Hibridul Toyota Auris HSD costă 24.200 de euro în România

Publicat marţi, 28.09.2010 15:29 de Bogdan Mirică

Toyota a publicat preţul oficial al celui de-al doilea său hibrid sosit în România. Auris HSD, compactul cu un consum de numai 3.8 litri/100 de km, costă 24.200 de euro cu TVA.

Toyota lansează astăzi în România, în cadrul unui eveniment special organizat la Bucureşti, al doilea model al familiei sale de hibride: versiunea ecologică a modelului Auris, botezată HSD.

Date tehnice

Compactul japonez adoptă sistemul Hybrid Synergy Drive, regăsit şi pe fratele mai mare Prius, ceea ce înseamnă că sub capotă vom avea un total de 136 de cai putere, distribuiţi punţii faţă cu ajutorul unei transmisii automate E-CVT. Motorul electric şi cel pe benzină lucrează împreună pentru a-i permite hatchback-ului să accelereze de la 0-100 km/h în doar 11.4 secunde şi să atingă o viteză maximă de 180 de km/h.

Mulţumită tehnologiei hibride, modelul japonez se poate lăuda cu un consum urban, extraurban şi mixt de numai 3.8 litri la 100 de kilometri. Emisiile rămân şi ele la o valoare scăzută, de numai 89 de g/km.

Disponibil în şase culori externe, noul Auris HSD vine cu un singur nivel de echipare, Sol, care promite o listă bogată de opţionale. La nivel exterior hibridul se individualizează prin luminile LED din bara faţă, prin jantele speciale de 15 inch din aliaj şi pneurile cu rezistenţă redusă la rulare.

Lista de dotări

La interior, confortul va fi întreţinut de un aer condiţionat pe o singură zonă, de un radio CD cu MP3 şi şase boxe, de indicatoare de bord cu lumină albastră, de o tapiţerie din stofă şi de geamuri electrice faţă şi spate. Şoferul va aprecia comenzile pentru sistemul audio şi de climatizare pe volan, conexiunea Bluetooth şi recunoaşterea vocală, computerul de bord cu afişaj color şi monitorul Eco-Drive.

În materie de siguranţă, japonezii nu au făcut compromisuri, Auris HSD oferind airbaguri frontale şofer şi pasager, airbaguri laterale, airbaguri de tip cortină şi airbag pentru genunchii şoferului. Nu lipsesc nici sistemele active ca ABS cu EBD şi BA, sistemul de control al stabilităţii Plus (VSC), sistemul electronic de control al tracţiunii (TRC) şi sistemul de asistenţă la pornirea în rampă (HAC).

Tot pe lista dotărilor standard intră şi pilotul automat, oglinda interioară electrocromă, senzorii de lumină şi ploaie, camera pentru marşarier şi sistemul Smart Entry pentru acces şi pornire inteligentă.

Pentru toate acestea, publicul din România va trebui să plătească în total 19.516 euro fără TVA, ceea ce se traduce în 24.200 de euro cu toate taxele incluse. Clienţii vor putea încerca noul model încă din acest weekend în cadrul caravanei Toyota Experience 2010.

  • mircea1380, marţi, 28.09.2010 15:46
    Cum vine asta ???

    "Mulţumită tehnologiei hibride, modelul japonez se poate lăuda cu un consum urban, extraurban şi mixt de numai 3.8 litri la 100 de kilometri. " Adica indiferent de utlizare, aceasta masina va consuma 3.8%. Ceva e putred in Danemarca...

  • bogdanm, marţi, 28.09.2010 15:56
    @mircea

    Mircea sunt cifrele din propria lor fişă tehnică, publicată deja pe site-ul oficial. multumesc

  • MocanuRares, marţi, 28.09.2010 16:17
    ieftin, vreau 2 bucati

    parca era criza? astia vin cu un astfel de pret!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hellllooooo toyora romania - ati innebunit. la bani astia imi inchiriez un autobun RATB pe viata.

  • Ion, marţi, 28.09.2010 16:32
    Consum

    In afara orasului, cand va folosi motorul pe benzina, va consuma cel putin 6%.

  • Sergiu, marţi, 28.09.2010 16:35
    Alternativa

    VW Golf BlueMotion: consum mediu 3.8l/100km acceleratie 11.3s/100km/h 190 viteza maxima pret cu tva inclus: de la 17500 pana la 19000 echipare de top. mare tupeu au cei de la toyoda sa ceara 24.200...

  • edi80, marţi, 28.09.2010 21:23
    @sergiu

    poti cumpara un tractor cu o caruta??

  • edi80, marţi, 28.09.2010 21:32
    .........

    compara

  • G., marţi, 28.09.2010 23:47
    tractorul si caruta eco

    Corect edi80, Auris este cu adevarat o caruta si polo "trizel" in 3 cilindri banuiesc, este un tractor fara vlaga. Masini cu preturi ridicole pentru oameni ridicoli.

  • Ivanoff, miercuri, 29.09.2010 07:23
    Toyota - Nr. 1 in the world :) / VAG - Nr 1 in China :))

    La dotarile pe care le are Aurisul,Golful ar ajunge crred la 30.000 asa ca ale voastre comparatii,stimati prieteni,sunt irelevante... Unde mai pui la tot ce este de la VAG sunt de unica folosinta (garantie 2 ani la motor si curie doar si 20.000 la restul fata de 5 ani sau 160.000 km din bara in bara). Cat despre dieselurile astea fantastice care consuma sub 4 litri...niciodata! Pt a a junge un astfel de motor in temperatura si sa se apropie de acele valori de consum trebuie sa ruleze 20-30 min sau cel putin 10-15 km,insa deja ai aluns la job dupa km acestia cu consum de... 7l :( Nu mai are rost sa zic (iarasi) despre cum unii isi insumeaza purerea la hibridele lor si altii nu ca deja eu m-am plictisit de atata dezimformare sau mai bine zis neinformare. @MocanuRares: Pt cei loviti de criza exista cum ai spus si tu...RATB