Grupul PSA anunță schimbări pentru repozitionarea brandurilor: șefii mărcilor Citroen și DS au fost înlocuiți
Grupul PSA a anunțat că va realiza o serie de studii pentru repozitionarea brandurilor pe piața internațională, iar șefii mărcilor Citroen și DS au fost schimbați din funcții.
Grupul PSA Peugeot-Citroen a anunțat miercuri o serie de schimbări importante în structura de conducere a două dintre mărcile pe care le deține.
Astfel, Linda Jackson a fost înlocuită din postul de CEO al brandul Citroen de Vincent Cobee, care până acum a fost adjunctul CEO-ului. Între timp, Béatrice Foucher este noul CEO al brandului premium DS în locul lui Yves Bonnefont, pe baza experienței acumulate în produse și vehicule electrice în cadrul grupului.
Interesant este că Jackson și Bonnefont nu vor părăsi Grupul PSA, întrucât au primit misiunea de a realiza studii cu privire la poziționarea mărcilor. Cu alte cuvinte, foștii CEO trebuie să vină cu propuneri concrete cu privire la modul în care mărcile Citroen și DS vor fi promovate în Europa în următorii ani, în funcție de rezultatele studiilor cu privire la piețele cheie.
De asemenea, Grupul PSA își propune să diferențieze mai bine brandurile pe care le deține în prezent în portofoliu, deși mărcile Peugeot, Citroen și Opel au numeroase modele pe platforme similare.
Schimbările din cadrul Grupului PSA vine la numai o lună după ce fuziunea cu Alianța Fiat-Chrysler a fost aprobată și mai are nevoie doar de acordul autorităților de reglementare pentru a intra efectiv în vigoare.
Via PSA Group
ca lumea noua activitate cu pozitionarea platita tot cu milioane, dar ma intreb cine mai si munceste acolo? si cit o sa mai tina pacaleala cu embleme diferite pt aceleasi ragalii de platforme cu coji diferite