Golf 6 se lanseaza in Romania in octombrie
VW va lansa noul model Golf in Romania in luna octombrie. Vor fi disponibile doua versiuni diesel si patru pe benzina.
Volksagen va lansa in luna octombrie in Romania noul Golf VI. Noul model va fi comercializat in doua versiuni de motorizare diesel, TDI de 2.0 litri, care vor dezvolta 110 CP si 140 CP.
Gama propulsoarelor pe benzina disponibile la momentul lansarii pe piata romaneasca va include patru variante: 80 CP, 102 CP, 122 CP si 160 CP. Plaja de motorizari de la 122 CP in sus este asigurata de propulsoarele TSI supraalimentate.
Conform marcii germane, noul Golf VI se lauda cu un consum de combustibil extrem de redus, pentru toate versiunile de motorizare.
Preturile noului Golf VI in Romania vor fi facute publice odata cu lansarea oficiala din luna octombrie.
Via | Volkswagen
-
dragos, marţi, 02.09.2008 17:20golf VI
Nu poti compara cele 2 marci , indiferent de situatie. Iti place Fiat, ia-ti Fiat. Fiecare cumparator este liber sa aleaga. Cat despre performante si functionare si costuri, ar fi mai bine sa te interesezi si apoi sa scrii. Iar despre 120g, VW a ajuns la 99g (vezi bluemotion)
-
R, marţi, 02.09.2008 17:31mai marian
de ce vb. in necunostinta de cauza???? Platrforma de la Golf VI nu are nici un fel de legatura cu platforma de Golf V deci nu este doar un face-lift. De asemenea pe motoarele noi de la VW or sa treaca la sistemul de injectie commonrail. Si lasa-ma cu motoarele de Fiat ca noi avem Doblo 1.9 120 CP multijet 2007 la firma si motorul e bun de aruncat la gunoi. Documeteaza-te inainte sa aberezi.
-
razvan, marţi, 02.09.2008 17:42e degeaba
Si-a stricat DaSilva firma cu noul golf ... eu sunt fan VAG pana la moarte :), imi plac toate din grup si speram sa fie mai ok noul Golf ca sa-l cumpar. Acum, ce sa zic .. e foarte scump (pe site-ul DE e cam cu 1000 EUR mai scum ca generatia veche), interiorul e dragut si luat de la CC, iar la exterior are doar stopurile de touareg si faruri asemanatoare cu G3/G4 .. or vrea succes ?
-
Marius, marţi, 02.09.2008 17:51Despre VW Golf 6
Pentru impatimitii de masini VW Golf, ideea e foarte simpla: -Golf 1 si 2 = design bun si original, motoare demential de bune pt vremea lor -Golf 3 = design nereusit, motoare upgradate...nu prea a insemnat ceva -Golf 4 si 5 = cam aceeasi marie cu alta palarie, un design nu prea revolutionar, linii clasice, motoare impinse spre limita tehnologiei lor -Golf 6 = a aparut totusi cam fortat de imprejurari si de vanzarile nu tocmai bune ale lui golf 5.....designul nu este bun dar motorizarile sunt exceptionale.....cu alte cuvinte tehnica lui golf 6 a luat-o mult inaintea designului Asa ca, o sa procedez ca la jocul ala vechi piticot....mai stau o tura pana apare Golf 7 ca sa-l cumpar....acela o sa impace si capra si varza :P
-
mihai, marţi, 02.09.2008 17:54marEan ...
Cu tot respectul dar chiar nu intelegi nimic despre diferenta dintre VW si Fiat. In principal ea consta in aceea ca primul nu crapa dupa 1 ani si nu troncane dupa 20.000 de km. De ce sa puna nene motor diesel de 1.6 ? Ca asa vrei tu ? Daca TDI -urile merg (si crede-ma chiar merg) de ce sa le schimbe ?!!! Nici BMW nu are un diesel de 1.6. Asta inseamna ca nici astia nu fac masini? Daca tu ti-ai luat caruta, nu mai are lumea voie sa-si cumpere autoturism ?!!
