Honda recheamă în service aproape 800.000 de maşini în SUA
Honda a anunţat un nou recall în Statele Unite. De această dată este vorba despre 820.789 de maşini care au probleme cu sistemul de iluminare.
Honda a anunţat astăzi că va rechema în service 820.789 de maşini din cauza unor probleme apărute la nivelul blocurilor optice faţă. Din primele cercetări se pare că un defect al cablajelor ar putea face ca faza scurtă să nu mai funcţioneze pe anumite exemplare Civic sedan şi Pilot, produse în perioada 2002-2003, respectiv 2004-2005.
Cele peste 800.000 de unităţi rechemate în service sunt de fapt o extindere a unui recall mai vechi, ce continuă să îşi îngroaşe numărul ”victimelor”. Anul acesta pare a fi unul destul de sumbru pentru constructorul japonez, care în luna martie anunţa un recall de 554.428 de unităţi ale modelelor CR-V şi Pilot. Problema a fost aproximativ de aceeaşi natură, mai multe cabluri din dreptul comutatorului pentru lumini fiind în pericol de a se topi.
Dealerii Honda se străduiesc să înlocuiască comutatorul şi cablurile ce ar putea crea probleme, însă, în acest moment, Honda are o problemă de imagine similară cu cea a conaţionalilor de la Toyota. Chiar şi numărul total al vehiculelor rechemate în service, aproximativ 1.37 de milioane, se apropie de cel al rivalilor de la Toyota.
via msn
-
Misa, vineri, 05.10.2012 15:51
@dan_grc In State BMW a rechemat in service modele M5 si M6 pentru ca le crapau motoarele. Faptul ca un producator cheama in service masini pentru probleme la lumini, face ca masinile sale sa fie considerate nefiabile? Eu zic sa te uit in ograda marcii pe care o admiri.
-
kumite, vineri, 05.10.2012 15:55
Or sa sara toti samuraii in sus: asta e mana americanilor.Cititi bine!HONDA recheama!Doar Honda!Nimeni altcineva!
-
kumite, vineri, 05.10.2012 15:59
Si nu-i nimic rau in asta.Eu detin o honda accord V-itec SIR,blue top engine.
-
dan_grc, vineri, 05.10.2012 15:59
@Misa In state au chemat M5 si M6 pt c-ar putea sa crape, n-au crapat, si sunt modelele noi, n-au chemat dupa 10 ani din 2002 pt ca s-ar putea sa ramana fara lumini, acum stii tu ca dupa atatia ani multi chiar n-au ramas fara lumini? Daca un constructor recheama anumite modele nu inseamna ca acele modele sunt nefiabile, dar nici intruchiparea fiabilitatii nu poate fi, asa cum spui tu, mai ales ca e vorba de o chestie de siguranta, de lumini.
-
Victor, vineri, 05.10.2012 16:42
Ai dreptate dan_grc, Prefer sa imi crape motorul dar sa imi mearga farurile, mai ales daca am "ochi de inger d'aia"... In alta ordine, nu mi se pare atat de dramatic, tragi de manetuta se aprinde un beculet albastru in bord, te injura cativa pana acasa dar ai ajuns. Cu toate ca e o problema e frumos ca o rezolva chiar si dupa atata timp, inca le pasa si de vechituri. Pentru mine inseamna ceva ca se mai uita un producator la tine dupa ceva ani, poate chiar te face sa mergi tot pe masinile lui. Parerea mea...
