GM nu ia in considerare ultima oferta Spyker pentru Saab
General Motors si conducerea Saab au avut o intrunire telefonica in timpul careia au discutat despre inchiderea constructorului suedez. In timpul acesteia, oficialii americani nu au adus vorba despre oferta Spyker.
In ciuda eforturilor facute de guvernul suedez si de constructorul olandez Spyker, General Motors doreste sa inchida portile Saab. Aceste informatii vin din partea unui cotidian suedez, care ofera detalii despre intalnirea Consiliului de Administrare Saab, dar si despre discutiile acestora cu GM. “Oficialii Saab au avut o scurta intalnire, iar cativa reprezentanti GM au putut lua parte la discutii prin telefon. Intreaga discutie a avut ca subiect inchiderea Saab, nicidecum noua oferta facuta de Spyker” , afirma publicatia suedeza.
“Subiectul principal a fost inchiderea Saab, si de aceasta ne vom ocupa noi”, a declarat Haakan Danielsson, reprezentantul uniunii inginerilor din Suedia. Acesta a fost prezent in cadrul intalnirii si a completat cele declarate, spunand ca inchiderea Saab va dura multi ani. In ceea ce priveste noua oferta facuta de Spyker, guvernul suedez era foarte neincrezator de reusita acesteia si a inceput pregatirile pentru inchiderea Saab.
De asemenea, Maud Olofsson, ministrul pentru Intreprinderi si Energie, a declarat ca va ajuta angajatii Saab deblocand fonduri de 59.19 milioane de euro pentru crearea unor noi locuri de munca. Matts Carlsson, un analist al industriei, a declarat ca GM nu era interesata de vanzarea Saab, americanii dorind inchiderea constructorului suedez pentru a evita un eventual concurent.
Aceste afirmatii au fost contestate de Haakan Danielsson spunand: “GM vrea sa vanda Saab. Este mult mai bine sa ai de primit bani decat sa achiti costurile inchiderii unei companii”. In ceea ce priveste Spyker, Victor Muller, directorul constructorului olandez, a declarat ca este foarte greu sa lucreze, fiind presati de timp.
via | AFP (inreg.)
-
Fratelo, duminică, 27.12.2009 17:23
Au dreptate!!!!!!!!! La gunoi cu SAAB!
-
Snatch, duminică, 27.12.2009 17:41...
Fratelo...mergi in padure si stai acolo, e mai bine pentru noi ceilalti.
-
ForeverSaab, duminică, 27.12.2009 18:06Cei rai vor pieri....
Cea mai mare greseala din toata ecuatia tevaturii Saab din ultimii 20 de ani a savarsit-o conducerea defunctei Saab-Scania ca a acceptat sa ia in considerare o oferta atat de dubioasa ca a celor de la GM...Ce aveau de impartit cele 2 corporatii,cand nu exista nici un fel de concept comun asupra realizarii unui automobil performant? Cu riscurile de rigoare,va asigur (intuitia ma asigura!) ca totul s-a constituit intr-o uriasa conspiratie a marcilor europene si europene (rivale comercial,dar atat de afine in privinta perfidiei...) astfel incat cel mai progresist si totodata (ghinionul lui!) incomod constructor de talie MONDIALA sa fie inlaturat definitiv si ireversibil,chit ca ar fi costat 20 de ani de chin cu "finetea" complotului...Daca nu ma credeti,intrebati-va concret cine ar rade cu gura pana la urechi de disparitia fortata a celei mai hulite (injust) marci auto din intreaga istorie....Pai cine?In primul rand germanii,apoi francezii si terminand cu...americanii.Gata,cumplitul supliciu moral reprezentat de Saab a fost finalmente lichidat,traiasca Zeus Profitus pe considerente mercantiliste ieftinoide,sustinut de al sau fidelisim adulator,Proorocul Mincinos Bicefal si Globalist zis....SUA-ropa. Si nu uitati,toti detractorii cu spume la gura ai adevaratei calitati si a imuabilei continuitati : "Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat" (Petru Rares)...Dar pana atunci - rabdare si tutun (la volanul unui Saab facut pana in 2000,bineinteles) .PS: dragi sinceri admiratori ai lui Saab,de fapt nu trebuie sa va tanguiti prea tare....Fiti atenti un pic: va disparea doar un brand,NUMELE va dainui mereu!Saab Automobile AB oricum nu insemna esentialmente Saab,dar compania mama care i-a dat nastere,l-a crescut si l-a promovat efectiv pana in 2000,cand a fost luat tertipic de satanistii de la GM ....da,aceea este SAAB (practic SAAB AB)....cand vor fi iar conditii prielnice,sectia de masini va fi reinfiintata,neindoios.Capul sus,s-a rostogolit doar un cartof stricat,samanta ramane intacta,nepervertita,neamenintata, si va incolti iarasi...Rusine oricum autoritatilor suedeze!!!