-
marian, marţi, 02.09.2008 18:44asa o fi
1. Altii sunt de parere ca intre G5 si G6 nu e mare difenreta. Doar arata tablele altfel pe el, dar practic e cam aceeasi masina. Daca tu uiti din lateral e cam acelasi lucru care facea diferenta intre supernova si solenza. http://www.promotor.ro/noutati-auto-masini-noi/articol-volkswagen-golf-6-e-aici-2847809 2. Eu vorbeam de media de 120 care trebuie atinsa pana in 2012. Din cate vad eu aici http://www.automarket.ro/stiri/fiat-e-cel-mai-ecologic-constructor-european-11113.html sunt departe rau de media aia, si daca nu scot un motor mai mic nu prea vad ce sanse au sa scada media. 3. Nu sunt si nu am fost fan FIAT, era doar o comparatie pentru a vedea ca mai sunt si producatori care vor sa respecte mediul. Pentru ce imi trebuie un motor de 2.0 cand pot sa ma deplasez in aceleasi conditii cu unul mai mic. As vrea sa cumpar un Golf daca as avea si alte variante. Vreau doar sa diversifice gama.
-
tds, marţi, 02.09.2008 21:35
@mihai, nu se compara BMW cu "masina poporului", nici n-ai sa vezi prea curand un motor diesel mic la ei, poate doar pe Mini @marian, sa stii ca o sa apara si un motor mai mic garantat, dar probabil nu va fi disponibil din prima, se zvonea chiar un 1.6 tdi dar vw nu a confirmat inca
-
tds, marţi, 02.09.2008 21:38
PS - designul e cu mult peste g5, cel putin eu de-abia astept sa-l vad pe strazi, consider ca arata foarte bine
-
Panoramix, marţi, 02.09.2008 21:43vw-calitate mediocra la preturi de lux
Imediat cum cineva nu e de acord cu "masinile germane" sar in sus dragii nostri romanasi."Vai,cat de frumos e acest vw"!!asta ar trebui sa exclame toti romanii,in timp ce sorb din priviri acest "autoturism". Cei care am avut cate un vw,stim ca realitatea e mult diferita.Ca vw nu mai e ce a fost,fiabilitate comparabila cu fiat,service-ul jalnic(presupun ca la fiat e mai bun:)),precum si faptul ca in acest moment vw nici nu se poate compara cu Honda Civic sau Toyota Auris,Subaru Impreza sau alta "japoneza" din clasa lui.Ce sa mai spun, cei de la Kia sau Hiunday cam vin pe turnanta. Cat despre design,PLICTISITOR!!Interiorul,JALNIC!!HONDA CIVIC , cu 3 clase peste VW golf.
-
cineva, marţi, 02.09.2008 23:50mda...
oricum trbuie sa fi un foarte mare fan VW Golf ca sa iti cumperi urmatoru model... mie sincer sa fiu mi se pare foarte urat de la spate si nu ma intelegeti gresit am fost posesor de golf V si mi s-a parut ok.
-
bbb, miercuri, 03.09.2008 00:16
Oare o sa produca vreodata VW masini?
-
cozappz, miercuri, 03.09.2008 00:47deocamdata
Skoda da clasa VW la clasa medie (Octavia vs Jetta + Golf) Dotarile interioare la Octavia sunt MULT mai bogate decat la G si J, dar calitatea nu este aceeasi recunosc. Sper ca vitoarea masina va fi G6 dar numai daca merita banii: nu am chef sa platesc taxa pe prostie(brand). Pana acum G6 e o dezamagire! Funboys, f**k-off!
