Grupul BMW deschide un nou centru de dezvoltare software în România
BMW Group a semnat un parteneriat cu NTT Data România pentru a deschide un nou centru de dezvoltare software în Cluj Napoca. Până în 2027, aici vor lucra mii de angajați.
În ultimii ani, centrele IT și software din Germania, SUA, Africa de Sud, India, Portugalia și China, dezvoltă și operează soluții IT pentru Grupul BMW. De anul acesta va exista un astfel de centru și în România.
Acest hub IT este fructul unui nou joint venture înființat la Cluj Napoca de către Grupul BMW și NTT Data România. Până la finalul anului 2024, aici vor fi angajați aproximativ 250 de dezvoltatori software. Numărul lor va ajunge la câteva mii până în 2027.
Grupul BMW și NTT Data colaborează pentru diferite proiecte de peste 30 de ani.
Reprezentanții producătorului german de automobile au transmis că noua locație din România are scopul de a sprijini BMW Group IT în Europa și de a dezvolta proiecte și inovații IT pentru producție, dezvoltare, resurse umane, vânzări și servicii financiare BMW.
via BMW
-
dan_grc, marţi, 05.03.2024 11:28
Chiriile în Cluj au crescut cu 10 % doar după acest anunț, urmând ca până în 2027 sa se stabilizeze la nivel de Munchen .
-
@dan_grc, marţi, 05.03.2024 11:56
Nu știu de ce unii vizează sa aibă venituri și nivel de viata ca în vest dar costurile sa fie ca în România. A, stai, ca nu știu pe ce lume trăiesc. Amice, dacă vrei creștere economica și dezvoltare înseamnă că mulți oameni vor dori sa trăiască și sa lucreze într-un loc cu resurse locative limitate. Deci preturile cresc. Asta înveți la economie în clasa a 9-a.
-
dan_grc, marţi, 05.03.2024 12:04
Chiriile în Cluj sunt la nivel de Viena, veniturile nu sunt, ca nu toată lumea lucrează în IT sau afaceri, adică e peste București la costuri, dar nu și la venituri .
-
@dan_grc, marţi, 05.03.2024 12:40
Chiriile sunt la nivelul cererii și ofertei, mânca-o-ar câinii de economie de piață. Ca să nu mai spun ca 99% din cei care se plâng de chirii nu sunt de fel din Cluj ci veniți după salariile mai mari de acolo. Ei înșiși trag în sus prețul prin simplul fapt ca face parte din cerere.
-
dan_grc, marţi, 05.03.2024 13:13
Hai s-o lăsăm așa, nu de alta dar Clujul este oficial cel mai poluat oraș din România, calitatea vieții nu înseamnă doar salarii, este un oraș în dezvoltare, dar se exagereaza cu niște pretenții . De mașini nu te plângi ca sunt tot mai scumpe ? Desigur, dar asta nu înseamnă ca nu se mai vând, tot cerere și ofertă e .
-
eu, marţi, 05.03.2024 13:39
se plang multi de preturile din cluj dar nu pleaca unul singur de acolo, ci dimpotriva, tot vin altii noi mereu si mereu dupa joburi si afaceri. lumea isi gaseste de lucru, veniturile le acopera cheltuielile, ca altfel n-ar mai sta in oras. dar din pacate in Cluj cel mai greu o duc pensionarii, care chiar daca marea majoritate au locuintele lor proprii sunt indoiti de preturile mari la orice. un pensionar nu se mai poate recalifica la 70 ani, nu mai are nici energie sa lucreze si nici nu poate obtine alte surse de venit. astfel ca nu poate tine piept preturilor mari saltate de cei (da, multi IT-sti) cu venituri mari. suna cinic ce o sa zic, dar pentru binele tuturor, multi pensionari ar trebui sa paraseasca orasul si sa se relocheze in suburbii, unde preturile la orice sunt mai mici, eliberand (prin vanzare/valorificare) si o multime de locuinte care ar mai reduce presiunea preturilor la imobiliare, singura conditie este ca acolo in suburbii sa gaseasca infrastructura necesara grupei de varsta specifice.
-
Matei, marţi, 05.03.2024 13:58
Situația asta e peste tot unde cererea depășește cu mult oferta. În centrul financiar al Londrei chiriile sunt astronomice și cei născuți în zona au plecat de mult. Dar au și beneficiat, unii. De exemplu au cumpărat o casa cu 30k și au vândut-o cu 2 milioane.
