Hamilton a câștigat cursa de Formula 1 din Ungaria! Verstappen termină pe podium în fața lui Bottas după un start excelent
Lewis Hamilton a obținut fără emoții victoria în cursa de Formula 1 din Ungaria, în timp ce Max Verstappen a terminat pe locul doi în fața lui Valtteri Bottas după un start excelent.
Mercedes a obținut o nouă victorie fără emoții în sezonul 2020 al Formulei 1, de data aceasta pe circuitul de la Hungaroring. În ciuda unor temeri cu privire la apariția ploii, cursa a avut sare și piper în special în primele tururi, însă ulterior piloții din frunte s-au distanțat semnificativ, iar duelurile au fost mai degrabă sporadice.
Ca urmare a unei ploi din dimineața cursei, piloții au început cu pneuri intermediare, iar startul a fost unul plin de schimbări în plutonul fruntaș.
Chiar dacă s-a plâns prin radio de o aparentă defecțiune tehnică la motor, Lewis Hamilton a plecat excelent din pole position și și-a construit rapid un avantaj, în timp ce Valtteri Bottas a ratat startul și a coborât până pe poziția a șasea.
Lance Stroll a profitat la maxim de oportunitate pentru a ajunge pe locul doi, în timp ce Max Verstappen a avut la rândul său un start excelent pentru a progresa de pe 7 pe 3, în ciuda unui accident suferit în turul de formare. Sebastian Vettel și Charles Leclerc au câștigat de asemenea câte o poziție și au ajuns astfel pe locurile 4 și 5.
La boxe pentru slick-uri
După numai 3 tururi, piloții au început să intre la boxe pentru a înlocui pneurile intermediare cu slick-urile de compoziții medium. Hamilton a revenit pe prima poziție, iar Verstappen a câștigat încă un loc pentru a ajunge pe 2, însă marii câștigători au fost piloții Haas: Kevin Magnussen și Romain Grosjean au progresat până pe locurile 3 și 4 pentru că au trecut pe pneuri medium înainte de startul cursei.
Stroll a fost retrogradat astfel abia pe locul 5 în fața lui Leclerc, insa a reusit apoi sa-l depaseasca Grosjean. Leclerc a optat pentru o strategie diferită cu pneuri soft si a revenit pe circuit in fata lui Bottas, care l-a depasit insa pe Leclerc după o tentativă anterioară nereușită, iar apoi și pe Grosjean.
Vettel a coborât până pe locul 8 din cauza unei întârzieri misterioase la boxe. La distanță de câteva tururi, Alexander Albon i-a depășit apoi pe ambii piloți ai Scuderiei Ferrari, iar Vettel a trecut apoi de Leclerc. De altfel, monegascul a intrat apoi la standuri pentru a schimba softurile cu pneuri hard, întrucât cauciucurile anterioare nu erau potrivite pentru starea actuală a circuitului.
Situația a fost mult mai calmă în fruntea plutonului. În așteptarea unor stropi de ploaie, Hamilton și-a consolidat poziția de lider cu un avans de 15 secunde în fața lui Verstappen, care la rândul său avea un avans de 17 secunde în fața lui Stroll.
Bottas renunță la atacarea lui Verstappen
După turul 35, piloții au intrat treptat la boxe și au optat pentru pneuri medium sau hard. Hamilton și-a păstrat fără emoții prima poziție cu pneuri medium în fata Verstappen, care a optat pentru hard. Bottas a mizat însă pe medium, în timp ce Stroll a optat tot pentru medium și a rămas pe 4.
Diferențele dintre piloții din plutonul fruntaș au crescut la peste 20 de secunde, cu o singură excepție: Bottas a revenit la câteva secunde în spatele lui Verstappen și s-a apropiat treptat de Verstappen la mai puțin de două secunde. În mod surprinzător, finlandezul a intrat la boxe pentru pneuri hard, dar și-a păstrat fără probleme locul 3.
Pe parcursul următoarelor tururi, Bottas a redus treptat diferența și s-a apropiat la numai o secundă de Verstappen, însă nu a reușit să inițieze un atac.
În plus, Hamilton a stabilit și cel mai bun timp pe circuit după ce a intrat la rândul său la boxe încă o dată, astfel că a devenit noul lider al clasamentului general. Verstappen își trece în cont un loc doi după un start spectaculos, urmat de Bottas, Stroll și Albon. Aceștia au fost și singurii piloți care au terminat cursa în același tur.
