Au trecut anii, aia au copiat si bagat la cap tot ce exista mai bun in lume, apoi au trecut la perfectionare, de la management pana la calitatea produsului. Azi citim ca Toyota e no. 1 la fiabilitate. Iata ca se poate. Revenind ontopic, Hyundai nu e chiar o firma de doi bani, si nici sud-coreenii chiar niste prosti. LG e o marca de foarte buna calitate, desi mai acum cativa ani se numea Goldstar. (LG vine de la Lucky Goldstar). Poate va mai aduceti aminte de primi ani de la revolutie si de televizoarele Goldstar. Chiar si noi le consideram asa si asa, ca toti visam la Grundig, Sony si Philips. Zicea cineva ceva de Renault. Ei nu concureaza pe segmentul premium sau sport pentru ca nu vor. Intr-adevar, e vorba de imagine, de ceva creat in zeci de ani. Ceea ce nu-i impiedica sa faca masini de F1 fiabile. Asa ca ce e asa de improbabil ca Hyundai sa intre pe segmentul de lux?