-
BurningFlame, duminică, 27.12.2009 21:30@foreversaab
da te aberezi grav ma pustane, stiai? la urma urmei saab era un cotet de constructor de care mai ramasese doar numele... ia sa vina unul destept sa-mi zica ce-a mai inventat saab in ultimii 10-15 ani... inovatii, ceva? aud???
-
mihai B., duminică, 27.12.2009 22:33Inovatii
BueningFlame dute sa te culci in dacie ca habar n-ai despre SAAB: 1958: The GT 750 is the first car fitted with seatbelts as standard.[33] 1963: Saab becomes the first volume maker to offer diagonally-split dual brake circuits. 1969: Saab creates an ignition system near the gearbox, instead of behind the steering wheel like most cars. 1970: Saab introduces a world-first - headlamp wipers and washers. 1971: Heated front seats are introduced, the first time in the world they are fitted as standard. 1971: Saab develops the impact-absorbing, self-repairing bumper. 1976: Saab was the first manufacturer to produce a turbo engine with wastegate to control boost. 1978: Saab introduces another 'world-first,' the passenger compartment air filter (pollen filter). 1980: Saab introduces Automatic Performance Control (APC), and an anti-knock sensor that allowed higher fuel economy and the use of lower grade fuel without engine damage. 1981: Saab introduces the split-field side mirror. This reduces the drivers blind spot. 1982: Saab introduces asbestos-free brake pads. 1983: Saab introduces the 16-valve turbocharged engine 1985: Saab pioneers direct ignition, eliminating the distributor and spark plug wires. 1991: Saab introduces a 'light-pressure' turbo. 1991: Saab is the first manufacturer to offer CFC-free air-conditioning. 1991: Saab develops its 'Trionic' engine management system, equipped with a 32-bit micro-processor. 1993: Saab introduces the 'Sensonic clutch' and the 'Black Panel', later to be called the 'Night Panel'. 1993: Saab develops the 'Safeseat' rear passenger protection system. 1994: Saab introduces the 'Trionic T5.5' engine management system, its processor is a Motorola 68332. 1995: Saab presents an asymmetrically turbocharged V6 at the Motor Show in Frankfurt am Main, Germany. 1996: Saab introduces active head restraints (SAHR), which help minimize the risk of whiplash. 1997: Saab introduces Electronic Brake-force Distribution 1997: Saab fits ventilated front seats to their new 9-5. 1997: Saab introduces ComSense; an alert delay feature that reduces the risk of distraction by briefly postponing lower priority alerts when the brakes or indicators are activated 2000: Saab introduces Saab Variable Compression, an engine in which the compression ratio is varied by tilting the cylinder head in relation to the pistons. 2002: Saab developed ReAxs System provides crisp steering feedback and contributes to enhanced driving stability in curves 2003: Saab introduces CargoSET; automatic storage well retraction for the convertible, a two-step tonneau action for quicker soft-top deployment 2008: Saab introduces Cross-wheel drive, an advanced all-wheel drive system with eLSD.
-
mihai B., duminică, 27.12.2009 22:38SAAB
ca sa nu mai vb de fiabilitatea extrema de care dau dovada modelele SAAB . Nu sunt fan SAAB dar nu puteam trece cu vederea aspecte esentiale care trebuie respectate. Respect SAAB
-
Reactor, duminică, 27.12.2009 23:05@fratello si alti retardati
Fratello, daca imi dai macar 3 motive plauzibile pt care marca, brandul, autoturismul Saab te-a suparat cu ceva, esti binevenit. Daca nu...probabil te-a calcat vreun Saab pe cap si ti-a distrus si ultimul neuron pe care-l mai aveai in dotare...altfel nu se explica gunoiul din capul tau!!!