Ferrari se poate consola cu un loc 6 obținut de Vettel în fața lui Perez, Ricciardo și Magnussen, în timp ce ultimul punct pus în joc a fost obținut de Sainz. Leclerc a încheiat doar pe 11, în afara punctelor.
Ungaria - Rezultate Cursă:
-
@Costeluș, duminică, 19.07.2020 18:01
Ferrari au dat un tur în plus? Care e faza cu "1L"
-
un fleac, duminică, 19.07.2020 18:02
i-a ciuruit.
-
THE SPINNING GERMAN, duminică, 19.07.2020 18:11
Daca nu-i greseau lui Leclerc strategia era inaintea lui fetelica. Oricum, chiar si aici fetita a iesit usor in decor in urma lui Leclerc fiind.....
-
XYZ, duminică, 19.07.2020 18:28
Plictiseala maxima! Ar trebui facute 2 clasamente! Hamilton, campion absolut peste toti ceilalti, inca de pe acum din pacate, si sa se acorde premiul special pentru campionul celuilalt clasament! Adica de la locul 2 in jos a fie un alt campionat! Valabil si la constructori! Dupa 3 etape sa ai aproape 100 de puncte, cam cat strang altii in vreo 3-4 sezoane, chiar ca nu mai conteaza nimic! Daca si aici in Ungaria, unde nu viteza de varf conta atat de mult, doar primii 3 sunt in acelasi tur, mergem si ne culcam! Este cel mai plictisitor si slab sezon din istorie! Cand credeam ca in sfarsit, echipe ca McLaren sau Renault scot capul si mai echilibreaza lupta cat de cat, s-au fumat si astea dupa 2 etape! Bine ca a aparut Mercedes 2, adica fetitele in roz! E atat de palpitanta competitia, ca era sa adorm!
-
ZZZ, duminică, 19.07.2020 18:29
The king is back...Damage limitation pentru Mclaren dupa un start slab al ambilor piloti..
-
AyrtonSenna1991, duminică, 19.07.2020 18:46
Situatia actuala e unica in F1. Indiferent de regulament, Mercedes o sa domine. Daca nu era catastrofa de la Le Mans din 1955, Mercedes avea in jur de 50 de titluri la piloti si la constructori. Parca nu sunt oameni, in fiecare sezon monopostul lor este in fata celorlalte. In alta ordine de idei, sper ca Marquez sa se refaca cat mai rapid. A fost un incident foarte violent.
-
ZZZ, duminică, 19.07.2020 19:02
@XYZ -Mercedesul in roz e prea puternic pentru Mclaren and Renault .N-au ce sa faca :))
-
FanF1, duminică, 19.07.2020 19:38
Doar 5/20 piloți în același tur... E de plâns! Ani buni Mercedes-ul își îngroapă de-a binelea adversarii ceea ce mă face să cred că numai printr-o minune vom mai avea o F1 că pe vremuri.
-
lol, duminică, 19.07.2020 19:38
@jount Da, asa era. Daca esti la Ferrari si iei locul 5 - 6 clasandu-te in fata coechipierului (pilot nr 2 sau nu), automat ai o caruta cu care faci minuni. Mai ales daca in cursa precedenta ai mers si mai prost iar in asta ploua.
-
Saab88, duminică, 19.07.2020 20:27
Indiferent de costuri și cu riscul de a pierde o echipă sau doua( banii fiind atât de mulți in F1 nu cred că se va întâmpla) FIA TREBUIE sa ridice interdicția de dezvoltare și cercetare!!! Chiar daca Mercedes vor fii si mai puternici nu putem să stăm și să ne uităm la această mascaradă numita F1. Și ce este mai grav,la anul va fi aceiași situație până își face Mercedes cota de campionate.....
-
Sumi7, duminică, 19.07.2020 20:54
Doar Covidul ii mai salveaza pe astia de o rusine seculara, exact ca pe Dinamo! Asa o rusine nu a mai suportat Ferrari de pe vremea cand Senna isi disputa cu Prost suprematia. Antunci macar erau 2 de aceeasi valoare, acum este Ham si restul papagalilor.
-
..., duminică, 19.07.2020 21:21
Mai mare rusinea ... mai mare rusine nu a suportat McLaren in veci decat pe vremea lui Alonso si McLaren Honda. Deci se poate si mai rau @sumi7 Dupa cum se vede treaba, Mercedes nu e de ajuns de tare cu Bottas. Hamilton isi face datoria.