-
Zniki, miercuri, 03.09.2008 04:41Vai de noxele voastre
Cand va aud cum numarati gramele si aveti impresia ca salvati planeta mor de ras! Chiar v-au prins astia in jocul lor de facut bani. Normele astea sunt o vrajeala in proportie de 75%. Nu vedeti ca de cand au bagat normele astea au aparut 100 taxe si s-au scumpit si complicat masinile fara sa fie aerul cu mult mai curat? Noxele apropo sunt direct proportionale cu consumul iar nu neaparat motorul cu cilindreea mai mare consuma mai mult. Va dau exemplu drumul pe autostrada pana la mare: logan 1.4L VS chevrolet 5.7L : 15l/100k VS 12l/100km la viteza 130-150kmh mergand impreuna. Concluzia: conteaza alte lucruri mai mult decat cilindreea. Pentru cine nu intelege, luati-va motoare de 1000cmc sa avem si noi de cine rade :)
-
Alex, miercuri, 03.09.2008 06:30dadada
Nu-mi place "caruta populara"(vw) Nu mi-as lua niciodata ! Nu a fost niciodata model grozav , numai ca noi nu am avut termen de comparatie. Acum avem , iar "caruta populara" nu isi gaseste nici un loc.....
-
boss, miercuri, 03.09.2008 07:25
ce mare schimbare au facut aste de la vw tare rau leit golf 5 :)))))
-
marian, miercuri, 03.09.2008 08:05bine zis Zniki
E adevarat ca normele privind noxele sunt o vrajeala, dar sa vezi ce vrajeala o sa fie in 2012 cand producatorii care depasesc pragul o sa plateasca taxe pe treaba asta. Buna comparatia intre motorul de logan si ala de pe chevrolet. Iti doresc sa ai parte numai de masini de genul ala si sa fii fericit. De asta le si merge bine constructorilor americani, pt ca au mers pe aceeasi idee ca si tine. Astept cu mare interes motorul de 1.6 care sa scoata macar 110 cai cai si la majoritatea concurentilor si atunci Golful o sa devina o optiune interesanta si pentru mine. Pana atunci sunt multe alte masini din clasa asta care sunt mai tentante ca si dotari/calitate/pret.
-
momo, miercuri, 03.09.2008 08:46pe scurt
o sa sumarizez eu pentru voi - G6 = VARZA
-
Florentin, miercuri, 03.09.2008 09:05Golf vechi si nou
Totdeauna Golf-urile su semanat unele cu altele si este bina ca fabricantul e consecvent in acest sens. Aveam un Golf 2 GTI si imi aduc aminte ca lumea il confunda cu Golf-ul 1. Aceasta asemanare dintre modelele vechi si noi este insa o aparenta. golf 6 va avea un succes formidabil.
-
gabriel, miercuri, 03.09.2008 09:35Golf 6
arata bine ce sa zic...G5 a fost urat cu craci....si cu passat coupe sunt pe drumul cel bun zic eu...la motoarele diesel ar trebui sa mai umble ca sunt zgomotoase
-
V, miercuri, 03.09.2008 09:39pt Panoramix
vad ca faci referire la Toyota Auris. Nu o mai lauda atat ca doar numele si design-ul sunt ok. Calitatea este MADE IN TURKEY.
-
Blaa..., miercuri, 03.09.2008 11:35Mareane!!!
oprestete mah din aberat , nu e aceeasi masina , n-are nici o treaba e alta platforma , alte motoare , alt interior si alta caroserie. cat de taran poti sa fii sa zici ca e aceeasi masina
-
URAGANU, miercuri, 03.09.2008 11:50MATURITATE
Golf a ajuns la Maturitate. Asta este ultimul model Golf, va fi inlocuit in viitor de un nou model. Bravo VW pentru realizari si istorie cu acest model fiabil si performant.
-
george.becali, miercuri, 03.09.2008 12:44s-a mai zis....
Mani de genu asta nu sunt gandite pentru dacioti retardati, nu pt ei sunt facute.vw nu a gandit masina pt tarambeti veniti din codru care isi cumpara anual dacie ca ruginea si exista pericolul sa pui picioarele pe jos dar in gandul lor :"e buna masina!!" pt ei exista pe piata destul de multe mai ales astea ieftine fratuzesti si chinezesti.... Bafta!!