-
Negru Imparat, duminică, 27.12.2009 23:12Cer executarea sefilor de la GM
Americanii de la GM, merita omorati fiind calcati de un Saab 9-7x (cea mai dezgustatoarea creatie a lor, o adevarata jignire la adresa Saab) in direct, chiar in fata Casei Albe din Washington! Iar evenimentul transmis live pe toate canalele TV, spre bucuria tuturor admiratorilor masinilor respectabile! la cat de criminali ai industriei auto s-au dovedit acesti shacali ordinari, cea mai buna pedeapsa pt ei este sa ii obligam sa inghita cate 62 de sigle de Saab fiecare! Pana-si fac stomacurile terci (adica exact asa cum viseaza ei sa faca industria auto). MOARTE SHACALILOR DE LA GENERAL MOTORS!
-
Roxana, luni, 28.12.2009 02:05Universul si prostia omeneasca = doua lucruri infinite
@burningflame, may baiatule, pacat ca nu se dau amenzi pt prostie! In acel caz, cred ca aduceai bani seriosi la bugetul statului, papagal mic si prost, ce esti. Acum pe bune, o intrebare stupida ca asta foarte rar am mai pomenit. Pt cultura ta generala, afla ca Saab a fost primum constructor auto care a scos pe piata o decapotabila cu 4 locuri si asta in 1984. In rest, ti-au explicat si altii (Mihai B si Devorattor) despre cum stau lucrurile si sper sa-ti vina mintea cea de pe urma sa nu mai dai din cioc fara sa gandesti. Sincera sa fiu si o spun cu mana pe inima: sunt in stare sa renunt la BMW toata viata ca sa am parte de un Saab 9-3 macar o luna!
-
valentin, luni, 28.12.2009 08:41saab
a fost demarata si o campanie pe facebook in care se aduna adeziunile celor care jura ca nu vor mai cumpara niciodata o masina gacuta de GM daca acesta va desfiinta SAAB :http://carscoop.blogspot.com/2009/12/saab-enthusiast-launches-won-buy-from.html
-
Claudiu, luni, 28.12.2009 09:52Saab a murit in 1993 !
Saab a murit in 1993 cand a fost inlocuit ultimul Saab veritabil ( prima generatie de Saab 900, model lansat in 1978 ) cu noul Saab 900 care nu era decat un Opel Vectra recarosat . Primul semn ca Saab se indreapta spre pierzanie a venit in 1985 ( GM nu era actionar, a cumparat 50 % in 1990, restul in 2000 ) cand a aparut modelul Saab 9000 ce impartea platforma tehnica cu Fiat Croma, Lancia Thema si Alfa Romeo 164 . Acest model desenat de Giugiaro nu avea contactul intre scaune ca Saab 900 ci in pozitia clasica pe coloana de directie . Desi a avut numeroase inovatii ce au facut ca automobilele din zilele noastre sa fie din ce in ce mai sigure, trebuie sa admitem ca Saab nu mai are nici un viitor . Un constructor care produce sub 100000 unitati anual nu are nici o sansa in economia globala in care traim si in industria auto actuala in care dezvoltarea unei platforme noi costa cateva miliarde . De remarcat ca in cei 20 ani sub GM, Saab a fost profitabil doar o singura data, in anul 1995 .
-
Adrian, luni, 28.12.2009 11:10SAAB MUST LIVE ON!
General Motors este in mod oficial o cauza pierduta:pe majoritatea constructorilor auto pe care au reusit sa puna mana i-au adus, mai mult sau mai putin la sapa de lemn. Daca nici pana in momentul de fata n-au facut nimic ca sa se redreseze economic, cu tot ajutorul banesc de la guvernul american, daca de atatia ani de zile merg pe pierdere masiva, daca de atatia ani de zile nu au venit nici macar o data cu o idee stralucita(Volt, spre exemplu, cu tot entuziasmul pe care l-a creat-daca l-a creat, nu va fi decat un mare bluf), este clar ca cei care conduc GM nu sunt decat niste incompetenti maximi. Si cine spune ca SAAB ar trebui sa moara nu face decat sa demonstreze ca se apropie foarte mult in gandire de "capetele luminate" care conduc GM.
