Honda: "Nu ne schimbăm filozofia de design"

Publicat vineri, 13.03.2015 12:28 de Sebastian Toma

Honda nu intenţionează să renunţe la linia sa de design orientată spre spiritul practic al modelelor sale, în ciuda recentelor lansări ale modelelor Civic Type R şi NSX.

Honda va continua limbajul de design concentrat pe spiritul practic al modelelor din ofertă, titrează britanicii de la Autocar în urma unui interviu cu COO-ul mărcii, Tetsuo Iwamura. Declaraţia oficialului nipon, şeful departamentului de operaţiuni al Honda, a venit după ce constructorul nipon a lansat două modele sport, NSX şi Civic Type R, cu un design ieşit în evidenţă. Acestea au sugerat posibilitatea revenirii la un design mai ascuţit şi mai sportiv pentru viitoarele modele, dar oficialul Honda a infirmat această posiblitate, motivând concentrarea pe aspectele practice ale autovehiculelor în defavoarea esteticii.

După cum explică şi oficialul Honda, liniile de design ale mărcii sunt concentrate pe tendinţele din industrie şi îmbinarea cerinţelor clienţilor. Designerii se concentrează să realizeze modele care să ofere o vizibilitate cât mai bună pentru fiecare ocupant al vehiculului, cât mai mult spaţiu pentru fiecare pasager şi colaborează cu inginerii pentru a proiecta motorizări care să ocupe cât mai puţin spaţiu. Din acest punct de vedere, Honda merge împotriva curentului din industrie, care urmează o direcţie considerată extremă de japonezi: linii puternice, ”ascuţite” şi un design care să fie cât mai dinamic.

Design-ul Honda îşi va păstra direcţia urmărind principiile menţionate mai sus, declară Tetsuo Iwamura. Afirmaţiile sale sunt întărite de faptul că respectivele modele ale mărcii nipone sunt în continuare populare între clienţi, în timp ce criticii design-ului exterior al mărcii japoneze continuă exprimarea nemulţumirilor privind acesta. Pe de altă parte, Toyota, producătorul auto numărul unu în lume şi cel mai de succes constructor auto din Japonia, a urmat aceeaşi tendinţă de design, cea a formelor ascuţite şi a liniilor puternice, aplicată într-o manieră care să îmbine şi filozofia de marcă, fără ca vânzările sale să remarce un declin.

Via Autocar

  • Lano, vineri, 13.03.2015 14:21

    Unul dintre cele mai atragatoare super-caruri din industria auto. Daca la un moment dat a inceput sa mi se scarbeasca de eternul design banal VAG pe care il adoptase si noile modele Lambo, iata ca acum acest model Honda, mi-a confirmat ca un supercar poate arata extraordinar de bine , nu doar performant. Pretul cu siguranta va fi unul mic, fata de concurenta, japonezii mereu ofera un raport/calitate/pret imbatabil, iar designul, daca il pui langa un Veyron, lumea se va uita la NSX cu siguranta , fiindca arata foarte foarte bine. Performantele sunt evidente, va rupe orice tine de Mercedes , Audi sau BMW ( cu toate ca Honda este un brand de volum ) , evident comparand cu masini noi, fiindca dupa 70 de mii de km , triada germana nici cu Dacia nu mai merita comparata, ele ajung la reciclare dupa primii 5 ani de garantie in SUA.

  • Andy, vineri, 13.03.2015 14:41

    Honda e brand de volum, insa NSX e supercar premium. Sa nu uitam ca e identic cu Acura NSX de pe piata americana. Honda rezoneza mai bine pe celelalte piete ca brand fata de Acura, de aici si decizia de marketing.

  • zarnesteanu, vineri, 13.03.2015 14:53

    Am un coleg care si-a luat un accord 2008, noua. Omul e extrem de meticulos si masina aia cred ca e una din cele mai ingrijite din parcare. A dat $500 numai pe antifonare dupa ce a scos-o pe poarta dealerului. Ieri imi spunea ca dupa luni de zile de parlamentari cu honda, i-au aprobat sa-i refaca motorul. Mi-a spus ca toate motarele din 2008 pana in 2010 in 4 si 6 cilindri consuma ulei in prostie si au fost un fiasco. I-am spus ca stiu de honda ca face recall imediat pentru toate nimicurile dar mi-a zis ca in cazul asta nu (mai) vor publicitate. Ma intreb daca e din cauza ca e vorba de ceva foarte grav? In multe cazuri daca-ti pica motorul sau transmisia poti sa arunci masina, mai ales daca are ceva ani in spate. Deasemenea imi aduc aminte ca era cineva aici pe site care lauda tratamentul supapelor la motoarele honda, si cat de bine rezista la tunning-uri de performanta, fara nici o modificare. Sunt curios cam ce ar avea de zis despre situatia de mai sus, cand fiabilitatea trebuie sa aiba nu nume si numele ala era honda. Alta data poate m-as fi infundat de ras, dar sincer, astazi nu mi se mai pare nimic amuzant. Cu riscul de a-l inflama pe @lano aka @mafia (et comp.) si pe preainteleptul @bbb mie mi se pare ca grila de la masina asta seamana cu mazda 6. Designul vad ca nu mai e copiat dupa Ferrari ca data trecuta. Probabil si-au dat seama ca clientii din segmentul asta prefera perlele veritabile. Iar faptul ca au amanat-o cel putin 10 ani s-o lanseze pe piata ma face sa ma gandesc ca probabil au pus bani deoparte sa acopere pierderile. Lectie invatata tot de data trecuta. Disclaimer: honda, taiota, samd imi sunt absolut indiferente. La fel ca si parerile fanilor despre mine. Ce am scris mai sus sunt doar informatii pe care le-am prins din zbor de ici si colo fara sa sa-mi fi dat nici cea mai mica osteleala.

