Honda Gear - conceptul unui viitor model sub-compact

Publicat vineri, 18.01.2013 13:03 de Bogdan Mirică

Honda a dezvăluit în cadrul Salonului Auto de la Montreal conceptul Gear, gata să anticipeze un viitor model sub-compact de talia lui Ford Fiesta.

Deşi Salonul Auto de la Detroit este în plină desfăşurare şi a acaparat deja atenţia întregii prese de specialitate, la nord de Oraşul Motoarelor, în ţara vecină Canada, are loc un alt Salon Auto, cel de la Montreal.

Deşi nu se bucură de popularitatea Salonului de la Detroit, Honda a decis să expună aici un concept complet nou, în premieră mondială. Se numeşte Gear şi se vrea a fi conceptul unui viitor model sub-compact.

După cum reiese şi din comunicatul de presă, noul Gear ţinteşte publicul tânăr, anticipând un rival pentru modele ca Ford Fiesta şi Volkswagen Polo. Potrivit Honda, Gear este inspirat de biciclete şi se vrea a fi ”simplu şi utilitar, dar în acelaşi timp personalizabil, conectat şi plin de personalitate.”

Dave Marek, designer şef în cadrul Honda America, a declarat: ”Sub-compactele sunt fie utilitare şi neinspirate, fie distractive dar total nepractice şi foarte scumpe pentru publicul tânăr. Gear Concept dărâmă aceste limite. Este practic şi distractiv în acelaşi timp, fără a uita de nevoia unui preţ abordabil. Exact acele trăsături pe care tinerii le vor la o maşină.”

Honda nu a oferit alte detalii despre concept, nici în ceea ce priveşte trenul de propulsie, nici în ceea ce priveşte intenţia de a o produce în serie.

via Honda

  • chandlerbing, vineri, 18.01.2013 13:37

    Interesant model... Daca l-ar propune si hibrid, cu un pret rezonabil, s-ar demonstra o masina perfecta pentru oras...

  • Alex Radoi, vineri, 18.01.2013 13:44

    Imi place mult cum arata.

  • mntsn, vineri, 18.01.2013 14:22

    Si eu recunosc ca-mi place. Mult. Nu-mi vine sa cred ca acest concept original vine de la Honda, care, la cat de banal sau aiurea este designul modelelor din restul gamei actuale, credeam ca isi face designul cu dept de contabilitate. Sper sa se concretizeze in viitorul model de clasa mica, in locul acelui ciudat Fit/Jazz si cu siguranta va avea parte de aprecierea publicului.

  • BaditzaEx, vineri, 18.01.2013 14:41

    fff misto arata, chiar ca dk ar veni intr-o versiune hibrida la un pret accesibil ... dar nu stiu cat de accesibil ar putea fi pretul ( caci mai putin de 20k nu cred, ca ar fi rentabil pt Honda ) avand in vedere ca CR-Z este 25k

  • ztele, vineri, 18.01.2013 15:03

    E frumos de tot, o gura de aer proaspat in marea de designuri blande si inexpresive.

  • Mario0406, vineri, 18.01.2013 15:34

    E fain! Cred ca o sigla VW s-ar potrivi mai bine pe conceptul asta. Ce ziceti?

  • zarnesteanu, vineri, 18.01.2013 17:33

    Bun asa, deci acum s-au intors si s-au sucit pana au dat-o pe trend-ul Volkswagen - BMW :) Faruririle clar au o tendinta BMW ca si alura generala a masinii. Nimic nimic original. Next!

  • Alex Radoi, vineri, 18.01.2013 18:13

    Nu nenea, grila radiatorului si farurile, deci practic "fata" masinii e inspirata (aproape copiata) dupa a doua generatie de Civic (1980-1983). Esti pe langa subiect de data asta, sorry... ;)

  • Alex Radoi, vineri, 18.01.2013 18:16

    Ma rog, seamana mult si cu prima generatie de Civic dar grila aia de tip "fagure" e de pe a doua generatie.

  • AndreiRN, vineri, 18.01.2013 21:57

    Generatia Volvo chinezesc incepe si va avea mare succes. Volvo va ramane pe benzina si Saab va fi electric deoarece chinezi nu se inghesuiesc unul pe altul.

  • Marius, vineri, 18.01.2013 22:49

    Da frumoasa masina , cred ca designul va avea succes daca va ramane asa cum este....

  • ztele, sâmbătă, 19.01.2013 16:38

    @AndreiRN stirea asta nu are absolut nicio legatura cu Volvo, Saab sau chinezi. Da' tu vomeaza in continuare povesti :))

  • LEE, duminică, 20.01.2013 08:15

    MODELE 1963 - 2011 Honda Civic Hatchback JAP: 07.1979 / EU: 09.1979 / SUA:1980 http://www.hondafan.ro/modele.php?id=63

  • MariusC, vineri, 08.02.2013 05:29

    @mntsn: prietene, esti cu mintea de pe alta galaxie. Toata gama masinilor Honda nu se inscrie in tiparul celorlalte modele de volum, exceptand poate C-RV - ul. Asa ca mai intai incearca o sinapsa intrei cei doi neuroni si abia dupa o verificare amanuntita, dechide gura, altfel risti sa fi luat de prost.