-
900, luni, 28.12.2009 11:37& Claudiu
Primul model de 900 seria II, sau mai pe romaneste, primul model SAAB facut sub comanda GM a fost pentru aceasta marca intr-adevar o catastrofa. N-a fost chiar un Vectra recarosat (cei de la SAAB au cheltuit intotdeauna sume imense pentru modificarea cat mai mult posibil a componentelor comune cu Opel si din respect pentru munca lor nu folosesc o exprimare atat de dura). Din pacate au folosit mult prea multe piese de Opel, ingrozind astfel clientela obisnuita cu calitatea produselor SAAB. In 1996 s-au convins ca trebuie luate masuri, fapt care a dus la a doua generatie a lui 900 II, la care a fost inlocuit in primul rand ambreiajul american care facea o serie de probleme - cu unul original, suedez. Ma rog, sunt multe de spus, adevarul este clar: prima serie de 900 II a fost atat de rea incat s-au dovedit inutile imbunatatirile (din punctul de vedere al vanzarilor) ce i s-au facut. Asa a luat nastere 9-3 seria I, care de fapt este un 900 II revizuit pentru a treia oara. In ceea ce priveste modelul 9000... intr-adevar, o masina extraordinara, careia chiar ca nu prea ii sta bine contactul pus la coloana de directie... dar i se iarta pacatul :) 9000 seria II, adica aceea facuta impreuna cu GM avea o mare problema: motoarele de 2,3 l care s-au dovedit a fi nefiabile. Nu degeaba se spune ca un SAAB adevarat are motor de 2 l turbo, restul e... GM.
-
Victor, luni, 28.12.2009 12:25@ Adrian
Colectionarii Saab vor face ca marca Saab sa existe in continuare prin modelelele pe care le detin si le vor pastra in cea mai buna stare . Acelasi lucru s-a intamplat si cu alte marci celebre care au disparut intre anii 30-50 ca Horch ( Germania ) si Duesenberg, Packard, Studebaker, Cord ( SUA ) si multe altele care au continuat sa traiasca datorita dragostei cu care au fost intretinute de proprietarii lor. Insa din puct de vedere economic, Saab Automobile AB este o companie moarta pentru ca in economia de piata cine nu face profit dispare . Din pacate foarte curand va urma Lancia, alta companie cu o istorie foarte bogata, care datorita managementului defectuos din partea celor de la FIAT va fi obligata in viitorul apropiat sa-si inchida portile .Ideea de a pune sigla Lancia pe modele Chrysler va grabi acest proces .
-
900, luni, 28.12.2009 13:07& Victor
Cei din Bremen ar fi tristi daca de Borgward n-ar pomeni cineva... :) Au facut modele dupa al caror design s-au inspirat cativa producatori auto. Borgward Isabella a fost atat sedan cat si cabriolet, Goliath Hansa era un alt model superb al acestui producator de masini premium. Din pacate in 1963 s-a terminat aceasta poveste frumoasa. Eu inca mai sper ca povestea SAAB nu a luat sfarsit...
-
Victor, luni, 28.12.2009 13:37@ 900
Ai dreptate ! In urma cu cateva luni citeam ( pe un site american, nu mai stiu exact care anume ) un articol despre marcile auto americane care au disparut si am aflat ca in SUA intre 1900 si 1960 s-au infiintat si au disparut ulterior aprox 1800 marci auto ! Unele dintre ele au marcat istoria automobilului, altele au aparut si au disparut in mai putin de 1 an zile . Acelasi lucru, la o scara mai mica totusi s-a intamplat in Europa . O multime de marci legendare ca Hispano Suiza, Panhard si multe altele au aparut si au disparut in Europa . Borgward Isabella este alt model legendar care datorita proprietarilor a fost pastrat pana azi in conditii excelente, modelele din 1958 -1960 comercializandu-se cu preturi intre 50000 si 70000 euro . Poate cei de la Automarket vor face in viitor un articol sau o serie de articole cu marci auto celebre care au facut istorie dar care din pacate nu mai exista azi .
-
Scania Turbo din Spania, luni, 28.12.2009 14:00
Este adevarat ca Dacia da faliment?? asa am auzit...