-
zarnesteanu, vineri, 05.10.2012 17:02
honga agord a chemat in service acum 2 zile peste 600 000 de masini in US & Canada. Problema? Un furtun de la servodirectie are scurgeri si lichidul poate cauza incedii la motor. Ce usor e sa razi de altii! Dar cat e de penibil sa nu simti ca-ti miroase gura cand hahai ca un idiot si-ti arati cariile in toata splendoarea. NU urasc masinile japoneze, coreene, indiene, chinezesti, samd la fel cum NU iubesc sau idolatrizez masinile care le conduc sau care imi plac. Ceea ce ma umple de dispret este fanatismul stupid pentru o gramada de fiare. Pentru unii faptul ca au o masina si cineva zice un lucru rau despre ea, e un atac la persoana, la orgoliu, la egoul hiperumflat. Iti dai seama cat de limitati sunt si ce valori inferioare au cand pentru ei totul pe lume e honga, taiota, sau alte balarii care ruginesc, se defecteaza, sunt facute prost din fabrica, la fel ca orice altceva facut de mana omului. Literatura de calitate, muzica buna, ingineria pura, arta sub orice forma, o prietenie adevarata sunt doar notiuni indepartate care se estompeaza tot mai mult cu trecerea timpului. Totul se dispare in spatele emblemei stralucitoare de hyundai, legsus, honga samd. Fanatici sunt in toate taberele. Dar parca mai extremisti, mai rupti de realitate, mai inculti si mai indoctrinati ca fanii de masini japoneze/coreene nu gasesti frate nicaieiri. Civilizatia vestica a ajuns unde este astazi datorita crestinismului. Asiaticii si restul lumii au ajuns unde sunt astazi datorita noua. Fara colonisti, se mai taiau si azi cu sabiile, erau la stadiul de sclav-stapan si culegeau orezul cu picioarele in apa pana la genunchi. Toti, fara exceptie.
-
dan_grc, vineri, 05.10.2012 17:20
Du-te frate la service ca deja nu mai pot cu tine, nu ma lua "da cand Bmw a facut recall, ca eu n-am zis ca Bmw este intruchiparea fiabilitatii si e masina perfecta, dar unii dintre voi tocmai spuneti de unele japoneze c-ar fi exact asa, ceea ce este o tampenie , normal.Stii ce am eu sub capota mea? Am praf si paianjeni, asta am, si n-a zis nimeni de Bmw..."iata intruchiparea fiabilitatii, ea are un nume..." si dupa aia hopa recall-ul, cine tot hodorogeste pe aici cu fiabilitatea si perfectiunea? Eu? Pathetic, evident, eu ti-am spus sa lasi bmw-urile asa nefiabile si cu imaginea la pamant, lasa-i pe fraieri.
-
dan_grc, vineri, 05.10.2012 17:22
Da de fapt nu stiu ce-i mai raspund lui samba, ca tot timpul i se sterg comentariile, oare pt ca are acelasi ip pe care il are si @mafia si @pinguinul? Este de furca cu personalitatile multiple, nu-i de joaca.
-
Victor, vineri, 05.10.2012 17:26
Hai sa fac o concluzie ca deja unii isi spun frustrarile pe aici: -EU, nu sunt fan masini japoneze/americane/africane etc....conduc un Clio, care este o simpla masina, luata de noua. -TOATE sunt fiare, mai scumpe, mai ieftine, fiare. -NU mai sunt masini ca alta data (Mercedes w124, BMW E30, Golf 1, 2 etc. pe care chiar le iubeai, aveau un loc acolo in sufletelul tau) Nu are rost sa ne certam care e mai care, cum spune zarnesteau suntem animale. O discutie, niste pareri, un forum trebuie sa duca la niste lucruri constructive.
-
Victor, vineri, 05.10.2012 17:32
Ce am uitat sa precizez: Pentru mine din stirea aceasta a contat un singur lucru indiferent de Honda, Dacia, BMW, TATA sau ce vreti voi: Dupa atatia ani, au constatat o problema si desi unele saracele poate nici nu or mai fi, au decis sa le cheme sa le rezolve indiferent de problema, indiferent de producator. Gestul in sine mi-a placut putea sa fie facut si de Geely. Atat am avut de zis, o zi buna si sa ne auzim cu bine.
-
Decebal, vineri, 05.10.2012 17:50
Mesajele de acest tip sunt menite sa mai atraga si ochii jurnalistilor concentrati pe salonul de la Paris unde Honda nu a venit cu nimic mai nou.Adica putina publicitate nu strica mai ales ca sincer da si bine cand te gandesti ca multe din masini sunt deja topite zic si eu nu dau cu paru
-
mntsn, vineri, 05.10.2012 18:05
@zarnesteanu: Ti-am dat o mana verde, dar simt ca nu e suficient. Ti-as mai da inca vreo 100.