  • ios, vineri, 13.03.2015 15:18

    ...si eu am un coleg cu un passat....si-apoi sa vezi:ulei, injectoare etc etc etc bla bla [email protected] sa vezi daca-ti dai osteneala!...

  • Andy, vineri, 13.03.2015 15:49

    @zarnasteanu Asa iti zic si eu ca si taica-miu are Honda Accord 2.4 190 cp luata de noua in 2008 (e modelul vechi pentru ca a luat-o la inceput de an iar modelul actual a aparut in vara anului repectiv la noi in reprezentante) si nu-i mananca niciun gram de ulei. Ca fiabilitate e exemplara. Nu stiu modelele mai noi cum sunt (eventual cele produse in Turcia sau Marea Britanie).

  • XXX, vineri, 13.03.2015 16:14

    Lasati-l pe flocisteanu zarnesteanu in pace. Nu spune mintea lui destule ? E clar ca nu si-a luat pilulele. Nu stiu de ce, dar cu fiecare reclama negativa care o face asiaticelor , a inceput sa ni se scarbeasca de marcile germane mai mult, el face o anti-reclama teribila nemtilor. Tine-o tot asa zarnestene.

  • zarnesteanu, vineri, 13.03.2015 16:40

    @Andy, se prea poate, dar asta nu infirma ce am afirmat mai sus. Masina tatalui tau e din alta generatie, in care probabil din inertie, lucrurile inca se mai faceau cum trebuie. @mafia, nu te mai obosi. Mi-am deschis umbrela din timp pentru ca stiam c-o sa inceapa sa ploua cu c...t.

  • @pamflesteanu, vineri, 13.03.2015 16:59

    Nici nu aveai nevoie de umbreta matalutza. Dovleacul ala care iti sta pe umeri, in afara de a-ti sta pe post de ''umbrela'' sa nu-ti ploua in gat, nu-ti mai foloseste la nimic altceva :)))) ....... Ti-ai gasit pilulele ?

  • Andy, vineri, 13.03.2015 17:26

    @zarnasteanu Pai nici eu nu te-am contrazis si banuiesc ca experienta colegului tau e reala deci nici afirmatia mea nu o contrazice pe a ta. Ceea ce nu ai precizat tu e daca prietenul tau a luat masina de noua sau sh. Sh-ul eu un pariu indiferent de marca pentru ca nu stii cum a folosit/au folosit proprietarii precedenti masina, cum i-au facut reviziile, ce uleiuri au folosit, pe ce drumuri au mers si cat le-au hartanit in general. Plus ca stium cu totii ca indiferent de marca, fiabilitatea comparata cu cea de acum 10-15-20 de ani e mai slaba in prezent.

  • RRR, vineri, 13.03.2015 17:45

    @zarnesteanu - nu am inteles clar daca te referi strict la motoarele instalate pe accord sau toata gama dar iti pot spune ca motorul meu in 4 ciclindri de 1.8 l are 130 000 km [masina noua] si merge perfect. Folosesc Texaco Havoline 5w40 de la prima revizie si niciodata nu a consumat ulei in conditiile in care garantat o data pe luna masina este condusa agresiv cu schimbari de viteze la turatie maxima si cu distante de cativa kilometri parcurse cu motorul la turatie mare. Nu am depasit niciodata intervalele de revizie cu mai mult de 500 km si unele consumabile au fost inlocuite chiar inainte de termen.

  • bbb, vineri, 13.03.2015 18:01

    Lasati maimuta sa zburde si ea putin, a iesit din grota sa traga o gura de oxigen si i-au luat-o neuronii ramasi la goana. Acum fara nici o exagerare chiar exista oameni in tara asta care daca ar vedea ce a scris exemplarul pur sange zarnestenesc l-ar crede. Astea sunt povesti de adormit copii nascocite de "mecanicii" mioritici. VAG de la 1.9 Tdi cu cod ALH nu a mai facut nici macar 1 (unu) motor de calitate. Nici macar unul. Tot ce produc ei sunt maisni ce se folosesc 1-2 ani dupa care pleaca la vanzare la romanasi. Cumparati-le fratilor ca doar trebuie sa-i scape cineva de fierul vechi.

  • zarnesteanu, vineri, 13.03.2015 18:15

    @Andy, am scris clar in primul post ca masina a cumparat-o noua. Nu vorbim de sh unde totul e loterie. @RRR, colegul meu mi-a spus de motoarele in 4 si 6 cilindri, produse intre 2008 si 2010. Eu altceva n-am afirmat aici. Motorul tau din ce an este? Daca colegul meu, proprietar de honda nu stie ce vorbeste, eu nu mai am ce sa adaug. Si inca ceva, informatia n-am auzit-o la mana a 7 a prin X si Y. Omul are masina respectiva si se pare ca nu mai este asa de incantat cum era la inceput. Atat.

  • zarnesteanu, vineri, 13.03.2015 18:27

    Sper ca n-am stricat week end-ul nimanui :):):) http://www.hondaproblems.com/trends/excessive-oil-consumption/ Sunt si alte linkuri pentru cine e interesat.

  • Ion, vineri, 13.03.2015 18:43

    Andy taticule, mergi si tatueaza-te cu mazda si honda pe chelie, vad ca esti platit grupa mare sa faci reclama!

  • dan_grc, vineri, 13.03.2015 19:20

    Este absolut halucinant cum un personaj care este ca o raie pe acest site, sa strice un articol despre o masina superba, ( a cata oara?), cum este posibil sa vrei sa vorbesti de Honda NSX si sa ajungi la Mercedes, Audi, Bmw si ...Dacia? Pai domnule @ XXX, acelasi cu @lano, @bbb, vezi ca reclama negativa o faci chiar tu marcilor asiatice, mult mai mult decat fac altii celor nemtesti, indiferent de articol, imprastii aceleasi mizerii, chiar nu are importanta ce nume mai folosesti, ai o semnatura mult prea evidenta.

