Hummer revine în stil mare: modelul electric are deja 90.000 de comeznzi

Publicat vineri, 16.09.2022 10:44 de Tiberiu Safta

GMC Hummer EV, modelul de teren electric al mărcii americane, a primit peste 90.000 de rezervări până în acest moment. Numărul total de rezervări include ambele variante de caroserie: SUV și pick-up.

Noul GMC Hummer EV, modelul electric care a readus pe scena auto celebrul nume Hummer, a primit deja un număr mare de rezervări. Mai exact, modelul american a primit peste 90.000 de rezervări în acest moment. Informația a fost oferită de către Rich Latek, directorul de marketing GMC, pentru publicația AutoBlog.

Producția noului model a început deja, însă GMC se confruntă cu mari probleme la acest capitol. Din cauza crizei de semiconductori și a problemelor cu privirea la furnizarea unor piese esențiale, producția lui GMC Hummer EV este una foarte lentă. Potrivit publicației InsideEVs, GMC producea doar 12 exemplare pe zi ale lui Hummer EV la începutul verii.

În ciuda acestui lucru, interesul pentru noul model este foarte mare. În luna iulie, modelul a primit peste 80.000 de rezervări. Acestea au crescut cu peste 10.000 în ultimele două luni. Mai mult, potrivit oficialului companiei, circa 90% din cei care au rezervat modelul sunt pregătiți să finalizeze procesul de achiziție al lui Hummer EV.

El a mai spus, de asemenea, că numărul total de rezervări include ambele variante de caroserie: SUV și pick-up. În prezent, doar varianta pick-up se află în producție, urmând ca producția variantei SUV să debuteze în primul trimestru din 2023.

via InsideEVs

  • Mircea Badea, sâmbătă, 17.09.2022 07:54

    pozele astea parca sunt din idiocracy...nu se intelege deloc la ce foloseste monstruletul..

  • Dutz, duminică, 18.09.2022 06:39

    Demonstrează ca Electricele nu au nici o treaba cu ce crezi tu ca va salva planeta. Hai ca era simplu… planeta nu are nevoie de noi sa fie salvata, poate sa facă singura “Curatenie” si nu putem face nimic in privită asta.

  • Dutz, marţi, 20.09.2022 05:53

    Din păcate, România este printre putinele tari care are masini dar nu are drumuri. Așa este si cu Electricele VS infrastructura si potențialul de a produce curent ECO. Este foarte simplu sa se facă “transparentă” in ceea ce privește curentul ECO produs astăzi si cu cât va crește producția astfel încât sa acopere creșterea numărului de masini electrice. Teoretic ar trebui sa fie întâi drumul si apoi mașina, întâi strada si infrastructura (apa, ca alinare, gaz) si apoi sa construim case. Nu văd ce-i așa mare scofala sa recunoaștem ca este vraiște, ca se forțează lucrurile nesustenabil. Se dau subvenții inepte pentru achiziția de masini electrice care nu se încarcă cu electricitate ECO. O definiție simpla… prostia este o opinie care ignora realitatea.