-
AndreiRN, vineri, 05.10.2012 18:36
Responsabilitate Japoneza.
-
Calingura, vineri, 05.10.2012 18:53
Spre deosebire de alti moderati de aici care isi dau cu parerea despre cum au ajuns asiaticii unde au ajuns datorita europenilor (si apropo nu au ajuns nicaieri daca fabrica masini atat de proaste dupa logica ta nu?) eu apreciez ca pozitiv gestul lor. Dupa ani de zile i-au chemat pe proprietari sa le umble la becuri. La becuri da?
-
LauCalin, vineri, 05.10.2012 18:55
Am si eu o intrebare pentru voi: cati constructori au rechemat in service masini fabricate acum 10 ani? Si inca ceva: sa faci recall nu e o rusine. Sa sti ca ai probleme si te faci ca ploua, asta e o rusine.
-
zarnesteanu, vineri, 05.10.2012 21:42
Calingura, ca de obicei, una citim si alta intelegem. In text scrie negru pe alb ca au problema la cablaje. Becurile sunt consumabile. In Canada nu poti sa mergi fara faza scurta pentru ca iei amenda. Si cum gafa + picioarele luate in fund de taiota acum 2 ani sunt inca proaspete in mintile tuturor, honga stie foarte bine cu cine poate sa se joace si cu cine nu. In plus pentru naivi recall-ul arata foarte bine. Aproape la fel de bine ca o reclama la televizor.
-
kumite, sâmbătă, 06.10.2012 05:14
Este vorba de honda,nu de alti producatori.Toti au recall-uri.Pana si celor de la subaru li s-a intamplat.Motorul de 2.5 de pe impreza STI.Au fost rechemati pt.upgrade la sistemul catalic.Asta dupa ce ua schimbat catalizatoare in prostie.Dupa ce au schimbat softul,nu au mai fost probleme.Dar au pierdut o gramada de bani.Dupa treaba asta,au inceput sa crape pistoanele.Iarasi au pierdut bani pe inlocuiri de motoare.Treba a fost tot din ECU.Probleme la combustie.Tot din soft.Dar acum s-a rezolvat.Pana la urma urma toti au probleme.
-
mip, sâmbătă, 06.10.2012 06:18
"Honda recheamă în service aproape 800.000 de maşini în SUA" de ce APROAPE, daca au fost vreo douazeci si ceva de mii peste ? una scrie-ti in titlu si alta in explicatiile ulterioare .... "curat profesional" ....
-
Anonim, sâmbătă, 06.10.2012 12:22
Mr zarnesteanu sint partial de acord cu tine. Partial. Si anume la fanatismul unora dintre noi legat de subiectul masinii personale. Insa eu cred ca ai uitat (sau voit omis) fanatismul VW, Opel sau Renault. Eu cred ca mai degraba aici e sangele mai fierbinte. Exceptand ´´mafia´´´, imi place sa cred ca posesorii de honda sint mai modesti si ´´mai la umbra´´, in afara disputelor aprinse de aici. Insa, te intreb eu, ai fost vreodata in Japonia? Eu sint inginer de profesie si iti spun ca am fost, iar din momentul ala am o admiratie nemarginita fata de tot ceea ce inseamna ´´made in Japan´´. Trebuie sa recunosti ca nu este putin lucru sa faci un recall la masini produse acum 10 ani!!! iar dupa umila mea parere asta nu insemna ca ´´Gata! masinile honda nu mai sint fiabile!´´ Te rog mult reflecteaza putin si nu-ti lasa sentimentele anti-mafia sa-ti afecteze judecata.
