Honda a deschis listele de comenzi pentru noul NSX în Regatul Unit
Honda le propune clienţilor din Marea Britanie să facă precomenzi pentru noul NSX, programat să debuteze în 2015. Clienţii nu au văzut imagini ale modelului de producţie şi nu cunosc specificaţiile tehnice sau preţul final de achiziţie.
Honda NSX va primi o versiune de serie în 2015, iar clienţii din Regatul Unit au deja ocazia să se înscrie pe lista de comenzi pentru succesorul modelului iconic al japonezilor. Divizia Honda din Marea Britanie a deschis listele de comenzi pentru viitorul NSX fără să aibă nici măcar imagini oficiale ale modelului de serie, detalii tehnice complete sau preţuri. Clienţii care vor să-şi manifeste intenţia de a achiziţiona un NSX trebuie să achite un avans de 5.000 de lire sterline, echivalentul a 5.800 euro, pentru a fi printre primii care vor achiziţiona noua generaţie a lui NSX.
"Nu te mai poţi baza doar pe putere pentru a putea crea un supercar impresionant. Vechiul NSX se străduia să ofere putere şi o experienţă incitantă la volan. Noul model se va concentra pe raportul putere/masă, însă nu vom încerca să-i copiem pe cei de la Ferrari. Vom lua în calcul şi eficienţa unui asemenea model", a declarat Takanobu Ito, preşedintele executiv al marcii nipone.
Potrivit lui Phil Crossman, şeful diviziei Honda din Marea Britanie, există deja peste 20 de înscrişi pe lista de doritori ai lui NSX, informează britanicii de la Autocar. În trecut, reprezentanţii Honda au declarat că noul NSX va fi mai scump decât un Nissan GT-R, ceea ce înseamnă un preţ care trece de 100.000 de euro. Însă, japonezii promit că modelul va fi ”o adevărată minune tehnologică”. Constructorul nipon a anunţat deja un tren de propulsie hibrid pentru acest model, care va integra mai multe motoare electrice, pe când motorul cu ardere internă va fi amplasat central. Ansamblul hibrid va angrena şi roţile din faţă, diferit de configuraţia cu tracţiune spate a NSX-ului original.
Unele surse susţin că modelul va fi echipat cu un motor V6 de peste trei litri, aşteptat să dezvolte în jur de 300 CP. Împreună cu motoarele electrice, sistemul hibrid este aşteptat să ofere între 400 şi 500 CP. Prima generaţie a lui NSX a fost oferită spre vânzare vreme de 15 ani şi era echipată cu un motor V6 de 270 CP, construit integral din aluminiu şi echipat cu sistemul VTEC. Unele voci susţin că noul motor va fi supraalimentat, deşi nu există confirmări oficiale în acest sens.
Via Autocar
La lansarea sa initiala NSX se lupta cu supercarurile contemporane lui la un pret considerabil inferior. Cu doar 300 cp ma indoiesc sincer, oricat de mult as admira Honda, ca lucrul acesta va fi si la indemana modelului nou.