-
andrei, miercuri, 03.09.2008 13:50tzarani?? cine si cum??
nu mai faceti tzarani pe toata lumea ..si in stanga si in dreapta, doar pt ca ne'am saturat de "caruta poporului"(cum spune cineva mai sus). si crezi tu ca bravo troncane la 20000 de km???? ai mers cu unu?.. nu prea cred .. te'ai nascut in dacie ..si acu treci la SH-uri nemtzesti...cam asa e shmenu nu? VW golf e o masina buna, am avut cateva zile un G5, da doar atat .. e bunisoara, dar e banala .. plictisitoare, si cum mai vreti voi. Daca te uiti putin si la concurenta(Auris,Civic,mazda 3) ai sa vezi ca is mai sus cu o clasa, dotarile sunt la nivelul passatului, de calitate ... nici nu mai vorbim....
-
eeeeeeeeeeu, miercuri, 03.09.2008 14:14
conserva adevarata
-
george.becali, miercuri, 03.09.2008 15:38Ciobani....unde?...cand....??? Peste tot !!
Vad ca e un nou trend printre frecatori de menta de la patron sau stat.Nu mai suporta masinile germane s-au saturat de ele si ei merg in Logan sau tot ceva asa jalnic.
-
Bogdanel, miercuri, 03.09.2008 17:44Parerea mea
NU vreau sa comentez parerile exprimate mai sus de compatrioti,ci doar sa o exprim pe a mea.Masina poporului sau nu,design nasol sau nu,dotari bune dupa parerea unora,nasoale dupa parerea altora,a fost consecventa de-a lungul timpului,a scos masini care s-au vandut si inca bine.Ideea noastra ca romani(balcanici) ce suntem e sa schimbam tot ce merge bine,sa comentam.Nu stiu cati din cei care au comentat mai sus au mers cu un vw,si aici nu ma refer la 100 de km.Sunt fiabile,au o tinuta de drum impecabila,ca dotari sunt ok la pretul ala,si ce e cel mai important e ca sunt facute bine.Celora care conduc dacii,hyundaiuri sau alte marci "consacrate" printre gunoieri,le recomand sa-si achizitioneze una,sa vada cand apar problemele,ca cati km comparativi spre exemplu cu marcile germane,si abia apoi sa comenteze.Conduc passat de 2 ani juma si n-am avut probleme cu el,merge impecabil,tot ce as putea reprosa e sunetul putin mare al motorului.In rest 10+ pt banii astia;)
-
gogu, miercuri, 03.09.2008 18:06lol
eeeeeeeeeeu (03.09.2008, 14:14) conserva adevarata
-
Liviu, miercuri, 03.09.2008 19:47Nu va agitati
Nu va agitati degeaba ...cumparati-va ce masina se potriveste nevoilor voastre. Asta este cel mai important si de asta ar trebui tinut cont in primul rand si nu in ultimul rand masina care v-o permiteti.
-
R, miercuri, 03.09.2008 20:18Pt. Bogdanel
"Celora care conduc dacii,hyundaiuri sau alte marci "consacrate" printre gunoieri" Golf e o masina ok pret/performanta/ dotari dar nu exceleaza in nimic, e o masina medie in clasa ei. Mai Bogdanel, eu nu blamez Golful 6, ba chiar imi place, dar lasa-ne cu impresiile astea de super masina. Vezi ca Hyundai nu prea este un gunoi, inca nu e la nivelul de finisare, lux, dotari si comfort ale Golfului dar e foarte aproape si mai e ceva, se pare ca e ceva mai bine la fiabilitate. Si sa nu mai vb de gunoaie ca Mazda 3, Honda Civic, etc.. care sunt deja peste Golf. Cat de condus, am condus masini di km mai mult decat o sa conduci tu in urmatorii 20 de ani.