-
NeoGalaxy, luni, 28.12.2009 14:28
Interesante pareri, comice de citit dar din pacate, nu vedeti "the big picture". Dispare nu dispare SAAB, asta este o problema pentru multi, idea de baza este ca daca SAAB isi permitea sa fie independenta, nu o preluau GM. Ca GM nu a fost in stare sa faca nimic cu aceasta firma este si pentru ca sectorul pe care activeaza este foarte mic. Practic, SAAB trebuia sa produca masini multe si pe banda rulanta, in schimb ei au produs putine si bune. Economia mondiala s-a schimbat mult mai ales in ultimii ani, nu degeaba se numeste economie de consum, nu se bazeaza pe calitate ci pe consum, adica cumparari dese si schimbari cat mai dese, pentru acapararea banilor. Referitori la cei care spun ca sunt fani SAAB, un fan adevarat SAAB nu va incepe sa spuna... mama cat de buna este firma si nici ca si-a cumparat SAAB nu stiu ce model din nu stiu ce an. Ci pur si simplu se va bucura de masina lui, daca este SAAB cu ata o va aprecia mai mult si isi va vedea de viata lui. Restul care se dau mari fani SAAB dar si-a schimba masina pe un SAAB, din pacate... ceea ce spun ei se numeste ipocrizie. Faza cu universul sau prostia umana ca ar putea sa fie infinite, da, sunt de acord. Numai prostia umana este infinita pentru ca dainuie si nu scade niciodata. Iar cate posturi de mai sus care debordeaza de prostie, dar pe care nu o recunosc... nu fac decat sa arate cat de adevarata este fraza de mai sus si cat de simpla este natura umana. In acelasi timp, dispare sau nu dispare SAAB, este un motiv de tristele doar pentru fanii marcii, restul omenirii va merge mai departe. Eu raman la parerea ca problema acestor disparitii nu este legata de cate marci de masini dispar, ci cand vor incepe sa dispara specii de animale. Vedeti voi, cu sute de marci de masini sau fara este pur simplu irelevant, dar fara alte specii de animale care chiar au un scop... eh asta este problema. Dispare SAAB, FIAT, Lancia sau orice altceva mecanic, asta este. Dispare ursul panda, gheparzii, pinguinii sau ursul brun... asta este o tragedie. Eu v-as recomanda sa va ganditi mai mult inainte de a posta. Stiu ca prostia umana este infinita dar oamenii pot mult mai mult de atat.
-
ForeverSaab, luni, 28.12.2009 19:18Replica
Apel barbatesc catre BurningFlame: amice,nu ma simt deloc insultat ca m-ai numit "pustan" cu atata obida zaluda demna de o cauza mai nobila.In prima instanta,eu am bine peste 30 de ani.N-are importanta.In al doilea rand,pe vremea lui "nea Ceasca" probabil ca domnia ta "omniscienta" si "omnipotenta" nu te aflai nici macar in faza de blastula cand eu vizionam primele Saab-uri,ce-i drept,doar in postere si afise,procurate din "afara" cu extrem de mare dificultate,caci nimeni (decat eventual vreun nomenclaturist feroce si inca cu destule motivatii scrise si aprobari "superioare" ) n-avea voie sa introduca in RSR autovehicule de provenienta occidentala.Respectivele brosuri,care nici cu "almanahe" auto de stat nu se impacau,ne parveneau prin pasiunea ardenta a catorva automobilisti cu rude pe dincolo...Insusi tatal meu a fost toata viata mecanic auto,de mic m-a initiat in domeniu.In acele foi straine figurau si niscaiva date tehnice,deci nu ramaneam tocmai talambi,nutream si noi o idee pertinenta despre acest unic autoturism gandit cu inima si savurat cu mintea (sau invers!) - SAAB .Dar ce spun eu aici?Tu certamente nici nu existai oficial pe atunci,ca sa nu mai subliniez ca nici macar cu o Volga nu te-ai plimbat (eu da si mi se parea mai fiabila decat orice Dacie posibila si imposibila) .Nu te mai infoia in pene,te-ai bagat ca un mizilic in dezbateri,lasa-ne pe noi astia,ori mai batrani,ori mai binecrescuti,sa emitem judecati de valoare si daca tot adori sa vanezi "fabulatiile" altora,iata ca iti sugerez eu una de bun augur pentru 'mneata : ar fi preferabil sa o zbughesti spre China,sa-ti amenajezi o locuinta sociala