Honda pregateste un sedan coupe, rival pentru VW Passat CC

Publicat marţi, 26.05.2009 12:11 de Bogdan Mirică

Honda va dezvalui in 2011 candidatul sau pentru segmentul coupe-urilor cu patru usi. Modelul va fi bazat pe noua generatie Accord si va rivaliza cu Volkswagen Passat CC.

Succesul de care se bucura sedanurile coupe ispiteste tot mai multi constructori auto cu renume. Segmentul se pare ca ofera un potential foarte mare, in special pe segmentul premium, unde Mercedes CLS este vazut ca promotorul acestui curent in lumea auto.

Honda nu putea sta insa cu "mainile in san", japonezii luand in calcul varianta unui Accord sedan coupe, gata sa se bata cu actualul Volkswagen Passat CC. Nu ne putem astepta insa sa vedem prea curand un concept care sa anticipeze viitorul sedan coupe, data lansarii fiind fixata undeva in cursul anului 2011.

Potrivit primelor speculatii, coupe-ul va fi propulsat de o versiune imbunatatita a actualului motor pe benzina de 2.4 litri si 200 de cai, conectat la o cutie manuala cu sase rapoarte sau la una automata cu cinci trepte.

Coupe-ul cu patru usi va beneficia probabil si de o versiune Type S, care va fi animata de un motor de 2.3 litri supraalimentat, capabil sa livreze pana la 260 de cai putere, completat de o transmisie automata cu dublu ambreiaj si sase rapoarte.

via | 4Wheelsnews

  • george, marţi, 26.05.2009 12:40
    SE RASUCESTE IN MORMANT

    tataia Soichiro sa auda ca o masinuta cu numele lui are motor supraalimentat pe benzina...

  • cici, marţi, 26.05.2009 14:44
    HONDA

    george, mai usor....................

  • george, marţi, 26.05.2009 16:49
    AI DREPTATE, SE RASUCESTE MAI USOR

    @ cici Decat atunci cand a aflat ca pe masinile lui au aparut motoare diesel...Atunci a facut 3 rotatii complete...

  • george, marţi, 26.05.2009 22:19
    SAYS WHO?

    @ dogy The Golden Swamp Samurai? The Great Master of Yakoyokutawa Sword?

  • dogy, marţi, 26.05.2009 22:44
    samurai jack

    ce te mai intepi mai baiatule.......previzibil ca soarele cand rasare.....he ...he...he

  • george, miercuri, 27.05.2009 09:38
    DESI SUNT PREVIZIBIL,

    @ dogy dar nu ca soarele pentru ca atunci cand e innorat, soarele se vede doar pe la televizor, tu tot n-ai vazut ce s-a intamplat. Eu te-am luat putin peste picior desi ai spus o obraznicie nesimtita. Si gratuita. In loc sa fi spus ceva la obiect, te-ai rezumat la a injura. Asta te invata filozofia japoneza, pe care tu o studiezi atat de aprig? Aualeu mama...

  • Paul, miercuri, 27.05.2009 10:04

    Abia au asteptat vulpoii sa moara tata Soichiro ca sa se apuce de facut SUV-uri, truck-uri, diesel-uri, masini de 5 m si 2 tone si jumatate si, mai nou, replici la Passat CC, in acelasi timp lasand sa moara incet dar sigur masini extraordinare ca Prelude, CRX, NSX, S2000. Goana nebuna dupa profit strica orice lucru bun. Pacat, s-a ales praful de originalitatea Honda.

  • cici, miercuri, 27.05.2009 10:09
    HONDA

    nu e timpul pierdut. NSX se amana putin, CR-Z ( CR-ZX ) e apropae gata si se lucreaza la FF-S2000......... putintica rabdare.