-
Relu, miercuri, 03.09.2008 20:36Downgrade
Dupa gherla care VW a dat-o cu Passat B6, acelasi lucru observ ca vrea sa faca si cu Golf 6. Masina e urata cu spume, mult mai bine arata 5-ul, prin faceliftul asta VW face un downgrade la Golf 5, lucru care in afara de faptul ca o sa bage bani in buzunarul concurentei nu vad ce beneficii ar aduce firmei. Cum spunea cineva mai sus, doar sa fi fan devotat marcii sa iti cumperi o masina si mai scumpa si mai urata decat varianta initiala. Sincer ma asteptam la un Golf6 care sa aduca intr-adevar ceva nou si frumos cum au facut cei de la Ford cu noul Focus facelift,principalul concurent al Golfului. Rusine VW, bravo Ford. S-a demonstrat cine stie sa faca masini.
-
PAX, joi, 04.09.2008 06:30Evolutia modelului
Mai astia care spuneti ca e doar un facelift Golf5...masina se numeste VW GOLF - prin urmare , incepand cu Golf 1 pana la GOLF 6, e "aceeasi masina", continuu imbunatatita...asa ca normal ca e un upgrade al Golf 5... daca era ceva cu totul nou, nu se numea GOLF... ce te astepti??? Sa faca o masina cu un design de Toyota 300 si sa-i zica golf6??? Nu!
-
gigi, joi, 04.09.2008 11:09
gherla,gherla radule dar uite ca s-a vandut bine de tot B6.La tine ce e inseamna gherla;ca nu e la nivel de Logan?
-
Mihai, joi, 04.09.2008 13:00@ Andrei
Nu m-am "nascut" in Dacie prietene. Si daca cei mai multi dintre noi au avut Dacii, nu e nimeni vinovat ca inainte de revolutie nu prea puteai sa cumperi alte masini. Si nici nu sunt adeptul SH -ului ... Dar nu pot sa ma abtin cand vad ciupalaci care dupa ce si-au facut credite pe 20 de ani sa-si cumpere o masina straina doar ca sa nu-si ia Logan (nici Logan n-am, sa nu fiu iteles gresit!) arunca cu noroi intr-un model care a ajuns la a 6- a generatie, s-a vandut in milioane de exemplare si a adus un profit imens companiei producatoare, doar pentru ca strugurii sunt acrii. Stii ca FIAT are mari probleme financiare? Stii ca asocierea cu BMW e ca o gura de oxigen pentru ei? Nu, tu doar vrei sa te dai mare ca ai nu stiu ce masina, pe care ai s-o vinzi peste 3 ani cu 10% din pretul de cumparare.
-
pody, luni, 15.09.2008 22:09golf6
am un golf5 si sunt fff multumit de el pana acum! Golf6 ca imagine la prima vedere mise pare cam fad!` Dar sa avem rabdare si vom afla cat de curand toate noutatile tehnice ale acestei masini.
-
EWA, vineri, 10.10.2008 18:16GOLF rulz!
Eu am Golf V si e impecabil. Recunosc ca-mi place si Golf 6, presupun ca este peste Golf 5 (ca tehnologie). Ceea ce vreau sa reamintesc tuturor este ca Golful nu se vinde pt. design. Recunosc ca mi-a placut Honda Civic f. mult, insa in momentul in care m-am suit in ea m-a dezamagit crunt. E mica si inghesuita, cu scaunul f. ridicat_desi era fixat la cel mai jos nivel posibil. De spatiul din spate nici nu mai comentez. Mazda 3 ar mai merge, insa Auris e oribila. Aceeasi pozitie inalta la volan ca la Civic si plastic ieftin la bord, arata ca o masina "made in Turkey" Hyundai nici nu intra in discutie. Am condus Accent si e cea ma proasta masina posibila. Nu cred ca I30 e ceva f. diferit - dovada sunt vanzarile slabe. So, welcome Golf 6!
-
EWA, vineri, 10.10.2008 18:26GOLF rulz!