  • vianu, vineri, 13.03.2015 19:25

    s-au cam facut de cacao astia de la Honda. Chestia asta a fost trecuta sub tacere....noroc de unii dintre noi care, responsabilii fiind, ne pun in tema acum cu niste probleme pe care Honda le avea in 2008 si de care se facea vorbire acum 2 ani (adica in 2013). faza imi aduce aminte de catelu' bunicii, fericit ca a gasit un os prin gradina si prezentat drept captura zilei. Drept rasplata a primit niste crantanele adevarate, a fost dezmierdad si i s-a adresat un "Bravo!". Nu pot sa va spun cat a fost de fericit....a scapat si un mic pishu (ups!) :) am ascultat sugestia colegului si am sapat pe net. Problemele sunt chiar mai vechi, din ...2003, adica de 10 ani si mai bine si nu s-a discutat despre asta pe AM. Mai bine mai tarziu decat niciodata. sa pregatesc niste Chappi, deci... https://img02.citeamstatic.pl/moi-641x350-54590.jpg?1356085507

  • bbb, vineri, 13.03.2015 20:50

    Zarnestene, in caz ca nu sti sa citesti problema aia este doar la masinile produse pt US si doar la motoarele cu VCM. Spune aici si despre conditiile de garantie extinsa la 8 ani fara limita de km, sau piese decontate de Honda, chiar si schimbul intregului motor. Despre asta de ce nu se vorbeste? Spune te rog ce masuri a luat VAG cu 1.2 si 1.4 tsi la care sare distributia si la 19000 km? Cat au extins garantia? Sa fim realisti, nu exista perfectiunea dar macar incerci sa tinzi catre ea.

  • AIFAM, vineri, 13.03.2015 23:14

    Dan Grecu, de fiecare data cand iti vad masina la avatar, imi inspira mai multa incredere ca BMWistii de E3jn(oua) nu s-au evaporat. Frumos modelul, sa-l stapanesti sanatos, fara incidente ( o zic pe buna dreptate ). Dar sa aberezi prostioare cu privire la modele japoneze legendare si de prestigiu, mi se parea culmea smintelii, pt un om sanatos la cap . M-as accepta la derapajele ale cuiva cu 8 clase, dar unui tip cu pretentii (intelectuale, profesionale ori chiar auto) ma astept de la cu totul alt feedback. Stiu iubesti BMW-urile noi, dar trebuie sa intelegi ca NSX are performante superioare oricarui BMW M chiar si I8 cu tehnologie Toyota ( iar asta e un neajuns pt BMW sa fie batut de o marca de volum ). Acum intelegi ? Era asa greu oare ? Apropo, sa mai postezi poze cu tine cu ochelari de soare in masina , sa pari mai ''jmeker'' , a venit caldura, ies fetele la plimbare in fusta scurta :))). Factura la apa ti-a mai venit ? Te astept la Bucuresti la o cafea. Poate imi povestesti cum a fost la intalnirea posesorilor E39 ;) . Bafta !

  • Pana, vineri, 13.03.2015 23:29

    Bai, voi iar ati baut spirt? E chiar atat de greu de inteles ca nici o masina nemteasca, frantuzeasca, americana etc, dar absolut NICIUNA, nu se poate pune cu geniile industriei auto din Japonia? Si nu s-au putut pune niciodata. Nici macar atunci cand nemtii faceau motoare V12 (in anii '30 cand japonezii incercau sa inteleaga cum functioneaza), iar japonezii pe vremea aia inca mai foloseau carutele. La propriu. Dar caruta aia, frate, nici de-a dracu nu se strica! Si oricum caruta japoneza din anii '30 era mai fiabila decat caruta nemteasca... din 1830. Defapt, ce dracu' sa se strice la o caruta?

  • @Pana, sâmbătă, 14.03.2015 00:27

    Asa este! Doar ca uiti un lucru esential. Rasele astea toate ''albi-galbeni'', oricare ar fi ele ( nemti, francezi, japonezi ), inca se jucau cu p*tza in tarana cand insusi Dimitru Vasescu, inginer roman a creat primul automobil din lume ( evident pe aburi ) aparut in 1770. Asadar unde erau nemtii, francezii, etc carora le pupati poalele pe atunci ? Unde era ''ostinosul' Daimler ? Dupa aceea ce sa vezi ? A aparut Aurel Persu cu prima masina aerodinamica din lume, un coeficient aerodinamic de numai 0,22, valoare care si azi, la aproape 100 de ani distanta, este extrem de greu de atins pentru masinile de serie. Acum pupati-le poalele in continuare la straini .

  • ahahahahaha, sâmbătă, 14.03.2015 00:45

    SPLENDID! Chiar ma intrebam , cand o sa apara un disperat care sa deschida vechiul cliseu demult golit de continut si atipic subiectului, adica acest cliseu penibil '' cine a inventat primu'' , ca si cum ai spune '' Ceausescu dadea locuri de munca la oameni'' , dar unde-i Ceausescu acum ? Aceeasi intrebare o pot pune si in cazul marcilor germane, unde-s ele acum ? Cu atat mai rau daca nemtii au inventat ''atatea lucruri'' ( chiar si apa calda ) , fiindca acum sunt sub la toate capitolele : fiabilitate, propulsii hibrid, propulsii pe hidrogen ( evident de serie vorbesc , asta ca sa nu mai apara vre un obsedat care sa spuna de conceptele lor ) , sportivitate, tehnologie, inovatii, etc ? Sunt pe ultimul loc , dc ? Simplu : in rezent ii intereseaza doar CANTITATEA , nu CALITATEA.

