Hyundai amână cu un an ţinta de vânzări stabilită pentru 2015
Allan Rushforth, COO-ul Hyundai Europe, a declarat într-un interviu că marca Hyundai îşi va amâna cu un an ţintele de vânzări stabilite iniţial pentru 2015.
Hyundai Motor Europe, divizia europeană a mărcii din Coreea de Sud, dorea să vândă 500.000 de unităţi pe an până în 2015 şi să atingă o cotă de piaţă de cinci procente în Europa. Din păcate, situaţia de pe piaţa din Europa nu pare să fie atât de optimistă, aşa că producătorul de automobile din Coreea de Sud îşi va reevalua aşteptările pentru anul 2015. Allan Rushforth, Chief Operating Officer-ul Hyundai Europe, a declarat că aşteptările de vânzări anunţate pentru 2015 trebuie amânate cu cel puţin un an. Declaraţia lui Rushforth a venit în cadrul unui interviu publicat ieri.
Cei de la Hyundai se aşteaptă la vânzări de aproape 500.000 unităţi pe piaţa din Europa în 2013, dar cota de piaţă dorită va fi atinsă abia în 2016. Cota de piaţă a mărcii Hyundai în europa anului 2012 este estimată la 3.5 procente, iar aşteptările pentru 2013 sunt de o creştere de 0.1 sau 0.2 procente. Cei de la Hyundai nu sunt singurii care sunt în această situaţie, constructori precum Opel, Peugeot, Citroen şi Fiat anunţând rezultate mai slabe pe anumite pieţe europene puternice, cum ar fi Italia, pe fondul atingerii celui mai scăzut nivel al cererii de automobile noi din ultimele decenii.
Potrivit datelor ACEA, cota de piaţă a Hyundai în UE şi în ţările EFTA a crescut de la 2.9 la 3.4 procente în primele opt luni ale anului curent. În aceeaşi perioadă, Hyundai a vândut 291.276 automobile pe respectivele pieţe, depăşind cu 10% rezultatul din aceeaşi perioadă a anului trecut. Allan Rushforth a anunţat că Hyundai va realiza o nouă strategie de marcă pentru următorii ani, care va fi prezentată la jumătatea lunii octombrie a anului curent.
Via AutomotiveNews (înreg.)
In 2020 Hyundai+Kia vor avea sigur 10% din piata auto din Europa. Daca mai punem si Chevy care-s facute tot in Coreea probabil ca vor ajunge la 13%