Grupul BMW anunță o creștere ușoară a livrărilor de vehicule electrificate: 61.652 de unități în primul semestru
BMW a înregistrat o creștere de 3.4% a vânzărilor de vehicule electrificate, la nivel de grup, în primele 6 luni ale anului. Potrivit datelor oficiale, peste 61.000 de unități BMW și Mini au ajuns la clienți în primul semestru.
Vânzările grupului BMW au fost afectate de pandemia de coronavirus, după cum o arată datele pentru prima parte din 2020, însă nemții au primit și unele vești bune în ciuda COVID-19.
În prima jumătate a anului, 61.652 de automobile electrificate BMW şi MINI au fost livrate clienţilor, reprezentând o creștere de 3.4% față de aceeași perioadă din 2019.
Portofoliul electrificat al mărcii Mini a avut un impact pozitiv asupra datelor de vânzări. În prima jumătate a anului, 8.587 de unităţi (+4,1%) ale modelului plug-in hybrid Mini Cooper SE Countryman ALL4 şi ale celui full electric Mini Cooper SE au fost vândute.
Per total, livrările BMW au scăzut cu 21.7% în primele șase luni, la circa 842.000 de exemplare, în timp ce Mini a avut un declin de 31.1%, cu aproape 119.000 de unități. În cazul brandului Rolls-Royce, grupul a raportat vânzări de 1.560 de unități și o scădere de 37.6%.
Via BMW