intr-un Geely dezafactat si sa te gandesti extaziat nonstop la Daimler,VWAG si BMW ca la niste trotuariste care se ofera cu nespusa larghete oricaruia care se da in vant sa le (tot) calce.Hai uschea! In alta ordine de idei,ati observat cat de cat,fratilor,mutra noului grangur GM,Ed Whitacre? Duhneste a bandit ordinar de la o posta!Ati auzit ce le trece mai nou satanistilor prin capatanile alea bantuite de gripa elefantina?Vor dinadins sa desfiinteze Saab,dar sa nu lasam mortul sa se odihneasca in groapa,hai sa-i rapim aurul! Mai precis,cauta sa implementeze tehnologia noului Saab 95 pe Buick-urile lor de halva...Iata ca a transpirat secretul diabolic in presa globala.Ma rog.Cred ca singura misiune cu care a fost intoxicat Eddie Papagalu' inainte de primirea postului a gravitat in jurul fixatiei maladive de a termina odata cu Saab,ca prea le-a scos peri albi...germanilor.Orice idiot isi da seama pe loc ca GM ar avea logic mult mai mult de castigat din vanzarea tuturor actiunilor Saab catre Spyker,cum au confirmat toti analistii fara a epata cine stie ce greutate rationala,mai ales ca asa-zisa criza economica nu pare a parasi prea curand greu incercatele SUA,dar baietii cu complotul ce urzesc de zor? Sa dezmembreze firma suedeza piesa cu piesa,ca sa se simta usurati dusmanii de moarte din State si -cum nu? - de peste Ocean...Hai sa bagati mana in foc cu mine ca panicatii de la VWAG,de exemplu,i-au asediat discret,departe de privirile banuitoare,pe americani : " Alo,fratilor,degeaba v-ati varat botul adanc in mecanismele tehnice principale ale suedezilor,le furnizati obligatoriu blocul cilindrilor si cadrul de transmisie,dar sa dea dracu',de ce-i lasati,dom'ne,sa-si construiasca masinile tot dupa propriile principii,chiar nu va dati seama ca raman cei mai buni din lume la tehnologia sub-ansamblurilor,la care noi si mai ales voi inca scartaim?! O fi el americanizat,dar,daca se urca intr-un Saab,orice dobitoc realizeaza instantaneu ca nu nimica-nimicuta a Opel in interior,in ciuda miturilor vehiculate,si nici ca tinuta de deplasare pe sosea,iar ca design exterior erupe de suplete cuceritoare,mai degraba par americanizate ale noastre VW-uri si Audi-uri,adica umflate cu pompa ca dimensiuni fizice,tipic GM sau Chrysler,deci,din punct de vedere aerodinamic,suntem in plop comparativ cu Saab,recunoastem obiectiv,dar sa va tineti gura!!!Toata ziua buna-ziua am zapacit opinia publica cum ca Saab ar fi doar un Opel recarosat,dar ia sa punem un sofer experimentat sa probeze mai intai un Saab 9-3 din fabrica si apoi orice Vectra tunat in draci si sigur o va respinge dezgustat,chit ca ne referim la aceeasi platforma tehnica!N-are nici in clin,nici in maneca Saab cu Opel,trebuie sa incetam cu mascarada asta,caci s-a mai desteptat lumea! Asadar,nu va faceti temele cum trebuie,americani tampiti,am mizat pe voi din '89 incoace c-o sa ne scapati de marca asta de cosmar perpetuu pentru noi...Si vedeti ca nu care cumva s-o vindeti,ci desfiintati-o pur si simplu,aburiti si voi prostimea c-o fi,c-o plezni,ca negociati cu x sau y,dar pulverizati-o in neant din 2010,fiindca nu se mai poate asa!Tupeistii din Trollhattan au in proiect sa produca in serie temutul Aero X,de 650 CP puri,care,daca si-ar pune mintea cu al nostru Veyron scump si drag mai mult de 20 de minute in continuu,ar oferi specialistilor auto motive de uluire-bomba!...Drace,ce ne mai imbolnaveste de nervi si Victor Muller asta,ce naiba vrea si ochelaristul ala basit?Sa se multumeasca cu Spyker-urile lui mediocre si exuberante,viseaza aiurea la high-tech de calitate,dar de! nu-i prost gagiu',insista puternic pe langa voi caci prevede futuristic la ce stadiu de reputatie poate ajunge cu o alianta solida Spyker-Saab,mai ales daca inginerii din ambele parti vor realiza platforme absolut independente,neinspirate de la nici o alta marca sau grup,chit ca le-ar consuma cativa ani