Honda Civic Type R - primele imagini cu viitorul model de performanță
Honda a dezvăluit primele imagini cu viitorul Civic Type R. Chiar dacă vorbim despre un camuflaj complex, e clar că avem de a face cu un design cumințit.
Honda pregătește terenul pentru una dintre mașinile sale simbol. Este vorba despre noua generație Civic Type R, așteptată să debuteze în cursul anului viitor. Până atunci, mai urmează o serie de teste pe circuitul de la Nurburgring, care ar urma să calibreze final suspensia și motorul.
Deși detaliile tehnice nu sunt complete, Honda a dezvăluit o serie de imagini camuflate, care trădează designul general. Spre deosebire de actuala generație, viitorul Honda Civic Type R pare să fie ceva mai cuminte. Mai puține prize de aer, dar același eleron generos de pe hayon. Se păstrează configurația evacuării cu trei terminații, însă cea din centru devine acum mai mare. Nu lipsesc anvelopele Michelin Pro Pilot Sport 4 și etrierii Brembo.
Sub capotă am putea avea o evoluție a motorului de 2.0 litri benzină, însă există și surse care vorbesc despre un motor și mai puternic, de 400 de cai putere, acompaniat de o tracțiune integrală. Indiferent de soluție, Honda va oferi noul Civic Type R doar cu o transmisie manuală.
Noua generație Honda Civic Type R va fi ultima cu propulsie convențională, urmând ca după aceea să asistăm doar la versiuni hibride.
-
andrei, luni, 04.10.2021 14:50
manuala! pastrati-o! ziceti mai bine ca nu sunteti in stare sa faceti o automata de top. oricum, ca sa citez clasici in viata "e uzata moral".
-
someone23, luni, 04.10.2021 15:19
@ andrei: e bine ca pastreaza manuala , si o fac doar pt feeling, caci civic va avea ca automata un cvt, insa doar pe versiunile normale. insa sa spui ca honda nu stie sa faca automate arata sau rautate sau nestiinta. in gama honda, pe alte continente insa, exista o cutie cu dublu ambreiaj cu 8 trepte si o auto clasica cu convertizor de cuplu cu 10 trepte. doar pt ca ele nu exista in europa, nu inseamna deloc ceea ce ai zis tu . si cu siguranta nimeni din europa nu le-a comparat cu cutiile europene, aici pe pamant european.pt ca gama acura nu exista in europa, iar acele automate sant in special facute pt acura.
-
Seriff, luni, 04.10.2021 16:35
Masina asta nu e pentru oricine, e pentru adevaratii pasionati care vor sa conduca o masina puternica pe benzina cu o cutie manuala, adica ceva destul de rar, pentru hipsteri exista prize, parcari de kaufland, trotinete electrice si tot asa.
-
@Seriff, luni, 04.10.2021 17:38
auch...ce m-ai lovit aici la faza cu prizele..adica daca am masina electrica, nu pot aprecia o masina precum type-r? Electrica in timpul saptamanii in oras, in weekend type-r pe serpentine. Pentru mine asta face sens, nu sa chinui type-r-ul in oras ca sa merg la cumparaturi/serviciu/scoala.
-
Edikkk, luni, 04.10.2021 18:00
Uzată moral, cine pune botul la o maşină de muzeu, ICE cu stick înseamnă că nu ştie să folosească nici măcar un laptop sau smartphone
-
eDick, luni, 04.10.2021 20:35
Cine pune botul la o masina de scurtcircuitati, inseamna ca e complet rupt de realitate si de orice logica venita la pachet cu un minim de inteligenta si de bun simt.
-
inexorabil, luni, 04.10.2021 22:12
Adică zi-o pe faţă, Bogdane: au terminat-o şi pe-asta.
-
Seriff, marţi, 05.10.2021 08:30
Pentru colegul de mai sus, nu a zis nimeni ca daca ai o electrica nu poti aprecia o masina termica, clar asta nu e de mers luni-vineri cu ea, e o masina de weekend. @edikk, altceva mai sti? Macar schimba replica, deja e veche.