-
The Dot, duminică, 19.07.2020 22:08
Cursa a fost fara istoric din pacate. Singura "alinare" pentru mine e ca a castigat favoritul meu, dar situatia e trista. Ma asteptam ca anul acesta, cel putin dupa ce au declarat in pauza competitionala, ca RBR sa fie mai puternici si din pacate locul 2 obtinut a fost mai mult talentul lui Verstappen. Partea buna, e ca plutonul de mijloc, aici intrand, McLaren, RBR, Ferrari, Mecedesul Roz sunt relativ apropiate ca performanta si mai putem sa ne trezim din amorteala pe ici pe colo.
-
Mclaren_Mircea_1984, duminică, 19.07.2020 22:28
Ce se intampla cu Ferrari? Ii bate Maclaren la constructori anul acesta???
-
Radu, duminică, 19.07.2020 22:49
M-am uitat dimineata la F3 si a meritat - banuiam ca F1 va fi plictisitoare dupa-masa.
-
ferr1, luni, 20.07.2020 01:41
In mod firesc, Verstappen era pe la 30 de secunde, locul lui nu e acolo. A avut noroc ca a reușit sa mearga singur si nu a uzat prea mult pneurile. In orice caz, nici cu 2 opriri nu s-a apropiat de Hamilton. Mercedes domina anul asta cum domina Red Bull. Doar ca pe vremea RBR mai era un Alonso care reusea sa castige curse cu un tractor. Nimeni nu s-a apropiat de Hamilton, in afara de Rosberg care avea aceeasi masina. E incorect sa spunem ca Vettel s-a batut la titlu, cand Hamilton n-a avut nicio emotie... castigand mereu relaxat. Lucrurile in F1 se pot schimba foarte repede. Poate Mercedes sa domine anul ăsta, iar in 2021 sa fie batuta de McLaren, spre exemplu. Tot așa cum Mercedes poate greși mașina pentru 2021 sau poate Ferrari va fura schițele mașinii din 2021 cum a facut McLaren, marele plagiator :)) Stati sa vedeti ce le da Hamilton peste 2 saptamani. La Silverstone sunt multe viraje rapide si acolo Mercedes au un mare avantaj in fata tuturor, efectiv e perfecta. Hamilton va trece prin Maggots si Becketts fara nicio emotie, masina e ca pe șine.
-
VJ, luni, 20.07.2020 05:55
Din pacate Ferrari a devenit o echipa de pluton. Insa ma amuzia astia, fanii Ferrari, ei nu se plang de cat de ridicoli si incompetenti sunt cei de la Ferrari, ci se plang ca, sigur Mercedes umbla cu ilegalitati, iar FIA nu face nimic. :)))))) De parca cei de la AMG ar fi de vina ca ceilalti sunt niste incompetenti!! Ma bufneste rasul cand vad ce aberatii debitati. Vai de voi!! Vai de voi!!!
-
@VJ, luni, 20.07.2020 08:16
Tipule, daca ai fi în stare sa renunti la "vai de voi!!vai de voi!!" ori alte expresii de 2 bani si ai folosi niste afirmatii ce ne-ar face sa ne jignim noi insine, nu tu, atunci ai fi un om "jos palaria", pana atunci curata-ti degetul inainte sa arati cu el spre altul! Pana atunci cred ca si la scoala, la ora de matematica, cand erai scos la tabla si pus sa rezolvi o ecuatie (ecuatie egala cu 0, daca-ti mai amintesti), scriai pe tabla ca ecuatia e egala cu zero fiindca asa vor muschii tai.
-
Testarossa, luni, 20.07.2020 08:57
@VJ: Cred ca nu iti prea merge "cum trebuie" procesorul: Din moment ce vorbesti de "ceilalti incompetenti" anul trecut Ferrari ii zdrobea pe AMG pe liniile drepte cu 0.5 pana la 0.7 secunde cu vreo 45 -50 cp in plus fata de sagetile arginitii lesinate, iar anul acesta Ferari au vreo 50 cp in minus fata de AMG, AMG anul asta nu au gasit 100 cp in plus fata de motorul Ferrari 2019, ci calutului cabrat I-a dat FIA la gioale pt ca AMG-ul nu mai avea de unde sa scoata caluti din tolba pt 2020 ca sa surclaseze Ferrari. Intelegi matale? Joac-o p-asta!!!! Ti-ai tras singur glontu' in picior :))
-
testoasarossa, luni, 20.07.2020 09:06
Anul trecut, in mod normal, Ferrari ar fi trebuit sa fie eliminati din competitie pentru simplu motiv ca au mintit, au trisat. Dar FIA lui Todt au pus batista pe tambal si i-au lasat asa dupa ce i-au prins, cu conditia sa nu mai repete. D-aia sunt acum unde sunt cu motoarele toate echipele motorizate de macaronari. Vezi ca ai ditamai barna dar cauti paiul.