-
Michi, marţi, 05.03.2024 15:04
Aceiași papagali progresiști care susțin capitalismul subvenționat de stat ne dau lecții de economie pe tema cererii și a ofertei... clasic. :)))))) Sportul imobiliar i-a lecuit pe bucureșteni, la cluj însă sunt un pic mai lenți la tătăcuță și mai e și cerculețul foarte bine elaborat de megadezvoltatori excusiviști. Când piața crește (nr. tranzacții), totul e legat de cerere și ofertă. Acum nu se mai tranzacționează nimic, deci prețurile continuă să crească pe baza cererii și ofertei, până într-o zi de dimineață... -90%. :))))))))))
-
@Michi, marţi, 05.03.2024 15:46
Aceiași papagali regresiști care nu știu ce vorbesc ne dau lecții de economie. Clasic. "Când piața crește (nr. tranzacții), totul e legat de cerere și ofertă. Acum nu se mai tranzacționează nimic, deci prețurile continuă să crească pe baza cererii și ofertei" E bine ca înțelegi tu salata de cuvinte, ca ești mai iute la minte. Dar hai sa încerc și eu, care sunt mai lent. Când piața creste e pe baza de cerere și oferta. Ok...și când scade e pe baza de... A, stai, ca ne explici tot tu. Acum nu se mai tranzacționează nimic (pe bune?) - deci tot pe baza de cerere și oferta. Am nimerit?
-
;-))), marţi, 05.03.2024 20:31
"Mari" IT-isti romanii... Sistemul SIUI al medicilor, Ro e-Factura si softul folosit la simularea BAC-ului nu functioneaza.
-
@papagal electric, marţi, 05.03.2024 22:00
era vorba despre papagalii progresiști, de stângă, care explică principiile economiei de piață. Statistic, tranzacțiile au căzut cu 50%, piața duce lipsă de guguștiuci, de creditare, deci piața e moartă, cererea nu se mai întâlnește cu oferta. În afară de câțiva papagali mononeuronați care se protejează de inflație, sau care dau lovitură dup lovitură în propriile portofolii, piața e moartă. Mă repet, asta spusesem deja, se putea citi printre rânduri, cu un neuron pereche ai fi desprins și singur mesajul. :))))))
-
@seriff, marţi, 05.03.2024 22:08
Da, tati, da. Cum le știi tu pe toate ca un om mare.
Citeste si
-
TEHNOLOGIE | marţi, 24 septembrieMercedes-Benz: noile modele se vor putea conduce singure până la 95 de km/hMercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. Citeste tot
-
TEHNOLOGIE | vineri, 20 septembrieNissan lansează o tehnologie nouă care îl avertizează pe șofer să elibereze benzile de depășireNissan urmează să lanseze un nou sistem de asistență conceput special pentru a reduce situațiile în care șoferii continuă să circule pe banda a doua pe autostradă. Noul sistem îl va avertiza pe șofer să treacă înapoi pe prima bandă după o depășire. Citeste tot
-
TEHNOLOGIE | joi, 5 septembrieBMW: tehnologia de schimbare a culorilor ar putea intra în producție până în 2027BMW a anunțat că tehnologia specială E Ink de schimbare a culorilor unei mașini ar putea intra în producție până în 2027. Constructorul german își dorește ca toate mașinile sale să fie dotate cu această tehnologie în viitor. Citeste tot
-
TEHNOLOGIE | joi, 8 augustNissan testează o vopsea specială care scade temperatura din habitacluConstructorul nipon de automobile testează o vopsea specială care scade temperatura la nivelul caroseriei, dar și în habitaclu. În prezent are o grosime de 120 de microni, dar faza de dezvoltare nu s-a încheiat. Citeste tot
-
TEHNOLOGIE | joi, 8 augustMercedes-Benz, primul constructor care testează sisteme de condus autonom de nivel 4 în ChinaConstructorul german de automobile a primit, în premieră, aprobarea de a testa sisteme de condus autonom de nivel 4 pe autostrăzile și drumurile publice din China. Citeste tot
Normal, ca românii sunt experți la jmenuri și furturi. Cine să le facă soft sa fure la teste dacă nu românii? Să privim partea plină a paharului: e mai bine decât să ne furam singuri căciula.