  • ps:, sâmbătă, 14.03.2015 00:50

    Oricum,pentru fanii bemvee,asteptam noul i5 cu tehnologie Toyota.

  • RRR, sâmbătă, 14.03.2015 00:58

    @zarnesteanu - da din pacate eu am citit pe fuga comentariul tau....motorul este din 2007 si stiu sigur ca este dintr-un lot produs in 2007. Ce pot sa zic...norocul meu ca nu am cumparat masina in 2008-2010 :)

  • EO, sâmbătă, 14.03.2015 01:07

    @ahahahahaha, te bati cu morile de vant pe aici. Am mai zis-o si eu. Cum Ponta are nevoie de prostime care sa-l voteze, asa nemtii au nevoie de prostime care sa le cumpere produsele ''reciclabile''. Cum fac ei asta ? Fomula e simpla ~ Ponta: ofera o galeata cu ulei, zahar, malai, faina ca sa ''ataraga'' lumea sa-l voteze , iar constructorii germani : i-a ochii cu strategii de marketing , ca sa ''atraga'' prostimea sa le cumpere produsele . Evident ca notiunea de ''downsizing'' este una de marketing, la fel cum ''MQB'' este tot o strategie de marketing, nimic nou sub soare, doar o platforma si atat, sau DE SE GE , o transmisie care se ''macina'' ca pe grisine dupa 2 ani de functionare ajungi la service. Si ca o terminare : Chiar nemtii au recunoscut ca S class, seria 7 si A8 nu pot depasii recordul la vanzari pe care l-a inregistrat primele generatii LS in SUA. Sa fie asta un semn de calitate scazuta ? Nu-s prosti americanii astia oricum, daca erau cu siguranta azi erau condusi de unul asemanator ca Ponta .

  • EO, sâmbătă, 14.03.2015 01:23

    Puteti sa incepeti sa-mi puneti negative, votanti de-a lui Ponta, asa cum l-ati votat pe el ''pt un viitor mai bun'' asa ma veti vota si pe mn cu ''negative'' . Bafta ! Nu mai zic nimic, evident ca voi fi si eu asociat cu userul de mai sus, pe sistemul ''una si aceeasi persoana'', ma rog, treaba fiecaruia, daca doar atat il duce capul sa gandeasca .......... nu ma pot pune cu mintile bolnave.

  • bbb, sâmbătă, 14.03.2015 10:32

    Hai zrnestene pune comunicatele prin care anunta VW problemele lor cu 1.2 si 1.4 tsi respectiv extinderea de garantie ca vad ca ai devenit expert in Honda. Vezi naibii sa nu te rapeasca astia sa le proiectezi masinile ca ne-am dus pe pu.. noi fanii.

  • pt obsedati, sâmbătă, 14.03.2015 11:31

    Daca tot e sa fie off topic...saptamana aceasta s-a produs Bmw seria 1 cu nr 2 milioane, un 120i pachet M, albastru "Estoril", nimic deosebit pana aici, doar ca acest exemplar s-a dus la un client din...Japonia, saracul de el nu stie ce-l asteapta, trebuia sa-i intrebe pe alde @bbb. Asa ca dragi nefericiti si frustrati, marcile astea de mizerie premium nemtesti vand in Japonia mai mult decat vinde Lexus si infiniti in toata Europa, astea sunt informatii pe care oricine le poate verifica, sunt atat de jos la calitate si la orice ca domina copios mapamondul, iar francezii aia amarati au depasit toyota la emisii de CO2, cu toata droaia lor de hibrizi.

  • pt frustratul de sus, sâmbătă, 14.03.2015 14:26

    Asa e , asa multe se vand in japonia, ca probabil le-au pus grile de branduri japoneze la masinile nemtesti care merg pe strazi , ciudat e ca am vazut numai Honda, Nissan , Toyota, Suzuki, etc in Japonia , dar probabil o fi vre un VW deghizat in Honda, sau Bemve deghizat in Suzuki :))))) Interesant ar fi un top ceva la cate masini nemtesti se vand in Japonia, nu de alta dar mai sunt puradei aici pe site carora le curg balele prea devreme.

  • aloo, sâmbătă, 14.03.2015 14:44

    Baiatu, ma refeream la marcile premium, lasa suzuki si toyota, marcile alea japoneze premium care sunt cele mai bune de pe pamant, cauta sa vezi cate Bmw si Mercedes in primul rand se vand in Japonia si compara cu Lexus, o sa vezi ca japonezii s-au cam tampit la cap dupa parerea unora, marea marca premium a toyotei exista doar datorita pietei americane, in rest e jale, noroc ca se mai promoveaza pe la noi de catre cei ca tine:).

  • bbb, sâmbătă, 14.03.2015 15:18

    Noroc ca mai apar destepti dinastia ca tine pe aici ca altfel ar muri de foame toate site-urile astea de profil. Noroc cu informatiile furnizate de voi.

  • zarnesteanu, sâmbătă, 14.03.2015 21:26

    @bbb Ce vroiam sa subliniez este faptul ca atunci cand honda facea recall la piese de 50 de centi, toata lumea era cazuta pe spate cat respect are firma pentru clientii ei. Acum, cand treaba e groasa rau de tot, deci iti pica motorul la masina, totul e pe tacute, respectul a disparut iar colegul meu a stat luni de zile pe telefon cu ei sa accepte sa-i refaca motorul. Care oricum nu mai e ca unul care merge ca lumea de la bun inceput. Habar n-am de motoarele mici de la VW. Aici la mine totul incepe de la 2.0 in sus. Se prea poate sa ai dreptate, dar observ ca nu esti la fel de vehement cand vine vorba de honda. @RRR, cu motor din generatia de dinainte de 2008 probabil ca esti ok. Indiferent, nu e nimic de ras sa ai o problema de genul asta, orice masina ai conduce. OK, sa va mai inseninati week end-ul, o mica dedicatie :):):) Hai ca vine primavara si se face frumos afara ... https://www.youtube.com/watch?v=lp-EO5I60KA

  • bbb, sâmbătă, 14.03.2015 22:50

    Curios ca doar tu sti de asazisele probleme. Si nu inteleg la ce te referi cand zici va au vrut sa ascunda din moment ce au marit perioada de garantie si au decontat inclusiv schimbul motorului.