-
Testarossa, luni, 20.07.2020 09:18
@VJ: Stai ca trebuie o completare: in 2020 ca si in 2019 Ferrari pierde pe viraje fata de AMG, perfect adevarat, pt 2020 AMG au directia DAS ce ajuta pneurile la pata de conctact "dorita". Dar ce este absolut uimitor este pierderea de timp pe liniile drepte fata de AMG, aici Ferrari nu are lipsa de incompetenta, ci a fost ologita de FIA ca sa redea dominatia si plictiseala absoluta oferita de AMG pt 2020. Am mai spus si in comentariile mele la alte stiri F1 pe AM: 1. Mi se pare o prostie sa tai craca singurei echipe ce poate pune probleme si depasi AMG. 2. Sa presupunem pt o clipa ca solutiile Ferrari erau neconforme regulamentului, de ce nu am vazut solutii din astea la celelalte echipe? Pt ca ar fi considerate de FIA ilegale? NU pt ca ar fi ilegale ci pt ca celelalte echipe nu sunt in stare sa dezvolte asa ceva. Putem debita pana in after life aici….. Ce mi se pare mie SUPER TARE e ca o firmulitza mica infiintata in 1939 i-a "rupt fash-ul" unui gigant din 1886 care a inventat automobilu la propria inventie: motorul cu ardere interna. RESPECT MAXIM!! Ferrari produce vise pe roti, Mercedes doar masini.
-
VJ, luni, 20.07.2020 09:37
Vin cu o corectare: *amuza, in loc de amuzia. Nu stiu de cum am scris amuzia, dar probabil inca mai dormeam cu un ochi. :)))) Iar pt astia care se simt jigniti ca le-am spus "vai de voi", pana la urma chiar ca, e vai de voi... Ce, e vina mea ca voi nu sunteti in stare sa acceptati realitatea si adevarul, ca Mercedes este mai bun?? Nu-i vina mea! Stiu, adevarul doare! Dar totusi, macar atunci taceti din gur@ si numai debitati prostii/aberatii, ca Mercedes "fura" si ca este protejat... ca pana la urma nu aveti nicio dovada, si o dati in p3nibil.
-
Testarossa, luni, 20.07.2020 09:48
@testoasarossa Explica atunci matale cu mintea ta agera, cum de la inceputul erei V6 AMG are suprematie de putere asupra Ferrari, Honda, adica motoristi de elita fara sa aiba nimic illegal in motor, asa ceva NU este posibil, nici un creier care intelele ceva inginerie nu crede asa ceva. Si pe vremea Schumacher masina Ferrari, Honda si BMW zdrobeau Mercedesul la putere, si culmea atunci Honda si BMW au depasit Ferrari ca putere. Asta cu motor perfect legal si la putere peste toti de ani de zile este o o boroboata care sa ti-o zici tu tie!!!! Zici ca, caut paiul, poti tu 100% sa zici ca graiesti adevarul si sa declari ca AMG a fost 100% legal la motor in era turbo? Asta ca sa nu mai vorbim de DAS, de care FIA a zis ca nu face nimic la directie desi schimba pata de contact deci unghiul rotilor fatza? Eu zic sa mai analizezi odata barna de care vorbesti, si asta nu pt ca tin mortis sa am eu dreptate :) Nu-i nimic, Ferrari is va reveni :) Echipa ce a fost de la inceput in F1, echipa ce nu a intrat si iesit din F1 ca sa faca bani, ex Mercedes. :) @AyrtonSenna1991: Si cine-i de vina pt 1955? Sau pt bis-ul cu CLR GTR care la randu-i si-a luat zborul in copaci? Creierii magnifici ai ingineriei Mercedes. De ce Ferrari in F1 si Porsche in Le mans nu si-au luat zborul niciodata? Unde mai pui ca Porsche i-a batut pe Mercedes cu o masina capabila sa ramana pe sol :)
-
testoasarossa, luni, 20.07.2020 09:55
Nu trebuie sa fii ager, trebuie sa ai o doza minima de bun simt. Mercedes s-au pregatit mai bine. In rest tu poti sa crezi in continuare ca pamantul e plat. Tocmai ti s-a spus mai sus ca un sef de la Ferrari conduce FIA. Todt a incercat sa ajute cat a putut dar nu poate sa-i oblige pe nemti sa le faca masina macaronarilor. E foarte simplu. Mercedes a avut mereu motoare foarte bune. Indiferent de era. N-au avut linghispirul ferari. De ce? Pentru ca sunt nemti. Nu in ultimul rand, poate asculti ce spune Binoto. Ca e de-al tau. El recunoaste beleaua facuta. Ai putea si tu, in calitate de fan sa faci asta si sa nu mai vii cu ineptii.
