GM nu va renunţa la Opel: "Avem un plan de revigorare pe 10 ani - Drive Opel 2022"
Într-un interviu acordat agenţiei Reuters, directorul financiar al mărcii Opel anunţă că, în ciuda discuţiilor din presă, General Motors nu va renunţa la marca germană. "Avem un plan clar stabilit pe următorii 10 ani", spune Michael Lohlscheller
General Motors nu va renunţa la Opel, iar planul de remontare şi redresare a mărcii, denumit Drive Opel 2022, intră în vigoare în acest an, cu finalizare peste un deceniu. Declaraţia îi aparţine noului director financiar al companiei germane, Michael Lohlscheller, adus în această vară de Opel de la Volkswagen pentru a prelua frâiele biroului economic al constructorului german.
PLAN PE 10 ANI
Conform informaţiilor dezvăluite de Lohlscheller într-un interviu acordat agenţiei Reuters şi preluat de Automotive News, viitorul Opel nu este deloc pus sub semnul întrebării, singura provocare pentru marca germană fiind aceea de a pune cap la cap rezultatele restructurărilor recente şi de a ieşi din criză cu capul sus. Planul de dezvoltare va dura 10 ani, timp în care Opel se va baza pe creşteri ca efect al reducerii costurilor şi al apariţiei unor noi modele ale mărcii.
"Economisim bani în multe zone ale afacerii, dar nu în cele care vizează investiţiile în produse şi în calitate", spune oficialul german, care nu uită să sublinieze încă o dată faptul că, până la finalul lui 2016, Opel va dezvălui 23 de modele şi 13 motoare noi, toate făcând parte din noul val tehnologic al mărcii. Primele dintre cele 23 de modele vor fi noul model de oraş Opel Adam, SUV-ul de segment mic Opel Mokka şi cabrioletul compact Opel Cascada, ultimul fiind urmaşul de drept al anteriorului Astra Cabriolet.
COLABORARE CU PSA
Lohlscheller susţine că evoluţia General Motors nu poate fi realizată fără aportul unui brand important european, deoarece o companie de succes la nivel mondial trebuie să fie prezentă în forţă pe Bătrânul Continent. "GM a dat dovadă în faţa mea de sprijinul său clar pentru Opel, oficialii înţelegând perfect situaţia pieţei europene".
Una dintre principalele ţinte ale Opel în Europa este stabilirea unui parteneriat de tip joint-venture cu PSA Peugeot-Citroen, acesta urmând să elimine multe costuri de dezvoltare prin concentrarea unor platforme comune pentru viitoarele modele ale celor trei branduri. "Vrem să stabilim termenii înţelegerii până la finalul anului", spune directorul financiar Opel.
via AN
Astia se asteapta sa pompeze fonduri guvernul german in ei asa cum au facut-o americanii cu GM? Visati baieti, o sa aveti o mare surpriza in curand. In Europa de Vest imaginea marcii este iremediabil afectata de calitatea modelelor trecute si actuale. La noi se mai vand cat de cat pentru ca sunt ieftine si lumea nu prea are bani, dar afara am vazut doar la inchirieri auto marca asta.