Honda Romania te invata sa conduci economic
Honda Trading va organiza o competitie botezata Eco Challenge, pentru a promova in randul soferilor un stil economic si ecologic de a conduce.
Pentru a induce soferilor romani un stil ecologic de a conduce automobilul, Honda Trading lanseaza competitia Eco Challenge. Campania vine ca un raspuns la modul agresiv de a sofa al conducatorilor auto, care nu se gandesc si la impactul asupra mediului inconjurator.
Competitia se adreseaza tuturor cetatenilor romani ce au implinit varsta de 18 ani si au un permis de conducere categoria B valabil. Preselectiile pentru concurs se vor desfasura in perioada 25 martie - 16 aprilie, iar marea finala va avea loc pe 9 mai.
Competitia Eco Challenge este formata din 3 etape. Prima etapa este cea on-line, in care toti concurentii trebuie sa se inregistreze pe website-ul oficial al competitiei: www.ecochallenge.ro, alegandu-si totodata si un dealer din cele 13 reprezentante Honda in Romania, pe care il va reprezenta in concurs. Dupa inscriere, concurentii sunt evaluati in functie de punctajele obtinute la cele doua probe on-line: Eco-Test (un chestionar format din 10 intrebari tip grila ce trebuie completate cat mai corect) si Eco-Game (o abordare distractiva sub forma unui joc prin care concurentii trebuie sa conduca o masina cat mai ecologic pentru a obtine un punctaj cat mai mare intr-un timp dat).
In functie de cele mai mari punctaje obtinute, primii 30 de concurenti pentru fiecare din cei 13 dealeri Honda vor merge in etapa urmatoare: Eco-Drive-Test. Toti concurentii vor participa la dealerul Honda ales la un test de sofat ecologic, scopul fiind cel de a obtine cel mai bun consum pe un traseu prestabilit intr-un timp limita.
Concurentul fiecarui dealer Honda care va obtine cel mai bun consum se va califica pentru marea finala. Astfel, ultima etapa este reprezentata de un concurs de sofat ecologic intre cei 14 finalisti, pe un traseu prestabilit, ce va trebui parcurs intr-un timp limita de 7 ore. Concurentii vor fi grupati prin tragere la sorti in 7 echipe a cate doi membri, iar fiecare echipa va concura pe modelul Honda CR-V 2.2 i-CTDi.
Va fi desemnata castigatoare echipa care va realiza cel mai mic consum, obtinut pe acest traseu in timpul limita. In situatie de egalitate, departajarea se va face in functie de cel mai bun timp realizat pe traseul prestabilit. Echipa castigatoare va primi ca premiu o vacanta in Europa la volanul unui Honda CR-V 2.2 Executive i-CTDi si 500 de litri de combustibil. Premiul acordat echipei de pe locul II este reprezentat de cate 500 de litri de combustibil si un ceas Honda, iar pentru locul III, cate 300 de litri de combustibil si un ceas Honda pentru fiecare reprezentant al echipei.
via | Honda
Niste cretini astia de la Honda Trading. Am lucrat la ei o perioada si sunt printre cei mai incapabili oameni pe care i-am intalnit vreodata. Numai datorita calitatilor de care au dat dovada automobilele Honda oamenii astia au reusit sa vanda masini. In rest, sunt niste nulitati si pupincuristi pentru care adevarata filozfie a companiei nu reprezinta nimic decat un salariu indecent de mare. Tot ceea ce fac este sa se dea destepti pe langa partea japoneza si sa-i prosteasca pentru a-si pastra scaunul caldut. Niste adunaturi de mercenari dati afara de pe la alti importatori din motive de incompetenta si-au gasit cuib aici pe spinarea unui producator de altfel respectabil. Sunt atat de patetici, incat anul trecut isi propusesera la inceput sa vanda peste 3500 de masini, dar ca urmare a deciziilor extrem de neinspirate, au tot redus targetul de-a lungul anului pana la un nivel de 2700 cu o luna inainte de sfarsit si nici pe ala nu l-au indeplinit! Chiar si evenimentul asta e conceput prost. Ideea acestui eveniment ar fi trebuit sa coincida cu lansarea Honda Insight, dand astfel posibilitatea clientilor sa participe la acest concurs conducand in premiera modelul. Dar nu, ei au adus un CR-V. Macar de-ar fi adus un Civic diesel, sau un Civic Hybrid. Probabil vreun taran din echipa s-o fi gandit ca "gip-ul" prinde mai bine la romani. Eu as sfatui capusele astea sa-si gaseasca alt cuib si sa lase oamenii competenti si adevarati fani Honda sa faca treaba buna.