GM opreşte producţia la fabrica lui Volt preţ de patru săptămâni
General Motors a oprit pentru patru săptămâni producţia la uzina din Hamtrack pentru a alinia stocul de Chevrolet Volt la cererea înregistrată de acest model.
General Motors va sista producţia lui Chevrolet Volt vreme de patru săptămâni începând cu luna septembrie pentru a regla balanţa dintre stocuri şi cerere pentru hibridul său cu funcţionare în serie. Fabrica Hamtrack din Detroit are aproximativ 1.500 de salariaţi, care au fost înştiinţaţi săptămâna trecută, la fel cum a fost cazul furnizorilor implicaţi în producţia lui Volt. Uzina Hamtrack asamblează şi modelul Chevrolet Malibu, dar modelul de clasă medie al americanilor nu va fi afectat puternic în materie de volume de această schimbare deoarece majoritatea cotei de producţie a lui Malibu este realizată la uzina Fairfax a General Motors din Kansas City.
Oprirea producţiei la fabrica lui Volt este cea de-a doua oprire temporară a producţiei pentru modelul celor de la General Motors în acelaşi an.În decursul lunii iulie 2012, Chevrolet a vândut 10.666 unităţi Volt, de trei ori mai multe decât a vândut în aceeaşi lună a anului trecut, dar sub ţintele de vânzări stabilite iniţial. Cei de la Chevrolet aveau deja stocuri mari ale modelului Volt, de unde şi necesitatea reducerii acestora. Potrivit informaţiilor oficiale, cei de la GM aveau 6.500 de unităţi Volt pe stoc la data de 1 august, suficiente pentru 84 de zile la nivel american. Pe 1 martie, când au pus pauză producţiei lui Volt pentru prima dată, Chevrolet avea un stoc de Volt-uri suficient pentru 154 de zile.
În ciuda opririi temporare a producţiei, fabrica Hamtrack din Detroit nu este în pericol. Oficialii General Motors vor să producă următoarea generaţie a lui Impala la această uzină, alături de continuarea producţiei lui Volt şi a lui Malibu. Americanii de la General Motors au confirmat deja existenţa celei de-a doua generaţii a lui Volt, despre care spun că va fi mai eficientă şi mai ieftină.
Via AutomotiveNews (înreg.)
Chevrolet Volt este un hibrid in serie din cate stiu eu pentru ca motorul cu ardere interna nu actioneaza rotile in mod direct, el actioneaza un generator care produce energie electrica, aceasta enrgie pune in miscare rotile prin intermediul motorului electric..