-
Mercedes F1, luni, 20.07.2020 09:57
Da, ipocrizia la maxim, Ferari nu e in F1 ca sa faca bani.....nici macar reflexia ta din oglinda nu crede ce spui. E echipa care ia cei mai multi bani, altii nu iau nici firimituri, dar da, Ferrari nu pentru bani e in F1. Saracii.
-
Testarossa, luni, 20.07.2020 10:11
@testoasarossa Mercedes a avut mereu motoare foarte bune. Indiferent de era. N-au avut linghispirul ferari. De ce? "Pentru ca sunt nemti." Cred ca fraza asta si in special ce este in ghilimele, ne dau un indiciu valoros cu privire la procentajul inteligentei tale :))) Asta a fost buna de tot :))))
-
testoasarossa, luni, 20.07.2020 10:25
Procentajul inteligentei tale cu siguranta este foarte inalt daca ai in teschereaua odihnita asemenea teorii. Bietul Binotto nu stie nimic in comparatie cu tine.
-
Costel, luni, 20.07.2020 10:44
Mah teastarosie. adica Mercedes n-au avut motoare puternice? Vai de steaua ta plina de stiinta :))))))), esti varza complet.
-
Nică, luni, 20.07.2020 11:08
@Testarossa, cred că nu te uiţi la campionatul de anul acesta, sigur vezi reluări din anii trecuţi. Te anunţ că în prezent Ferrari nu se luptă pentru locul unu cu MB, nici pt 2 cu RBR ci pt 3 cu Racing Point şi McLaren. Când Binoto a spus despre vechiul monopost (proiectat când la conducerer era Arrivabene) că a fost proiectat prost, eu am zis că asa va spune şi la finalul camionatului asta despre propria creaţie. Am greşit a spus-o însă încă din teste, iar în prezent s-a apucat să dezvolte monopostul pentru anul viitor (deşi era onorabil pt el să-şi dea demisia). Cat timp va fi Binoto la condicere adio titluri. În condițiile actuale dacă ar concura doar Ferrari pe circuit nu ştiu dacă ar ieşi campioni la ce degringoladă e acolo. Dar na, tipic românesc dacă unii sunt mai buni sigur trișează. Noi nu am făcut nimic ilegal, am fost sancţionaţi pentru că eram cei mai buni, ceilalți nu puteau să trişeze la nivelul nostru.
-
@Testarossa (8:57), luni, 20.07.2020 11:08
Arata-mi si mie un material scris sau videoclip youtube care sa ne "aminteasca" cele scrise de tine despre Ferrari vs Mercedes! :D Pana atunci, cel putin eu personal cunosc ca esti tot un VJ ce nu stie/vrea sa-si curete degetul, doar sa arate cu el dupa cum vrea pipita lui... "Copacul dupa fruct se cunoaste"! ;)
-
Testarossa, luni, 20.07.2020 11:15
@@Testarossa (8:57): Materialul de care vorbesti este sezonul F1 2019, cat si presa din 2019 F1 plus presa 2020 F1 cat si timpii pe liniile drepte 2020. Cred ca este arhisuficient. Nu sunt nici un VJ, Ayrton, testoasarossa. Cu stima (care sper ca exista),
-
Badea Cartan, luni, 20.07.2020 11:25
"Dar ce este absolut uimitor este pierderea de timp pe liniile drepte fata de AMG, aici Ferrari nu are lipsa de incompetenta, ci a fost ologita de FIA ca sa redea dominatia si plictiseala absoluta oferita de AMG pt 2020." Dupa logica ta Ferrari poate face orice ca sa "opreasca" dominatia Mercedes. Fals, stimabile/stimabilo. Daca se depaseste cadrul unui regulament nu mai intereseaza competitia. Chit ca sunt deja satul de Mercedes. Te-as putea crede daca Ferrari ar veni sa depuna un protest, macar simbolic dar nici macar asta nu o fac. Pentru ca au minima decenta pe care tu si alti onor "fani" nu o au. Sa fie clara treaba. Mercedes si Hamilton domina pentru ca sunt mai buni. E simplu. Ca nu-ti place tie, mie sau altora nu conteaza.