  • zarnesteanu, sâmbătă, 14.03.2015 23:15

    Pana sa discut cu omul n-am stiut absolut nimic. El mi-a zis de problema la motor si daca honda a acceptat sa il refaca inseamna ca e intr-adevar reala treaba. Mai ales ca pe link-ul ala (pe care nu l-am citit in intregime) este un TSB (Technical Service Bulletin) oficial de la honda. Nu stiu despre ce perioada de garantie vorbesti, cand omul a trebuit efectiv sa-i ameninte sa accepte sa-i lucreze la masina. Daca asta e atitudinea cand ei ofera o garantie extinsa, atunci mie nu-mi trebuie asa ceva. Asa cum spuneam, nu ma intereseaza firma asta. Am avut cu ani in urma un accord si mi-a ajuns. N-a fost rea, nici extraordinara, iar alta nu mai imi trebuie.

  • @aloo, duminică, 15.03.2015 00:27

    Pai da un link , sa ne mai " desteptam" si noi. Vreau sa vad topul in care zice ca masinile premium germane se vand in japonia mai mult ca cele ale lor . Daca nu gasesti , inseamna ca esti doar un frustrat care abereaza pe aici. @ pularnestene , te-ai trezit de sub anestezia cu vodka ?

  • Daniel, duminică, 15.03.2015 09:57

    http://www.best-selling-cars.com/japan/2014-q3-japan-best-selling-car-brand-models/ Mercedes si BMW vand mai multe masini decat Lexus in Japonia. Infiniti nu apare in top 20.

  • bbb, duminică, 15.03.2015 10:40

    De ce intri si denigrezi si inventezi probleme ireale daca nu te intereseaza aceasta marca? Fi fericit cu VAG-ul tau care este cel mai tare si gata. Lasa-ne pe noi cu troacele noastre si gata, Dupa cum am mai spus din 2007 incoace doar pe Honda am mers si nu am schimbat decat o baterie si normal un set de stergatoare, daca tu numesti asta masina proasta chiar ai o problema de mentalitate sau inca mai esti in grupa mare la gradinita si habar nu ai pe ce lume traiesti.

  • @Daniel, duminică, 15.03.2015 12:11

    Dragul meu. Ala e din 2014 , arata-mi in primele luni din 2015. Asa si eu ppt sa-ti arat din alti ani ca LS a fst lider incontestabil la vanzari in USA.

  • @@Daniel, duminică, 15.03.2015 12:19

    Crezi ca în primele luni din 2015 s-a schimbat ceva? Iar SUA este o piață neutră pt japonezi și nemți, aici vorbim de Japonia, este în regulă să vândă mai puțin Lexus fata de Mercedes și Bmw pe propriul teren?? Sau poate sunt cumpărate de cocalarii stabiliți în Japonia .

  • vianu, duminică, 15.03.2015 14:11

    v-ati dat seama ca ideea era sa se starneasca putin lucrurile, nu? misiune indeplinita...

  • @@@Daniel, duminică, 15.03.2015 16:51

    Dar Dacia e in regula sa se vanda mai mult in alte parti decat pe teren propriu ? Sau poate sunt cumparate de cocalarii stabiliti in Europa.

  • zarnesteanu, duminică, 15.03.2015 17:02

    @bbb. Ce ti se pare atat de necrezut? Problema la motor este documentata, sunt site-uri cate vrei pe internet despre treaba asta, eu ti-am spus de un caz real si tu acum vii si-mi spui ca inventez ce nu exista? Tu cu gura ta ai recunoscut mai sus ca "problema aia este doar la masinile produse pt US si doar la motoarele cu VCM" Spune-mi si mie unde "denigrez si inventez probleme ireale"? Eu mai degraba cred ca cineva nu vrea sa vada si sa accepte adevarul. Pe urma spui de honda ta din 2007? Ai avut aceeasi masina in tot timpul asta? Daca da, eu nu cred ca ai schimbat doar o baterie si stergatoarele. Cauciucuri? Ulei? Filtre? Becuri? O bucsa? Un element de suspensie? Chiar nimic altceva? Ori poate n-ai pus mai mult de 20-30000 km pe ea in 8 ani.

  • EO, duminică, 15.03.2015 17:03

    Ahahahahahahaha, intamplator am zis sa vad si eu topul primatei de mai sus, si ce sa vezi , japonezele de volum sunt pe primul loc la vanzari. Era de asteptat, ce-i al lor se vinde extrem de bine. Iar faptul ca marcile premium ca Mercedes si BMW se cumpara mai bn ca Lexus chiar la ei, asta e un lucru logic odata ce numarul de imigranti a crescut anul trecut considerabil in Japonia ( conform publicatiilor tv ). Japonia are salarii mari, chiar foarte mari fata de alte tari , iar muritorii de foame care vin din tari mai putin dezvoltate si cu un IQ scazut la munca/serviciu in Japonia, evident ca vazandu-se cu bani multi in mana dupa primele luni de munca, se vor arunca direct la ''lux'' , adica la ce stiu ei cel mai bn sa pronunte : Marsadas Bantz , Bi Em Dabal Yu si cam atat.