buni de studii asidue si experimente sistematice,in detrimentul productiilor in serie si implicit al vanzarilor concrete,dar si cand vor obtine niste platforme finite si functionabile...ferea,ne vor arde!Si atunci lui Muller o sa-i vina usor sa renunte definitiv la V10-urile noastre de Audi si astfel am pierde mult malai din chestia asta,ca doar nu-l dotam acum cu V10 si W12 pe de-a moca!Numai de belele am avea parte daca ar invia spiritul amortit al lui Saab,sub alta proprietate legala si intelectuala,in speta a rebelului destept de Muller!Asa ca nu mai pierdeti timpul,domnilor puturosi de la GM,omorati Saab right now !!! "....Iata o posibila conversatie cu scantei VWAG-GM.Sa nu fie oare plauzibila?... Imi mai permit o profetie in acelasi spirit agresiv: golul pluteste inb aer,prin urmare n-ar fi exclusa o fratie de sange VWAG-GM in secolul tuturor posibilitatilor (retineti: germanii se pretind conservatori doar de ochii fraierilor ) .Un argument credibil: GM a furat in mod jenant secrete turbo (nu-i o stiinta accesibila oricui,cum pare la prima vedere!) de la Saab si le vor vinde pe bani grei preconizatei...Auto Union (VWAG + Porsche),dupa ce mai intai se vor da in barci incercandu-le pe Buick-uri (daca vor "prinde" pe tancurile alea fara sare si piper,ar fi OK,daca nu,tusti la nemti cu ele,contracost,fratie,fratie in nemernicie,dar branza-i tot pe bani!) .Deci,daca VWAG vrea musai sa se impuna consistent pe piata americana,n-are incotro decat sa apeleze la un constructor local de calibru...Ati vazut cum Toyota distribuie in Japonia produse...Volkswagen,chit ca cele 2 mari corporatii isi disputa aprig actualmente primele 2 pozitii in topul vanzarilor de talie mondiala.Straniu este ca parteneriatele astea "inocente","inoportune" sau "imprevizibile" se pare ca pot satisface financiar ambivalent taberele adverse chiar si de pe pozitii declarat ireconciliabile!Bull-shit.Cine s-ar fi gandit vreodata ca un conglomerat fistichiu Daimler-Chrysler ar fi posibil?N-a izbutit deoarece Chrysler se dovedea chiar mai nepriceputa decat GM.Ca sa fie tacamul complet,mai lipseste o alianta eterogena ca mai sus intre Ford si BMW.Dar mai stii? Totusi,personal,cred inca cu tarie intr-un Spyker Group stabil,motivat,productiv si inovator,in care olandezii sa pluseze permanent cu banii,iar "subsidiarii" de la Saab,ca de obicei,cu inteligenta...S-ar constitui astfel simbioza perfecta.Care in 2110 si-ar aniversa un binemeritat secol de reusite exceptionale...Dumnezeu tine in esenta cu cei temerari.Doamne-ajuta!
-
Catalin, luni, 28.12.2009 22:47
GM still sucks ass!
-
saab_boy, marţi, 29.12.2009 12:31SAAB
Ma bucur nespus de mult sa vad numeroase comentari care sustin SAAB-ul. Sincer sa fiu nu stiu ce cauta a comenta cei care nu sunt fani sau conducatori de SAAB. Ma indoiesc ca toti cei incarcati de opini negative sunt implicati cu investitii in Brand-ul SAAB. Sau poate au actiuni la GM? Ma corectez, poate planifica a cumpara actiune de indata ce poate pe 2010 au sa listeze GM Company la bursa :) Pt toti ceilalti care nu sunt indiferenti fata de ceea ce se intampla pe scena automotive in ceea ce priveste SAAB sper ca sunt inscrisi in cercul Rescue SAAB (http://www.rescue-saab.com/en/index.html) - mosaicul realizat de acestia cu poze trimise de noi toti din toata lumea este o realizarea frumoasa. Sper la intiative mult mai agresive din partea lor in viitorul apropiat. Nu stiu cati dintre voi sunteti inscrisi pe forumul SAAB din Romania dar daca nu sunteti va rog sa va inscrieti si sa deveniti membri activi. Ca de altfel in 2009 s-au organizat cred ca undeva la 5 intalniri nationale ale SAABistilor romani. Cel mai ridicat numar de masini prezente a fost de 22 iar asta s-a intamplat la intalnirea de la Brasov din Noiembrie. Va invit cu drag la urmatoarea care se va stabili pe forum. Move your Mind
-
clau, luni, 04.01.2010 15:35viva saab!
