Hamilton minimalizează importanța recordurilor în Formula 1: "Este ireal să fiu comparat cu Michael Schumacher"

Publicat miercuri, 18.12.2019 16:03 de Daniel Popescu, Foto: Mercedes-Benz

Lewis Hamilton susține că nu s-a obișnuit încă cu ideea de a fi comparat cu Michael Schumacher în privința recordurilor în Formula 1 și sugerează că acestea nu sunt foarte importante.

Performanțele monopostului Mercedes și absența unui coechipier pe măsură în cea mai mare parte a carierei l-au ajutat pe Lewis Hamilton să obțină până în prezent 6 titluri mondiale și să se apropie astfel la un singur titlu de recordul de 7 trofee deținute de Michael Schumacher. Pilotul britanic sugerează însă că recordurile nu sunt chiar atât de importante și afirmă că este "ireal" să fie comparat cu septuplul campion mondial.

"Sincer, nu mă uit niciodată la recorduri, nu știu de ce. Îmi amintesc că am crescut la Stevenage și mă uitam cum Schumacher câștigă titluri, așa că este ireal ca numele meu să fie menționat în aceeași frază cu al lui. Este o adevărată onoare și ceva de care familia mea este foarte mândră", a precizat el.

Hamilton va avea posibilitatea de a egala anul viitor recordul de titluri al lui Schumacher. În plus, ca urmare a creșterii semnificative a numărului de curse dintr-un sezon, Hamilton este foarte aproape să depășească recordul de 91 victorii deținut de Schumacher, în contextul în care a ajuns deja la 84 de victorii.

Hamilton a depășit deja unul dintre recordurile lui Schumacher, cel pentru numărul de pole position-uri. Germanul s-a oprit la pragul de 68, în timp ce Hamilton are deja 88 de pole position-uri în palmares.

Via ESPNF1

  • Radu, miercuri, 18.12.2019 16:22

    In sfarsit, a zis si baiatul asta ceva ca lumea; mai are de munca pana acolo.

  • Costel, miercuri, 18.12.2019 19:35

    ba te uiti dupa recorduri lighioano ,ti le privesti asiduu pe cele mai mult decat conjunctural dobandite si ramai pana si tu buimac cum de-oi reusit sa te cocoti chiar si inaintea lui Fangio iar bornele de neatins ale lui Schumacher nu-s deloc departe doar ca numai in aparenta fiindca vettel si binotto is cei care-ti pregatesc o surpriza majora incepand cu primavara viitoare care nu numai ca o sa-ti bareze defilarea triumfala spre al saptelea titlu dar o sa faca din potentialele negocieri privind un posibil volan la scuderia din 2021 doar o fantasma de vare si presa tabloida se va indeparta iar lui John Elkann nu-i va mai ramane decat sa confirme public faptul ca flerul dar mai ales competenta profesionala l-or ajutat sa evite in ultimul moment ca scuderia ferrari sa devina o victima de proportii a unui sarlatan afro-englez

  • Neutru, miercuri, 18.12.2019 21:03

    Radu n-ai înțeles că una spune și alta gândește de obicei la 180 de grade geometrice?

  • hasu, miercuri, 18.12.2019 23:38

    Ca de obicei nu este sincer, si maninca cu polonicu !

  • Alex, joi, 19.12.2019 08:26

    Da...Lewis, vorbeste intotdeauna pe dos despre ceea ce gandeste, ca abia asteapta ca rivalii sa puna presiune pe el, ca abia asteapta lupte 1 la 1. Pentru mass-media, in realitate se vaita cand monopostul nu e ce trebuie.

  • Senna, joi, 19.12.2019 09:37

    O sa il depaseasca pe Schumacher lejer. Schumacher n-a avut adversari de calibru dupa 2000 pana la Alonso. Cand a revenit Rosberg il domina copios. Lewis incearca sa aiba bun simt dar este mai bun decat a fost vreodata Schumacher.

  • The Dot, joi, 19.12.2019 15:44

    ...vorba spaniolului Goethe in Romeo si Julieta "haters gonna hate". Daca Vettel e lemn si Alonso e prin competitii cu scutere electrice, macar asa aveti si voi unde sa defulati frustrarile. Sa aveti spor!

  • Senna, joi, 19.12.2019 18:45

    Mai degraba Schumacher nu a mai avut adverdari de calibru dupa Hakkinen. In 2005 si 2006 domina Michelin altfel pe aceleasi pneuri tot Schumacher ar fi fost vioara intai. Apoi in 2010 era deja prea tarziu.

  • Alex, vineri, 20.12.2019 07:31

    Pai...daca din 1998 pana in 2005, pana la Alonso, Schumacher nu a avut adversari de calibru.=))) Hakkinned, Coulthard erau slabi, nu? Unde mai pui ca masinile erau cat de cat echivalente, cu un plus la Mclaren. Unde mai pui ca Bridgestone scazusera in performanta fata de Michelin. De fapt, Lewis nu are adversari, ei exista dar Mercedes are un monopost mult prea bun. Cat despre Rosberg, sa fim seriosi, domina un Schumacher de 40 de ani, intors dupa 2-3 ani de pauza, tehnologie cu totul noua. Si totusi, in al doilea an la Mercedes, Schumacher a avut curse cu mult peste Rosberg. Ca sa nu mai zic ca in 2-3 curse s-a batut de la egal la egal cu Lewis si ghici ce, Lewis nu l-a invins pe Mickael, ex Monza. Acolo a vrut sa arate de e este in stare.

  • GrosJan, vineri, 20.12.2019 19:23

    Hamilton una spune si alta gandeste, nu stiu daca din modestie sau ... :) Eu il vad oricum pe Schumacher peste Hamilton si o sa explic cum am gandit imediat. Pilotii batrani (retrasi sau nu) nu isi pierd brusc talentul insa devin inconstanti, ba o fac de oaie ba stralucesc surprinzator. Astfel ai putea sa consideri rezonabil ca adevarata lor valoare, pe care au avut-o candva, e atunci cand stralucesc. Schumacher cand a revenit a fost dominat de Rosberg, fara indoiala. Dar parca au fost si niste curse in care Schumacher a fost doua clase peste Rosberg, a fost si un pole la Monaco daca nu ma insel. Ei bine, aia era de fapt valoarea lui Schumacher de odinioara. Iar Rosberg e aproximativ egal cu Hamilton, Hamilton are doar un usor avantaj, dar au cam acelasi pace. Dintre pilotii actuali Verstappen imi aminteste de Schumacher.

  • LH, luni, 23.12.2019 10:05

    Couldhard chiar si Hakkinen nu sunt piloti de talia lui Alonso sau Hamilton. Schumacher a luat titluri pe banda rulanta 2000-2004 cu o masina ultra dominanta si cu FIA de partea Ferrari. A fost cea mai plictisitoare perioada din F1. Lewis in mod clar il va omori recordurile. Poate sa se duca chiar spre 8 titluri.

  • HL, miercuri, 25.12.2019 18:55

    L-ai masurat tu in talie pe Alonso? A scos si el capul 2 ani cand Michelin si Renault faceau legea apoi a fost batut de un boboc si apoi pauza. Schumacher in schimb a fost dominant intreaga cariera exceptand revenirea la peste 40 de ani. Era nr 1 incontestabil pe piata transferurilor. In ultimii ani piata era impartita intre Alonso, Vettel, Hamilton si mai nou Verstappen. Gurile rele spun ca tocmai dupa 2000 nu a mai avut concurenta puternica printre piloti, nu inainte.