-
zarnesteanu, duminică, 07.10.2012 18:34
Faptul ca ai vizitat japonia si te-a impresionat tine strict de gusturile personale. Depinde foarte mult de unde vii si ce-ai vazut inainte. Mie nu-mi plac aglomeratiile, spatiile mici, sufocante, riscul de cutremure si o cultura a muncii impinse la paroxism, dezumanizanta. Iti place si iti respect opinia. Sunt curios insa daca ai mai gandi la fel dupa o perioada te timp mai lunga petrecuta acolo. Asa cum am spus mai sus, fanatici sunt in toate taberele. Diferenta majora este ca fanul de masina japoneza are impresia ca e dumnezeu pe pamant fiinda si-a luat o troaca pe care o crede indestructibila, supreama si ultimul cuvant de spus in industria auto. Asta nu ar fi inca nimic. Fiecare cu prostia lui. Pragul suportabilitatii este trecut in clipa in care incep sa-i ridice in slavi pe japonezi de parca ar fi modelul ideal pe pamant. In realitate sunt la fel de corupti, de hoti si de ingusti la minte ca oricare dintre noi. Faptul ca repeta automat aceleasi lucrurui ani de zile, nu inseamna ca e cea mai buna solutie de viata. Pe langa toate astea vine desconsiderarea propriei tale culturi, natii, rase, etc. Ce tari sunt japonezii si ce prosti suntem noi. Daca tie iti place sa te injosesti si sa depui armele, mie nu. Chiar daca astazi au scos un produs mai bun decat tine este pentru ca cel mai probabil ti-au furat ideile, conceptele, prototipurile si le-au dus cu un pas mai departe. Atat si nimic mai mult. Toata munca ta de cercetare pe ani de zile ti-au copiat-o in mai putin de o ora pe un stick si te-au ruinat. Daca ai avea idee de ce vorbesc sunt sigur ca n-ai mai fi atat de admirativ la japonezi, coreeni, chinezi, samd. Nu mai vorbesc de dinamica unei afaceri, de miile de variabile de care trebuie sa tii cont si echilibristica incredibila pe care trebuie s-o faci pentru a tine lucrurile pe fagasul normal. Cercetarea costa si daca vrei sa supravietuiesti nu e destul sa inventezi si sa vii cu ceva nou pe piata. E doar un simplu element din milioane alte motive pentru care o firma reuseste sau da faliment. Sper ca iti dai seama ca se pot scrie romane pe tema asta, si intr-un simplu raspuns pe Automarket nu poti nici macar sa zgarii spuprafata pentru a ajunge la miezul lucrurilor. Cat despre mafia si toate celelalte nume sub care apare aici, e ultima data cand mai pomenesc de circul asta. Pentru mine e doar o bucata de cauciuc. Ii vad numele, si cursorul sare pe manuta rosie. Apoi ii sar textul cu totul si am terminat. Eu as da o medalie tuturor celor care au avut rabdare si bunavointa sa-i raspunda si sa-i explice niste lucruri. Nu mai este cazul meu de foarte multa vreme.
-
kumite, duminică, 07.10.2012 22:02
@zarnesteanu,ai spus totul.Si este adevarat.Good on you,mate!
-
bbb, luni, 08.10.2012 09:07
Zarnesteanu-Modelul romanului din ziua de astazi. Tineti-o tot asa si se va ajunge sa se vorbeasca despre romani la Discovery Channel
-
Calingura, luni, 08.10.2012 11:19
Zarnesteanu pare a sti ceva dar mie tot imi pasa impresia ca e mai fanatic decat fanaticii despre care vorbeste el. La ce cultura te referi tu si cum o renegam noi? Nu imi spune ca esti posesor de Dacia. Daca ai orice alta masina nu faci decat sa divaghezi din nou. Eu nu ma identific nici cu nemtii, nici cu francezii, nici cu japonezii. suntem mult in urma tuturor si de aceea este cu atat mai amuzant si mai trist sa vezi pe cineva ca tine, de la care am astepta mai mult, cum insista sa schimonoseasca numele marcilor japoneze de parca le-ar putea afecta vanzarile. In fiecare mesaj mentionezi ce fiare sunt Legsuz, honga si restul. Nu te-ai saturat? Nu vrei sa aduci si argumente concrete? Fara argumente, fara studiu de caz esti exact in categoria fanaticilor doar ca de partea cealalta
-
zarnesteanu, luni, 08.10.2012 18:56
@Kumite, thanks pal. Chiar daca ai honda, esti intre putinii proprietari de japoneze de pe site-ul asta care nu ma irita. @banana-banana-din-botswana. Iar o dam in balarii. Sunt curios daca honga ta cu care dai in gura la toate tdi-urile din jurul blocului e ca cea din imagine. Sau mai hodoroaga? Oricum, apreciez faptul ca ai scris 3 randuri de la tine putere. Nu tu copy/paste, nu tu link-uri. Brava! @calingura - apreciez dragostea pe care mi-o porti. Sunt miscat pana la lacrimi. Totusi nu as da mai mult de 8 ani unuia care crede ca daca spui lolipoc in loc de lolipop or sa le scada vanzarile. Etc etc ... In cativa ani sunt convins c-o sa intelegi un text pana la capat, o sa te exprimi un pic mai coerent dar mai ales o sa tragi concluzii ceva mai realist. Incepem s-o dam pe personale si s-ar putea sa ne dispara mesajele. Pe buna dreptate.