-
SGT, marţi, 05.10.2021 15:31
@Edikkk Imi poti spune, te rog, motivul pentru care simti nevoia sa ii judeci pe cei care apreciaza masinile cu motoare termice? In loc sa incerci sa arati beneficiile masinilor EV (care foarte probabil reprezinta viitorul automotive), tu preferi sa arunci cu noroi in masinile ICE. As face o paralela intre abordarea ta si ce se intampla cu campania de vaccinare, sincer. In loc sa explice foarte bine beneficiile vaccinului si urmarile pozitive, multi (inclusiv din conducerea statului) arunca vina pe cei nevaccinati si, de fapt, ii indeparteaza si mai mult. Ai multe informatii, esti documentat despre EV, mai bine povestesti despre evolutia bateriilor - autonomie mai mare, timp mai rapid de incarcare, infrastructura statiilor de incarcare care este in dezvoltare - lucrurile se misca mai incet in Romania momentan si tot asa.
-
Seriff, marţi, 05.10.2021 16:39
Pai nu sunt beneficii, troll-ul de e-dick stie bine asta, asa ca ce sa faca? Zice de cele termice ca nu sunt bune, ca omoara planeta, copiii, vine sfarsitul lumii si tot asa. Plus ca el nici nu are electrica, habar-nare pe ce lume traieste, pun pariu ca nici job si nici permis nu are, e doar un somer frustrat.
-
Bubi Mubi, marţi, 05.10.2021 17:09
S-a aprobat, cumparatorii de EV primesc in loc de statii de incarcare numere de inmatriculare verzi. Acum ii putem deosebi pe mononeuronati si mai usor.
-
Edikkk, marţi, 05.10.2021 19:19
@SGT Dvs pe ce lume trăiţi? De noxele care produc cancer aţi auzit? De încălzirea globală generată de carbunele extras din pământ (carbune, petrol, gaze) şi aruncat în atmosferă, aţi auzit? De internet, să vă documentaţi singur, ați auzit ? Cum adică să vă explic de ce maşinile termice sunt un dezastru şi de ce nu trebuie admirate? Aveţi copii? Hai, documentaţi vă, vă rog, şi reveniţi.
-
Seriff, miercuri, 06.10.2021 08:33
La cat am turat eu diesel-ul, inclusiv azi, trebuia sa scapam demult de el, trebuie sa dau DPF-ul jos, poate asa am rezultate.
-
Bubi Mubi, miercuri, 06.10.2021 08:36
Am citit la tv că EV-urile se încarcă în 30 de ore de la o priză normală. Fără stații de încărcare, EV-urile sunt țepe. Documentează-te, cu bateria goală nu înlocuiești motoarele clasice. Bateriile nu sunt produse din amestec de rouă dimineții și frunze căzute în parc. Nu ne mai explica nouă, mergi la școală!!!
-
SGT, miercuri, 06.10.2021 12:58
@Edikkk Stati o secunda, domnul. Nu faceti pe naivul. Industria de producere a bateriilor extrage, de asemenea, resurse din pamant si creeaza poluare, la randul ei. Se mai pune problema, de asemenea, a reciclarii bateriilor de pe EVs - tehnologie care inca este in stadiu de dezvoltare. Din punct de vedere al poluarii, pentru noi, un mare beneficiu este faptul ca reducem poluarea in orase - mai ales cele mari, precum Bucurestiul. Dar aceasta poluare globala nu dispare, doar ajunge in zone non-urbane unde industria isi vede bine-merci de treaba.
Citeste si
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 19 noiembrieViitorul Citroen C4, rival pentru Dacia Duster?Viitoarea generație a lui Citroen C4 este pe cale să devină un rival direct pentru modele ca Dacia Duster. Noul model compact va fi inspirat de conceptul Citroen Oli, prezentat în urmă cu 2 ani. Citeste tot
Aș zice că-i stă mai bine cu bara față plină decât cu grilele laterale exagerat de mari. Dar, din păcate, sub camuflaj se disting iar niște grile la fel de mari.