  • @pamflesteanu, duminică, 15.03.2015 17:22

    Atat de multe lucruri ''istete'' spui, ca la cate o basina postat pe AM ( comentariu in nici un caz nu poate fi numit ) esti ascuns ca spam. CAATT DAAAAA FRUMOOOSS ! Tine-o tot asa zarnestene , mai stii sa faci laba ?

  • Daniel, duminică, 15.03.2015 17:37

    EO stim toti cine esti, nu trebuie sa folosesti atatea pseudonime. Oricum nu ma cobor la nivelul tau. Honda poate ar trebui pe langa filosofia de design sa mai lucreze la tractiunea integrala. https://youtu.be/jkiv-bWbLIo

  • EO, duminică, 15.03.2015 18:00

    Cine sunt ? Un simplu user care comenteaza pe aici, din pacate nu mai am loc de atatia ''maestrii'' ca voi. Dar mai putin conteaza asta. Daca aveai atat de multa cultura in domeniu, ai fi observat cu functioneaza unul dintre cele mai premiate sisteme de tractiune integrala de la Honda, acela de pe Legend. Bafta la varsat frustrari ! https://www.youtube.com/watch?v=UwL_jS6RLQw

  • @EO, duminică, 15.03.2015 18:48

    Sa mori tu ca Japonia este o tara plina deimigranți? Este o tara în care străinii ajung greu sa se stabilească, de aia au și mari probleme cu îmbătrânirea populatiei, pt că japonezii nu prea mai fac copii, deci poveștile astea sa ți le spui singur inainte de culcare, obsedatule.

  • EO, duminică, 15.03.2015 19:55

    Primesti cam multe negative ''anonimule'' , nasol. Multi pun ''inteligenta'' ta la indoiala, ceva nu e bine. Eu in locul tau as lua ca pe un ''semnal de alarma'' si mi-as revizui bazaconiile, asta iti zic asa prieteneste, e pacat nu de alta sa apari ''marcat spam'' la cata ''inteligenta'' emani. Fi sigur, ca in toate tarile sunt imigranti, iar in Japonia s-a semnalat de foarte multe ori numarul acestora, chiar si in 2011 cand tara soarelui rasare a fst izbita de cataclism, s-a spus ca nici un roman stabilit acolo nu este in pericol. Dar aici nu-i vb numai de romani, e vb si de alte etnii/rase, chiar si de cetateni nascuti acolo cu act de identitate nipon, dar cu alte radacini rasiale.

  • bbb, duminică, 15.03.2015 19:57

    Nu trebuie sa ma crezi tu ce masini am zarnestene. Consumabilele nu le luam in calcul pt ca orice om normal la cap si care tine la lucrul lui isi face reviziile masinii la km specificati. Am accord 2007, accord 2010 si mai nou am un stream din 2001 cu 7 locuri. Inafara de consumabile si cele specificate mai sus masinile sunt exact cum au iesit din reprezentante inclusiv cea din 2001. Stiu ca este greu de crezut asa ceva pt cineva care utilizeaza cele mai bune masini din lume. Dupa cum am spus pune comunicatele de la VAG pt 1.2 tsi 1.4 tsi 2.0 tdi si restul motoarelor nereusite pe care le au.

  • @bbb, EO, duminică, 15.03.2015 20:16

    Ai nesimtirea sa vorbesti de voturi? Nu reusesti sa-ti dai suficiente voturi? Daca ma uit la toate comentariile vad ca esti foarte apreciat, cu toate voturile pe care ti le dai singur:). Tu nu poti ma sa intelegi ca exista marci de succes si altele care incearca sa tina pasul si nu reusesc? Chiar pt orice gasesti motive penibile? Continua ba @mafia, o faci foarte bine.

  • EO, duminică, 15.03.2015 21:11

    "Sa-mi dau singur voturi? Bey esty nebun ? Da ce am eu sala de calculatoare sa intru pe fiecare si sa-mi dau atatea voturi, esti retard? Baiete, se vede ca nici la lucruri marunte nu gandesti.Iar faptul ca esti una si aceeasi persoana cu zarnesteanu, inseamna ca acea persoana e cam bolnavioara. Nu ca as avea ceva personal cu persoana ta. Eu am ceva doar cu tine ca user, in realitate daca te-as vede imi esti egal zero, la fel ca ceilalti oameni de rand cu care nu am tangente.Eu stiu de mult ca sunt constructori de succes si altii care incearca sa tina pasul, spre exemplu VAG tot se screme sa ajunga pe primul loc si nu prea reuseste :)))))...... Mai nou a aparut stirea cu x5 plug in hybrid cu tehnologie 100% Toyota, asadar nu m-ar mira nici daca insusi japonezii vor cumpara masini germane, odata ce ele au tehnologie Japoneza :))) Dar faza cu "japonezii nu mai fac copii" m-a rupt :))))) ...... Pai bai oligofrenule, tu crezi ca japonezii sunt toti labagii ca tine ? Copii nu se fac prin laba :))))))

  • bbb, luni, 16.03.2015 00:48

    Ai tras ceva pe nasuc de esti asa agitat sau te-a facut mata la o partida de 3in1?