  • Paul, miercuri, 27.05.2009 10:28
    @cici

    Daca tu crezi in ineptiile alea de pe MagX (revista japoneza de dezinformare auto in masa, asta se stie bine, nimic din ce-a spus nu s-a adeverit pana acum), n-ai decat. Afla ca stirea asta nici n-a fost bagata in seama de vreun site de stiri dedicate Honda. Daca e sa o luam logic, nu vad cum CR-Z cu platforma de Insight sa aiba si o versiune cu motor de 2.5 litri, iar urmasul lui S2000 sa aiba un 3.5 si tractiune SH-AWD, dedicata in special marcii Acura (Honda Legend are asa ceva pt ca nu este decat o Acura RL rebranduita). Nimic din sitrea asta nu are sens, si chiar daca s-ar intampla asa, revin la ceea e spuneam mai sus: au renuntat la tot ce-a fost mai bun sau mai original in favoarea unor tancuri. Daca mai lanseaza si V8 pe Acura, rasucirea in mormant a lui Soichiro e completa, mai ca-l vad iesind de acolo cu o sabie de samurai sa le ia gatul la actionari.

  • Paul, miercuri, 27.05.2009 11:32

    Scuze, nu MagX, ci BestCar...mai rau, ca astia au o sursa buna undeva, dar transforma stirile in ceva gen Dan Diaconescu Direct.

  • cici, miercuri, 27.05.2009 11:58
    V10

    e o stire, buna sau rea, vom vedea.............. ai uitat de noul V 10 de pe vitorul NSX :)

  • george, miercuri, 27.05.2009 14:17
    THE BEGINNING OF THE END

    @ cici Se pare ca "viitorul" NSX e pentru viitorul ceva mai indepartat... Cat despre motorul de care pomenesti, pot sa spun ca BMW si Merc renunta la V12-uri in favoarea unor V8 aspirate si supraalimentate iar Honda s-a trezit acum sa faca V10...Penibil... N-as vrea ca Honda sa dea faliment (din motive pe care le-am mai mentionat), dar nu mi-ar parea rau daca s-ar intampla asa ceva in conditiile date...cu decizii din astea, au toate sansele din lume sa infiga oistea-n sant...

  • LEE, miercuri, 27.05.2009 14:31
    NSX

    Draga George, noul NSX a fost testat pe nurbrunging.........apoi l-au retras in hala. se lucreaza la el, numai ca se amana lansarea lui. si daca il bate pe GT-R, lumea va fi socata. Poate o sa ai dreptate, o sa renunte la V 10 pentru un V 8.......vom vedea. o zi buna!

  • Paul, miercuri, 27.05.2009 14:51

    Honda a mai experimentat cu turbo in trecut, vezi Acura Legend 2.0 turbo, si chiar si acum, pe piata nipona, k-cars au motoare turbo, iar RDX-ul are un motor turbo exceptional (construit pe un derivat aspirat normal), mai putin pe partea de consum. Nu vad de ce nu ar trece pe turbo, acum cand solutia cea mai buna pare a fi combinatia downsizing+turbo. Mi se pare o mare tampenie NSX V10, nu ajuta cu nimic compania in afara unui aparent castig de prestigiu. Cand construiesti o masina ca asta, trebuie sa te tii serios de ea ca sa fie peste asteptari (vezi Nissan care arunca o groaza de bani in GT-R imbunatatindu-l constant sa nu se faca de ras pe Nurburgring), ori Honda nu are nevoie de gaura asta in buget. Nu cred ca va da faliment, e departe de situatia asta pentru ca inca are prestigiu si e inca ceruta, dar cu seria asta de decizii nici bine nu-i vad. Poate fanii Honda nu inteleg un lucru, fiind prea orbiti de adoratia fata de marca: Honda nu a fost niciodata marca masinilor mari, cu motoare mari si puteri mari, ci marca masinilor destepte, cu motoare de litraj mic si puternice intr-un pachet usor, practic si incapator totodata (exact ce se cere acum pe piata.), astfel ca aspiratia asta la V8-uri si V10-uri mi se pare contrar filozofiei pe care s-a fondat compania.