-
Testarossa, luni, 20.07.2020 11:49
@Badea Cartan: Mai buni? In ACEEASI ECHIPA Lewis ii da lui Max pe durata intregii curse din Ungaria, circa 25 secunde si Bottas este incapabil sa il ajunga pe Max, sa treaca de el, si sa isi construiasca avans? In multe curse 2019 vizibil pe video cauciucurile lui Lewis se dezintegreaza si el face fastest lap ori e aproape de fastest lap, iar Bottas pe cauciucuri in stare mai buna nu tine ritmul cu Lewis? Plus lipsa de penalizari catre Lewis cand le merita? Anul asta Racing Point cu aceeasi forma a nasului masinii, aerodinamica frane identica cu Mercedes, fara ca FIA sa faca nimic (plangere R Bull), pai nu mai bine mai produce Mercedes inca doua masini, le vopseste in roz si le da lui Stroll si Perez sa alerge cu ele sa fie treaba "ceafa lata 100%?" nesimtire? Pun pariu ca si in acest caz FIA ar fi silentio stampa completamente. Eu nu am spus si nici nu voi spune vreodata ca Ferrari poate face orice ilegalitate sa castige pe drept cursele. Eu doar spun (fara a fi 100% sigur), ca, cred, hai sa fiu darnic si sa zic ca banuiesc cu tarie ca FIA in urma analizei tehnice care o face favorizeaza tehnica produsa de echipa Mercedes. Daca am dreptate, vom vedea pe viitor, nu poti baga sub pres la nesfarsit, la un moment dat se vad cocoloasele pe pres :) Cu stima,
-
@Testarossa (8:57), luni, 20.07.2020 13:35
Cum un procuror nu-i spune acuzatului ca e prost si nu stie unde sa-si benocleze ochii pentru a gasi matialel/ informatiile ce apara acuzatul si-l scapa de acuzatii, la fel iti spun si tie ca nu ti-am scris sa-mi arati unde sa ma uit, ci sa-mi arati materialele ce dovedesc cele scrise de tine!!! Ti-e lene? Sau nu exista? Asta e problema ta!!! Pana atunci, have a nice day!
-
Neutru, luni, 20.07.2020 14:00
Scrie unul mai sus că un șef de la Ferrari conduce FIA.Greșit, un fost șef de echipă care nu mai are legături cu Ferrari.Și Niki Lauda a fost de două ori campion cu Ferrari dar a murit la Mercedes.Că de acolo vin banii și „calul unde muncește de acolo mănâncă”Și„pomul Mercedes face fructe mai multe și mai bune”.Nu e cum scrie unul mai sus că„ fură și este protejat”,dictează.Că„ aș-i în tenis”Cursele toate au fost spectaculoase formulele 1 2 3 și Moto GP ,Moto2 .și Moto3.Drame peste tot pentru cei cu Idoli.
-
neutrino, luni, 20.07.2020 14:54
Nici nu vreau sa-mi imaginez ce-ai spune daca Toto ar ajunge vreodata sa conduca FIA. Sigur, Todt a facut tot posibilul ca scandalul motoarelor Ferrari sa nu i-a amploare. Asa, pe sustache. Ca in mod normal ar fi trebuit anulate toate rezultatele rosiaticilor.
-
Chull, luni, 20.07.2020 16:02
Mercedes sunt din alta lume-lumea hotilor-clar
-
Mclaren_Mircea_1985, luni, 20.07.2020 16:07
Da...o sa fie McLada peste Ferrari la cules de capsuni in Sicilia
-
THE SPINNING GERMAN, luni, 20.07.2020 16:09
Dupa 3 curse cam sunt peste fierari
-
Neutru, luni, 20.07.2020 16:57
Tocmai asta nu-mi place la Todt-FIA.Trebuia să publice totul și să aplice toate măsurile necesare,dar a lăsat loc de interpretări și de șantaj.Politică de „hamster strângător”.Toto pare mai onorabil își face treaba lui și nu cred că este „dirijorul”.Staful Mercedes,numeros și puternic nu poate fi învins.Dacă ar fi să aleg între un Mercedes de o sută de mii de $ și un Ferrari de cinci sute de mii de $ aș alege Mercedesul,ca să nu crezi că am ceva împotriva mărcii,dar sportul e sport.Bine, unii zic că și boxul e sport, dar eu nu cred.