-
kumite, luni, 08.10.2012 20:39
Am plecat din europa.Am lucret aici numai cu masini europene.Unde am ajuns,am trecut pe japoneze.Am avut si mai am masini japoneze,dar incet,incet am inceput sa revin la cele europene.Am vazut ce pot face un numar mai mare de ani trecuti cu o masina asiatica.
-
@zarnesteanu, miercuri, 10.10.2012 14:26
Cineva mai sus spunea ca esti un fanatic mai fanatic decat cei despre care vorbesti si ii dau dreptate in totalitate. Si acum imi dau seama de ce persoane ca M. Badea au atatia fani, ceea ce e destul de trist, sincer. Te dai mare roman si arunci cu noroi minimalizand dezvoltarea altor popoare, uitand ca 5 minute mai tarziu aprinzi un televizor cu tub catodic, intr-un apartament cutie de chibrituri comunist decorat cu Rapirea din Serai pe perete. Din pacate pentru mine si pentru familia mea, sint plecat de acasa mai mult de 8 luni pe an, insa iti spun ca japonezii si singaporezii sint singurele popoare din lume care stau la coada pentru taxiuri si la coada pe peron sa urce in tren. Si cand zic coada, ma refer unul in spatele celuilalt ,fara imbranceli, nu genul ´´a bagat paine calda la colt si stam cate patru pe sir´´(asta daca ai prins perioada comunista. Trebuie sa fi prea prost sa nu te lasi impresionat de educatia si nivelul de civilizatie japonez. Spui ca au cultul muncii dus la paroxism, nu zici ca tu esti ´´educat´´ sa trandavesti 16 ore pe zi.
-
zarnesteanu, miercuri, 10.10.2012 16:41
Cat de bine ai mirosit lucrurile Gigele!!! Tot ce pot sa sper pentru tine este sa o duci in viata diametral opus fata de acuratetea cu care tragi concluzii.
Citeste si
-
INDUSTRIE | luni, 25 noiembrieȘeful Volkswagen: „Trebuie să închidem fabrici pentru a reduce costurile”Thomas Schafer, șeful Volkswagen, a apărat decizia mărcii germane de a închide mai multe uzine pentru a reduce din costuri. Șeful mărcii mai precizează că nu există cale de a evita concedierile angajaților uzinelor afectate. Citeste tot
-
INDUSTRIE | luni, 25 noiembrieToyota Celica ar putea fi relansată după două deceniiUn oficial al mărcii japoneze ar fi confirmat faptul că modelul Celica va fi readus la viață în curând, potrivit unei publicații japoneze. Zvonurile cu privire la relansarea lui Celica prind și mai mult avânt. Citeste tot
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
Nu as fi comentat nimic, dar la video-ul cu aniversarea a 40 de ani de Civic, e un comentariu" fiabilitatea trebuia sa aiba un nume, si acesta e Honda". Pacat ca n-a mai asteptat putin, nu avea de unde sa stie ca va veni aceasta stire. Bun, probleme la lumini, sa zicem ca nu e grav, cu toate ca sunt f multe si daca ramai fara faza scurta noaptea e cam nasol, dar numele fiabilitatii nu prea mai are cum sa fie Honda, mai ales Civic din perioada specificata.