fanii volvo sustin saab-ul. frati pana la moarte! americanii sunt varza! de la ei a inceput toata economia asta de consum ca nu-ti ajung banii de la o luna la alta! nu mai e bun ce e calitate, trebuie sa mearga totul pe banda rulanta..pacat!..si cei care conduc camioane scania zic ca sunt superioare celorlalte.. poate-poate!
-
john doe, joi, 21.01.2010 11:46Rominia sustine SAAB???
Frumos ce se scrie aici... mä rog vorbesc de chestiile bune pentru SAAB, cä de celelalte... NU PREA! Insä am o intrebare pentru acei care se numesc cu "gura mare specificä rominilor" fani-Saab: - ce faceti voi CONCRET pentru a sustine Marca SAAB??? - Cä unii au masini la mina a cincisprezecea, pe care le SURUBÄRESC personal in dosul casei, färä "know how" si färä rusine? Si se mai numesc FANI???? - citi dintre voi au trimis Fotografii pentru a fi folosite si publicate in acel renumit Poster care se proiecteazä noaptea pe zidul Fabricii din Trollhättan? Era nevoie doar de un click pentru o pozä ;-) - citi au semnat la "iwontbuyfromgm" , si incä cu pozä , adresä, nume... etc? - poate s-a auzit si de Convoaiele din 17.01.2010 din 40 de Täri din lume in care adeväratii fani ai lui SAAB s-au organizat si au demonstrat pentru marca noasträ. Unde ati fost voi? Hai! Bucurestiul??Cu gurile voastre mari? - cä organizati curse ilegale pe drumurile plublice cu masini SAAB! si vä dati cei mai tari din parcarea din spatele blocului? Ce faceti voi e o rusine, faceti marca SAAB de ris, läsati-o baltä, nu e de voi si nu in felul ästa.
-
joey, joi, 21.01.2010 11:55Fuck you GM
Pe Saab-ul meu scrie "FUGM" deja de 3 säptämini. E adevärat cä asta se intimplä in USA, insä astept sä väd citi au curajul s-o facä si in Rominia. Forumul Saab din Rominia? Daaaa, intilniti-vä ca sä faceti party, cä pentru SAAB nu ati fäcut pinä acum nimic si nici nu veti face! Doar vorbe.
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 28 iunieBMW ar putea produce maşini la o fostă fabrică MitsubishiUzina NedCar din Olanda, singura fabrică Mitsubishi din Europa, ar putea fi utilizată de BMW Group pentru producţia de modele Mini. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW nu va prelua tehnologie de propulsie alternativă de la General MotorsOficialii BMW au anunţat că au sistat discuţiile cu omologii lor de la General Motors privind tehnologiile de propulsie alternativă. Cele două companii nu au renunţat la ideea unui partneriat. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieGiles Taylor este noul designer şef de la Rolls-RoyceRolls-Royce are un nou designer-şef. Numele său este Giles Taylor şi s-a alăturat mărcii de lux acum un an de zile venind de la Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieRenault vrea să vândă mai multe maşini în afara EuropeiFrancezii de la Renault vor să-şi reducă depdendenţa de piaţa fragilă din Uniunea Europeană, plănuind să vândă mai mult de 50% din producţie pe pieţele din afara Europei. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW i3 va avea un preţ între 35.000 şi 40.000 euroPrimul automobil electric construit de BMW va avea un preţ de bază ce va varia între 35.000 şi 40.000 euro. BMW i3 va fi disponibil pe piaţă începând cu 2014. Citeste tot
GM sunt niste excroci !