Hattrick PSA: Peugeot Partner, Citroen Berlingo și Opel Combo împart titlul International Van of the Year 2019
Titlul de Vehiculul Comercial al Anului 2019 merge în familia PSA. Peugeot Partner, Citroen Berlingo și Opel Combo sunt cele trei utilitare care împart premiul acordat de juriul format din cei 25 de jurnaliști europeni.
Peugeot Partner, Citroen Berlingo și Opel Combo împart titul de Vehiculul Comercial al Anului 2019. Anunțul a fost făcut în cadrul Salonului de Vehicule Utilitare IAA din Hanovra, Germania.
Anul acesta, juriul IVOTY (International Van of the Year) a fost format din 25 de jurnaliști din 25 state europene. Cele trei modele dezvoltate de grupul PSA pe platforma EMP2 au primit 127 de puncte, în timp ce următorul clasat a fost Mercedes-Benz Sprinter, utilitara germană reușind să adune doar 92 de puncte.
Este a treia oară în istorie când Opel reușește să obțină acest titlu. În 1992, nemții învingeau alături de Astra Van, iar în 2002 câștigau mulțumită lui Vivaro.
"Sunt foarte mândri de acest titlu. Reușita scoate în evidență posibilitățile pe care Opel le poate accesa prin intermediul grupului PSA", a declarat Michael Lohscheller, CEO-ul Opel.
Citroen Berlingo reușește să își treacă în cont pentru a doua oară titlul de Vehiculul Comercial al Anului 2019. Prima reușită a fost în 1997.
"Reprezentanții Citroen sunt încântați că noul Berlingo a primit din nou acest titlu. Premiul scoate în evidență saltul făcut de cea de-a treia generație Berlingo în materie de finisaje", a declarat Linda Jackson, CEO-ul Citroen.
Am păstrat pentru final noul Peugeot Partner. Deși utilitara constructorului francez încă nu a fost lansată oficial pe piață (debutul este programat peste câteva săptămâni), reprezentanții International Car of The Year au ales ca titlul "International Van of the Year 2019" să fie împărțit și cu reprezentanții constructorului din Sochaux. Noul Partner este al cincilea vehicul din gama Peugeot care primește acest premiu din 1992 și până astăzi.
Nu-l zaresc pe Tavares in preajma trofeului ,cel mai probabil rusinat fiind de realizarea estetica Opel.:-)) Daca nou venita marca sub umbrela PSA a reusit sa devina *premianta* cu un astfel de *invelis* in anul 2019 mai ca-s convins ca se datoreaza contributiei considerabile pe care au avut-o cele doua surioare dinspre Mulhouse si Malmaison la inevitabila medie aritmetica.Ca altfel.........:-))