  • zarnesteanu, luni, 16.03.2015 02:45

    @bbb, dupa mine o baterie este tot un consumabil. In fine ... Iti doresc bafta cu acordul din 2010. Sper sa nu am dreptate cu motorul pentru ca nu e o fericire pentru nimeni asa ceva. @EO, bai mafia, cum se face ca am postat amandoi la 1 minut distanta si in urmatoarele 2 minute aveai 6 (sase) voturi pozitive iar eu 6 negative? Daca asta te face fericit, ... be my guest. :):):) Ha-ha-ha

  • @zarnestene, luni, 16.03.2015 10:43

    Tu la cat ''esti de apreciat'' , e mult 20 de secunde, dar 2 minute puiutz ? :)))))

  • mowgli, luni, 16.03.2015 12:32

    Problemele masinilor japoneze sunt cunoscute si devin din ce in ce mai multe, doar mucosii de 30 de ani care traiesc in beciul parintilor si joaca NFS, nu vor sa admita si o ard cu "japonejii rupe tot". Din pacate nu-si dau seama ca prin comentariile lor absurde, devin mai cocalari decat orice sofer de VW. Probleme cu motoare japoneze sunt destule si la Toyota, tot ce trebuie sa faceti e sa intrebati posesorii, in special cei care detin flote, ca aia nu vin pe Automarket sa-si scrie frustrarile, ca au lucruri mai bune de facut, cum ar fi sa munceasca si sa faca un ban. Motoare schimbate sau segmentate sub 50,000 de km, e clar un indiciu al fiabilitatii japoneze. E plin netu de articole despre recall-uri oficiale, comunicate facute chiar de Honda sau Toyota, dar nu frate, vine cate unu din Cuca Macaii sa ne spuna el cum sta de fapt: "nu frate, ca de fapt n-au probleme japonezii, se prefac numa ca sa-i induca in eroare pe nemti". Vine un om ca Zarnesteanu, pe care eu nu-l cunosc, dar e clar ca are mai multe tigle pe acoperis decat majoritatea care scriu aici, omu isi scrie doar opinia, argumentata corect si frumos si GATA frate ! mucosii s-au trezit din autosatisfacerea in fata unei poze cu Type-R si uite asa, neterminati si frustrati, au sarit la gatu lui Zarnesteanu de 50 de posturi incoace, ei atata stiu, atata pot. Puteti sa radeti voi cat vrei de BMW E39, adevarul e ca considerata inca cel mai bun sedan al tuturor timpurilor si multi pesti o sa mai braconeze japonezii pana cand o Toyota sau Honda o sa ajunga la nivelul acelui model si daca iei un Accord nou, ultimul model si-l pui langa un E39 din 2000, o sa te simti ca in Dacia Logan pe langa un C Klasse. Sigur ca nu va convine cand spun asta, dar nu-mi pasa. Stiti de ce? Pentru ca vorbiti din visele voastre noapte cu japoneze, pentru ca in realitate n-aveti nici E39 si nici o japoneza. Si asta mi se pare cea mai tare chestie, majoritatea fanilor asiaticelor, conduc orice altceva decat japoneze, dar tot ei iti dau in cap la orice ora daca zici ceva rau de ele. Si acuma intr-un ton mai serios, vreau sa spun ca exista un om foarte bolnav pe site-ul asta, care strica toata comunitatea si atmosfera de aici.

  • mowgli, luni, 16.03.2015 12:48

    Bai si asta cu BMW si MB vinde mai bine in Japonia decat Lexus... =)) Cum frate sa stii chestia asta si sa vii toata ziua pe AM sa ne spui noua ca Lexus e "taticul limuzinelor" si au piese taiate pe calculator si tehnologie NASA si alte baliverne de 2 bani ? Mie mi-ar crapa obrazu de rusine si as tacea dracu din gura !

  • LEE, luni, 16.03.2015 13:23

    Revista britanica AutoCar, cea mai veche publicatie auto din lume, a publicat un articol legat de fiabilitatea legendara a modelelor Honda. Suntem mandri ca o revista cu o asemenea experienta apreciaza calitatea produselor noastre si ne bucura faptul ca valoarea de revanzare a masinilor Honda este influentata pozitiv din acest punct de vedere. http://www.autocar.co.uk/blogs/new-cars/used-hondas-no-brainer-purchase

  • zarnesteanu, luni, 16.03.2015 15:57

    @mowgli, merci. Vezi sa nu-ti scoli "mafiotii" in cap mai mult decat de obicei :):):) Stiu, nu mai conteaza ... @LEE, vad ca folosesti pluralul. Sa intelegem ca esti de la reprezentanta honda din Romania? Mi-e greu sa cred ca ti-a scapat asta din greseala. Stii, macar Alex Seremet are bunul simt sa puna (BMW) in paranteza dupa nume cand posteaza pe Automarket.ro. N-ar trebui sa pui si tu ceva acolo intr-o paranteza? Da-mi voie sa ghicesc. E mai convenabil sa injuri pe-aici din spatele anonimatului :) @mafia, a descoperit ca poate ascunde comentariile si isi poate da voturi pozitive la fel cum un puber si-a descoperit instrumentul si abuzeaza de el pana la epuizare. Nici vorba sa-si realizeze ca sunt si femei pe lumea asta iar chestia aia cu care se juca pana mai ieri in nisip are scopuri mai inalte decat niste spasme misère in penumbra de unul singur. Ce sa mai vorbim de-o relatie, o familie, responsabilitati. Hai baiatu', mai baga niste orgasme si ascunde-l si pe asta :):):):) De fapt, nu stiu la ce-mi mai pierd timpul cu subiectul asta.

  • mda, luni, 16.03.2015 19:19

    Pai bravo mai @mafia, iar ti-ai luat-o, esti masochist rau:).

  • Lache, marţi, 17.03.2015 09:23

    Zarnesteanu,ma mir ca nu a aparut bozo de peste Prut.Probabil nu poate sa scrie.E @mafia deasupra.Ce misto este sa scrii la plezneala.Iar daca ceilalti sunt destepti ar trebui sa stie ca "misto" e termen preluat din germana.Nu e termen tziganesc.La dracu' am uitat sa pun virgulele.