Si pentru cine spune ca Golf e prea scumpa in comparatie cu altele mai bine dotate din clasa sa: la Golf platforma e "masterpiece", pt. ea platesti in plus si merita fiecare euro. Golful are un pret absolut corect pt. ce ofera. Prefer o platforma de Golf decat sa am comenzi pe volan sau mai stiu eu ce gadget/tunning de 2 lei la Megan/Focus/Astra...
-
anonim, vineri, 17.10.2008 20:52stie cineva
salut. imi explica si mie cineva cum vine asta..initial s-a spus ca noul g6 o sa fie mai scump cu 200 de euro decat golf 5.am configurat pe site-ul lor(vw)un g5 si g6 si uite rezultatul Model Golf V Varianta de echipare TRENDLINE Transmisie Tractiune Fata Benzina/Diesel Diesel Motorizare 1.90 / 77 kW / 105 CP Cutie de viteze Manuala - 5 viteze PRET 13204(faraTVA si DPF pt 4 usi)iar golf6 identic configurat diferenta e lipsa motorului de1.9 pret=15189 (fara TVA) deci????..daca acesta e pretul real nu se mai merita..pacat, eram fan golf..
-
andrei, luni, 20.10.2008 20:40golf
poate castig si eu unu de la vodafone:d doamne ajuta:D
-
edy, marţi, 21.10.2008 17:00G6
Nu mai fiti rautaciosi, ca e supermasinutza.Cand o sa aiba "concurentele" cutie DSG, atunci o sa renunt la Golf.In plus, arata superb interiorul si sunt sigur ca tinuta drum e net superioara fatza de alte masini de calsa ei.
Citeste si
-
INTERN | miercuri, 27 iunieREPORTAJ: Restart în Bănie - Craiova a revenit pe harta producătorilor auto mondiali cu noul Ford B-MaxAm fost la Craiova pentru a vedea cum România reporneşte a doua uzină auto a ţării. Lăsând la o parte show-ul pus în scenă de organizatori, Craiova reintră pe harta marilor producători auto. Citeste tot
-
INTERN | luni, 25 iunieFord B-Max a intrat în producţie la uzina din CraiovaFord a introdus în producţie noul B-Max la fabrica din Craiova. Debutul producţiei lui B-Max la uzina românească are loc la patru ani şi trei luni de la preluarea fabricii din Craiova. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 iunieNoua generaţie Fiat Panda costă 11.550 de euro în RomâniaFiat a lansat astăzi în România a treia generaţie a modelului Panda. Modelul citadin pleacă de la 11.550 de euro în versiune pe benzină de 1.2 litri şi 69 de cai putere. Cu oferta de lansare însă, preţul ajunge la doar 9950 de euro. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 13 iunieLexus GS, în România de la 53.300 euroLexus a lansat noul GS pe piaţa din România. Versiunea GS 250 pleacă de la 53.300 euro cu TVA inclus, în timp ce hibridul GS 450h pleacă de la 63.950 euro cu TVA inclus. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 1 iunieYoung Creative Chevrolet 2012: Câştigătorii etapei din RomâniaEdiţia 2012 a concursului de arte aplicate "Young Creative Chevrolet" şi-a ales câştigătorii etapei naţionale. Trei studenţi îşi vor reprezenta ţara în faţa juriului european al YCC 2012, câştigătorul final urmând să fie anunţat în a doua parte a anului. Citeste tot
Dupa ce ca nu este decat un face-lift la actuala generatie macar niste noutati tehnice sa aiba si el. Pe cand un nou motor 1.6 diesel la VW? Nu vreau un motor de 2 l. Pot folosi un bravo de 1.6 care scoate mai mult ca un 2.0 de la VW si functioneaza la fel si costa mai putin (si pret de achizitie si impozit si asigurari si motorina consumata). Mai toate firmele care isi respecta clientii au diversificat gama cu motoare de cilindree mai mica. Sunt curios prin ce mjloace vor putea sa se incadreze in limita de 120 g pe care trebuie sa o atinga in anii urmatori