-
The Dot, luni, 20.07.2020 17:22
Unii au investit in sistemul DAS iar altii in a cum arde si niste ulei. Acum culeg ce au semanat, Ferrari de anul asta e mai incet decat Mercedesul roz (care pare a fi o copie a masinii de uzina de anul trecut), in conditiile in care Racing Point nu au pilotii de la echipa de uzina. Niste opinii de la fanii italieni: "L’andamento della Ferrari nei confronti della Mercedes rispecchia quello della politica del nostro paese rispetto alla politica tedesca. In Italia la classe dirigente é scelta in base ad amicizie e favori in Germania in base alla meritocrazia. La vicenda del Ponte Morandi esemplifica al meglio la situazione del paese e di chi lo guida sia in politica che nell’industria in generale." "Per manifesta inferiorita' sotto tutti i punti di vista,la Ferrari,considerando anche il budget annuale a disposizione,farebbe bene a ritirarsi dalla F1,farebbe una figura migliore che vedere in ogni gara essere surclassata dalla Mercedez e sorpassata dalle vetture di 3-4 squadre sulla carta inferiori!!! Mai vista la Ferrari ridotta cosi'." "Una sola parola: dominio. E' l'unica cosa sulla quale non ci possono essere discussioni....la Mercedes sta semplicemente dominando la Formula 1 in una maniera talmente eclatante, che è persino imbarazzante per loro stessi, tanto da sperare in una maggiore competitività degli altri team, in particolar modo la Ferrari. Il quale team è caduto in una crisi senza precedenti, da manifesta inferiorità...non c'è molto da dire. La Mercedes sta dominando ormai da un decennio e all'orizzonte non si vede nessuno che possa cambiare questa situazione. La formula 1 sta diventando poco interessante pure per la Mercedes ... la superiorità evidente ha un effetto quasi controproducente . Mi aspetto commenti contrari....non risponderò....guardo i numeri ... e a guardarli diventa difficile pensarla diversamente. Alla Ferrari auguro di assumere persone capaci, quelle di adesso non lo sono."
-
VJ, marţi, 21.07.2020 07:15
@Testarossa "In ACEEASI ECHIPA Lewis ii da lui Max pe durata intregii curse din Ungaria, circa 25 secunde si Bottas este incapabil sa il ajunga pe Max, sa treaca de el, si sa isi construiasca avans? In multe curse 2019 vizibil pe video cauciucurile lui Lewis se dezintegreaza si el face fastest lap ori e aproape de fastest lap, iar Bottas pe cauciucuri in stare mai buna nu tine ritmul cu Lewis?" Pai asta nu poate arata/demonstra altceva decat ca, Hamilton este cel mai bun... Insa pt unii hateri, el nu este altceva decat un pilot slab, care are norocul ca are parte de o masina foarte buna, si doar atat... Pai dar Bottas nu tot aceeasi masina are? Ba da... si atunci de ce n-are performantele englezului?? Pt "marii" experti/cunoscatori de aici, cica oricine ar castiga tiltlul cu o masina Mercedes. Pai atunci Bottas de ce nu se ridica la nivelul lui Hamilton, daca pana la urma pilotul nu conteaza ci doar masina??
-
Neutru, marţi, 21.07.2020 10:29
Simplu,pentru că echipa dirijează totul.Trebuia făcut ceva ca Hamilton să treacă în față.Ești orbit de pasiunea pentru idol.Bravo ție,dar să nu ajungi la maxima latină:„Dar Cecilia,Cecilia se c...”?
-
Testarossa, marţi, 21.07.2020 11:15
@VJ: Iti spun cu intentie buna, si onest parerea mea subiectiva, fara intentia de a te supara cu ceva: 1 Nu ai inteles ori nu ai vrut/ vrei sa intelegi la ce ma refeream prin textul ce l-am scris, ma repet in aceeasi echipa, masina identica, in multe cazuri Lewis cu pneuri din care sar bucati, iar Bottas cu pneuri in stare mai buna, tot Lewis face fastest lap, iar cele 25 secunde sunt utopice (de crezut, de inghitit) chiar si pt fanii de echipa. 2. Din punctul 1 eu inteleg ca de cele mai multe ori masinile AMG puse la dispozitie in cursa nu sunt identice in parametri, reglaje si poate chiar piese ce nu se vad (fiecare intelege ce vrea ca e dreptul lui) 3. Tot din punctul 1 ar trebuie sa intelegem ca AMG a angajat doi Bottasi? Uneori un sofer de pluton incapabil nici pe sfert de ce face Lewis, iar altadata un sofer ce chiar castiga curse? Un pilot nu poate varia atat de mult in performante, raspunsul eu cred ca este masina "variabila" pusa la dispozitia lui Bottas dupa vrerea boss-ilor din fruntea echipei. 4. Daca ne uitam la Ferrari Schumi si Barichello, nu exista aceste diferente grosiere, nici macar intre Leclerc si Vettel, cat timp masinile functionau optim in ambele ere. Foarte important acest ultim amanunt. Again fiecare intelege ce vrea. 5. daca dupa 1-4 tu ramai la parerea ca Lewisica si AMG u sunt atat de buni, este o parere eronata (doar dupa parerea mea of course), si trebuie sa ii dau dreptate lui Neutru.