  • LauCalin, marţi, 17.03.2015 23:17

    Unii nu inteleg ca jignind si ridicand la rang de etalon marca lor preferata printr-un pretext precum "esti prost daca nu zici ca mine", practic jignesc marca lor preferata prin atitudea lor. Mai era cineva care se autointitula "BMW" atunci cand posta un comentariu. Era exact acelasi lucru si in cazul lui. Dar vedeti voi, ca sa-ti dai seama de lucrurile astea trebuie sa ti se invarta niste rotite in cap. Nu poti sa-i explici prostului ca e prost... pur si simplu este imposibil. Si revenind la subiect, in acest moment singurii din Japonia pe care ii apreciez si imi plac sunt cei de la Mazda si Honda. mazda a crescut in ultimii ani, mai ales de cand nu mai apartine de Ford. Defapt, cred ca toate marcile care au apartinut de Ford o duc mai bine de cand nu mai apartin de americani. Cat despre fiabilitatea masinilor japoneze, da, personal cred ca inca este peste cea a masinilor nemtesti... si cam atat. Daca pui o Corolla langa un Golf si o iei la "puricat" e cam nasol pentru japonezi. Asta vede un simplu client si de-asta VW a crescut f mult in ultimii ani - cheia se numeste "calitate perceptibila, palpabila". Eu am un VW din 2007,am grija de masina si chiar nu am avut nici o problema cu ea. Am peste 50000 de km rulati. Singura chestie care a picat pana acum a fost un pivot la 65000 de km. Unii spun ca Toyota Corolla este mai fiabila. Asa o fi. Dar cu siguranta nu este la fel de confortabila, conforul nu e la fel de bun, tinuta de drum nu e la fel de buna, insonorizarea nu este la fel de buna. Orice ar spune unii, cel mai mare atu al japonezilor este fiabilitatea... si cam atat (si acela cu dus si intors). Am si o masina japoneza mai putin rulata si mai noua cu un an. In cei 5500 de km pe care i-am parcurs nu am avut nici o problema si merge ca in prima zi. Dar nu se compara cu Beetle-ul oricum o dai, chit ca Beetle-ul (cel putin teoretic) nu e la fel de fiabil. Singurul avantaj al Coltului e spatiul interior si consumul mai mic. Atat. dar nu pot sa critic Beetle-ul pestru asta pentru ca a fost TOTAL gandit inca din faza de proiect... prin '98. Oricum este penibil si absurd sa critici si sa jignesti diferite marci si diferite masini indiferent al care marci esti fan. Parerea mea este toate masinile au avantaje si dezavantaje si fiecare "iti poate spune povestea ei, ce vrea si de ce exista". Dar chestia asta o poate intelege si asculta DOAR cine este cu adevarat pasionat de acest domeniu. Asta face deosebirea dintre adevaratii pasionati de masini si cei care se cred pasionati. PS: oare nu exista nici un moderator pe-aici?

  • nemo, joi, 19.03.2015 03:13

    problemele la motoarele honda sint de mult !!! ca nu s-a scris de ele ... aia e altceva. personal am lucrat la un dealer honda ... in 2003 ... atunci aveau un model dupa care tinerii se dadeau in vint : Prelude ... motor de 2,2L ... la 80.000 km era praf ... am vorbit cu mecanicii ... vazusem o cutie mare de lemn in atelier si i-am intrebat ce-i acolo ... mi-au zis ca era un motor nou de Prelude. ca la 80.000 km consuma 1 L ulei la 1000 km ... asa ca ... i-au schimbat omului motorul. de asemenea, am avut alt amic cu honda accord, cu motor de 2,2L de prin anii 90 ... si aia avea spre 300.000 km si in 5000 km raminea fara ulei ... tipul nu-i mai schimba uleiul, doar adauga ... "uleiul e ieftin" zicea el ... si dup-aia tot honda si-a luat. am avut si eu un model accord, 1999, motor de 2,3 L ... 150 cp ... la 4.000 km lua cam 0,5 L ulei ... frate-meu si-a luat una noua (accord 2013) si la reprezentanta i-au spus ca "motoarele de honda sint consacrate ca fiind consumatoare de ulei " !!! deci in reprezentante se stie ! garantia extinsa despre care se face referire este pt. motoarele de 1.800 cmc, de pe civic (din 2006 incoace). in america de nord, motoarele de pe civic au trecut de-a lungul vremii de la 1.600 cmc, la 1.700 cmc, apoi la 1.800 cmc. ei bine si cele de 1.700 cmc erau consumatoare de ulei (o stiu de la frate-meu care inainte avusese un civic si-i lua cam 1L de ulei / 3.500 km). generatia dinainte, de 1.600 cmc erau f. reusite ... am prieten ce are una de prin 1998, cu vreo 300.000 km pe ea si e ok, nu ia ulei ... dar sa revin ... garantia ... au dat-o pt ca noile motoare de 1.8L au avut cazuri ca au crapat !!! acolo nu a fost vorba de consum de ulei: a crapat blocul motor ! de aia au decis sa acorde garantie pe motor mai mare ... parerile despre honda sint impartite ... bune si mai putin bune. oricum proprietarul de honda are cu totul alte prioritati ca cel de masini germane sau americane ! greu e sa-i faci sa-si schimbe parerile ... asa ca ... fiecare cu "piticii" lui ...

  • Lache, joi, 19.03.2015 12:50

    @nemo,eu zic ca ar trebui sa calci frana! Ai lucrat la un dealer Honda? Really?

  • nemo, joi, 19.03.2015 21:04

    da mai @Lache chiar am lucrat o vreme... ce poate fi asa bizar ? de ce nu m-ai crede ? nu-s pentru honda, dar nici contra ... am avut una si mi-a fost de ajuns ! in ce priveste "filozofia" lor de design ... e pt mine neconcludenta. posesorii de honda nu le cumpara pt asta ... ci pt alte calitati ... la fel cum cei de masini europene sau americane prefera alte marci pt alte atuuri ... cum am spus mai devreme, fiecare cu "piticii" lui ...