Hyundai Elantra facelift: cheie digitală și cameră de bord integrată

Publicat luni, 13.03.2023 15:49 de Alexandru Monenciu

Constructorul asiatic a publicat mai multe detalii despre noul Avante facelift sau, cu alte cuvinte, fratele coreean a lui Elantra. Dotările se vor regăsi, cel mai probabil, și pe varianta îmbunătățită a acestuia din urmă.

La finalul lunii februarie, Hyundai a publicat primele imagini cu noul Avante facelift, geamănul coreean al modelului Elantra.

Așadar, ne-am putut face o idee despre cum va arăta viitorul Elantra facelift, în contextul în care sunt șanse mari să preia majoritatea noutăților introduse de Avante. Dacă nu chiar pe toate.

Acum, Hyundai dezvăluie și o parte din echipamentele lui Avante facelift. Printre acestea se numără o cameră de bord integrată, iar telefonul mobil (Android sau iOS) îndeplinește rolul unei chei digitale.

Pe lângă acestea, asiaticii au dotat sistemul de aer condiționat cu așa numita funcție After-Blow. Pe scurt, tehnologia a debutat în urmă cu 3 ani și previne apariția mucegaiului în interiorul sistemului de climatizare (înlătură condensul din instalație).

În Coreea de Sud, Hyundai Avante facelift este disponibilă cu o motorizare de 1.6 litri, aspirată natural, pe benzină, care dezvoltă 121 CP și 154 Nm. Clienții de acolo au la dispoziție și un propulsor de 1.6 litri cu LPG.

Așa cum spuneam, sunt șanse mari ca toate echipamentele de mai sus să fie prezente și pe Elantra facelift.

via Motor1

  • Mana-rece-suflet-cald, luni, 13.03.2023 17:38

    În sfârșit, un constructor are curaj să pună o cameră frontală în spatele oglinzii retrovizoare centrale! De ani de zile aștept așa ceva. Iar găselnița cu afișarea camerelor din laterale în ecranul central, e excelentă. Bravo Hyundai!

    Wonka, marţi, 14.03.2023 11:53

    Citroen C3 avea asta în opțiune (sau standard în funcție de versiune) din 2016.

  • ds, marţi, 14.03.2023 11:45

    Nu înțeleg de ce tocmai acum, cu mulți ani întârziere, camera de bord este un accesoriu montat din fabrică. Ar trebui să fie inclusă standard. Iar 154 Nm sunt cam dezamăgitori. Punctul forte este faptul că e un motor aspirat.

  • andrei, marţi, 14.03.2023 12:19

    poate vrei sa zici: punctul slab e ca e un motor aspirat. da, stiu, e super fiabil. texte. doar ca e aspirat nu inseamna ca e fiabil. conteaza si cum e executia in practica. ca la teorie toti sunt buni. si decat sa ma rog de ea la orice depasire, ca mama, tine 300-500k km, prefer sa traga ca oricum nu ajung eu la atatia km facuti cu o masina.

  • @andrei, marţi, 14.03.2023 13:48

    pilotii iubesc aspiratele, melcii le urasc..

  • Banditos, miercuri, 15.03.2023 08:59

    @@andrei, pe masura inteligentei tale afirmatii: poate pilotii wannabe de drumuri publice

  • Elantra 19, miercuri, 15.03.2023 17:34

    Cine face afirmații referitoare la cuplul și căluții putere nu a condus niciodată o elantra...este surprinzătoare lejeritatea demarajului și,,cum se înfige " mașinuța asta! Am mai condus aspirate , și nu are comparație ( Meg 2.2 cu 1,6-112 cp , Meg3 cu 1,6-114cp, Opel Astra 1,6-115cp...) , bașca de consumul de diesel pe benzinara... așa că nu vorbiți despre ce nu știți!

  • ds, joi, 16.03.2023 09:48

    @Elantra19 154 Nm rămân și se simt tot ca 154 Nm, indiferent cum i-ai număra.