-
xxx, marţi, 21.07.2020 11:30
Pentru mine un lucru este cert : comentariile voastre sunt 5 clase peste competiția F1de acum! Comentatorii de la Digi cred ca fac eforturi sa nu cada de pe scaun in timpul cursei! Propun sa se bage SAFETY CAR obligatoriu de 3 ori la fiecare cursa, pentru noi care plătim abonamente la cablu!
-
Neutru, miercuri, 22.07.2020 01:12
Pe Digi-4k a comentat altcineva,parcă mai alfel.
-
VJ, miercuri, 22.07.2020 05:28
@Testarossa Referitor la pct.3 : Da, un pilot poate varia atat de mult in performante, si asta in cazul celor care nu sunt atat de buni. Vezi cazul lui Stroll, acum in Ungaria a terminat pe 4, alte dati chiar si mai jos de locul 15. Sau Ocon, in prima etapa din Austria a terminat pe 8, iar acum in Ungaria pe 14. Asa este si in cazul lui Bottas, pt ca nu-i un pilot foarte talentat, sau priceput. In cazul lui Hamilton si Mercedes, ura te-a orbit si nu mai poti vedea corect.
-
Aditza, miercuri, 22.07.2020 11:53
Vesnicul hater al lui Vettel, nu mai polua aerul degeaba. Leclerc a facut o cursa mediocra cu sau fara strategie proasta, a terminat pneurile alea din toate pozitiile. Dar la tine televizorul este invers probabil.
-
@The DOT, vineri, 24.07.2020 09:28
Stai linistit ca si Mercedes arde ulei doar ca o fac mai inteligent probabil, fumul ala scos din spatele monopostului Merc si RP nimeni nu se intreaba ce e cu el. Formula 1 a fost mereu despre inovatie, conteaza cum, cine, unde si cat o faci. Mercedes are o echpa pusa la punct exact ca un ceas elvetian.
Citeste si
-
F1 TOP | joi, 14 noiembrieFormula 1: Monaco va rămâne în calendar până în 2031Formula 1 a anunțat un acord nou cu Monaco pentru a găzdui Marele Premiu de la Monaco până în 2031. Începând din 2026, etapa din principat va avea loc în primul weekend din iunie. Citeste tot
-
F1 TOP | miercuri, 13 noiembrieF1: Eveniment special de lansare pentru toate echipele în 2025Formula 1 va organiza, pentru prima dată în istorie, un eveniment special de lansare pentru toate echipele. Evenimentul va marca 75 de ani de la înființarea campionatului mondial de Formula 1. Citeste tot
-
F1 TOP | marţi, 12 noiembrieF1: Alpine va trece la motoare Mercedes din 2026Echipa de Formula 1 Alpine a anunțat oficial că va trece la motoare Mercedes începând din sezonul 2026. Anunțul vine la o lună după ce Renault, actualul furnizor de motoare al echipei franceze, și-a anunțat retragerea din Formula 1 la finalul lui 2025. Citeste tot
-
F1 TOP | miercuri, 6 noiembrieF1: Gabriel Bortoleto, pilot Kick Sauber în 2025. Bottas și Zhou părăsesc echipa la finalul lui 2024Gabriel Bortoleto va fi noul pilot al echipei Kick Sauber în Formula 1, începând din sezonul 2025. Debutantul brazilian îl va avea coechipier pe Nico Hulkenberg. Totodată, actualii piloți Sauber, Valtteri Bottas și Zhou Guanyu, vor părăsi echipa la finalul sezonului actual. Citeste tot
-
F1 TOP | luni, 4 noiembrieFormula 1: Max Verstappen, victorie spectaculoasă în Brazilia. Alpine, pe podiumMax Verstappen a câștigat Marele Premiu de la Sao Paulo într-un mod spectaculos. Triplul campion mondial este acum la un pas de cel de-al patrulea său titlu mondial, după ce rivalul său principal, Lando Norris a încheiat pe locul 6. Surpriza cursei a fost un dublu podium pentru piloții Alpine. Citeste tot
Ia uite ce poate sa faca Vettel cu o caruta. Sau cum era?