GM inchide uzina Opel din Antwerp si concediaza 2300 de oameni
Influenta GM asupra Opel incepe sa isi faca simtita prezenta. Americanii vor pune lacatul pe usa uzinei din Antwerp, Belgia, disponibilizand astfel 2300 de oameni.
Efectele crizei economice incep deja sa se resimta in curtea Opel. General Motors incearca sa reduca pe cat posibil cheluielile sale inutile si sa mentina pe linia de plutire producatorul din Russelsheim. Drept urmare, constructorul german va fi nevoit sa inchida portile uzinei sale din Antwerp, Belgia, lasand pe drumuri un numar de 2300 de oameni.
Momentan, nici un oficial General Motors nu a confirmat decizia de inchidere a fabricii, declaratia oficiala urmand sa fie facuta in cursul zilelor urmatoare. Zvonuri privind inchiderea portilor exista inca din toamna anului trecut, cand GM s-a decis sa nu mai vanda Opel consortiului format din Magna si rusii de la Sberbansk. Inevitabilul insa s-a produs si americanii au decis sa puna lacatul la Antwerp, desi sindicatele au militat puternic impotriva acestei decizii.
Soarta uzinei belgiene a depins in mare parte de planul GM de reducere a personalului sau din Europa cu mai mult de o cincime. In aceste conditii, americanii se vad nevoiti sa disponibilizeze un total de 8000 de oameni, dintre acestia mai bine de un sfert provenind de la Antwerp.
via | autocar
-
Crysty, miercuri, 20.01.2010 18:48Criza
O sa ajungem sa ne dam in cap pe strada sa avem ce pune pe masa! Criza va afecta toata populatia globului incet dar sigur!
-
Traian, miercuri, 20.01.2010 19:13
GM ne ascunde ceva. *Este Opel aproape de faliment? *Mai sunt bani pentru departamentul responsabil cu tehnologii si inovatii la Opel? Fabrici nema, inovatii nema... nu-i vad bine deloc!
-
Corbul, joi, 21.01.2010 08:51Antwerp/Anvers
Chiar daca orasul se afla in zona flamanda a Belgiei, in Romania el a fost tot timpul cunoscut sub numele francez - Anvers, si nu sub denumirea sa olandeza, preluata ca atare de englezi. Sa nu se inteleaga ca as avea ceva impotriva folosirii denumirii flamande/anglo-saxone, dar... In Romania se stie ca centrul mondial al comertului cu diamante este Anvers, la fel, despre presedintele nostru se stie ca a stat cativa ani tot la Anvers si nu la Antwerp. E adevarat, traducerile din engleza pun probleme, mai ales atunci cand nu cunosti bine nici geografie, nici limba romana... Fara suparare...
-
raduvlase, joi, 21.01.2010 09:43@Corbul
Bine, fie... Anvers, Antwerp...whatever. Dar ce importanta are numele pentru cei 2300 de oameni care o sa ramana fara loc de munca? Comentezi de dragu de-a comenta. Du-te pe un site cu articole despre folosirea limbii romane. ON TOPIC: acum cateva minute am fost pe pagina Buick si am vazut ca au in plan pt aceasta primavara lansarea modelului Regal, care de fapt este Opel Insignia. S-au putut chinui cei de la Opel sa scoata un model de succes, acum astia de la GM ca bonus pentru reusita lor le inchide o fabrica in Europa si lanseaza in State Insignia sub marca Buick. Dupa ce si-au batut joc de Opel si SAAB nu pot decat sa spun RUSINE GM!!!
-
k, joi, 21.01.2010 09:45@Corbul
Si legatura cu caloriferul? Suntem cumva pe un site de Morfologii si Sintaxe? Nu vad unde ii masina in Antwerp/Anvers.... Sau daca mergem in Antwerp/Anvers avem ocazia sa le vedem pe strazi si atunci vom intelege postul tau....... Parerea mea este ca GM vrea sa ramana doar cu marcile americane si sa distruga filialele europene care vandute ar putea sa insemne concurenta. Daca situatia economica ramane la stadiul actula probabil Opel o sa fie urmatorul Saab. O politica riscanta pentru ca Opel este mai mare decat Saab si guvernul Germaniei mult mai hotarat.... Viitorul o sa ne dezvaluie secretele si politicile GM, un GM care nu ar trebui sa existe in forma actuala, ar trebui spart in bucatele si vandut la fier vechi.....
-
x, joi, 21.01.2010 13:13americanii
neam de excroci dupa ce ca toata nebunia cu criza a pornit de la ei, iar cei de la GM au fost salvati de la faliment de statul american (desi eu cred ca nu meritau) acum au tupeul sa distruga absolut tot atata nesimtire pe o natie intreaga nu am mai vazut, de parca ei ar fi "rasa superioara". Oare toti cei care ajung acolo sunt spalati pe creier?
-
CB, joi, 21.01.2010 14:51Europenii
Probabil ca daca o sa comentez ceva in favoarea deciziei GM o sa fiu pus la zid. Totusi trebuie sa tinem cont de eficientizarea diviziei GM din Europa (GME), divizie din care face parte si Opel. Nu mai separati GM de Opel pentru ca este una si aceeasi companie. In ceea ce priveste Antwerp, decizia a tot fost taraganata si intarziata pana in zilele noastre inca de acum 2 ani. Opel Antwerp este o pierdere de bani pe moment, iar ceea ce o sa faca GM se numeste diplomatic "conservarea" fabricii. Adica, vor concedia oamenii si vor "pastra" echipamentele pentru vremuri mai bune.:) In ceea ce priveste restructurarea la nivel European, vor mai urma si alte valuri in GME, valuri care sunt un rau necesar. Ca o ultima remarca, trebuie sa tinem cont ca in Europa Opel Astra (cel care se produce la Antwerp) se mai produce, sub diferite forme, ce-i drept si in alte 3 uzine! Vi se pare normal?
-
ha ha ha, vineri, 22.01.2010 21:25HAAA
si totusi oamenii astia vor ramine fara locuri de munca...pacat de firma opel, ca a fost preluata de cine nu trebuia............///..............asta e
-
alexthebuldog, sâmbătă, 23.01.2010 10:29bmw power
AMERICA A VRUT DIN TOT DEAUNA SA DISTRUGA EUROPA,SI TOT CE LE IESE IN CALE.AMERICA FACE MASINI DE CACAT,SINGURII CARE LE-AU SPUS CEVA IN FATA AU FOST FRANCEZI MAI ACUM CEVA TIMP,SA NU SE MAI CREADA JANDARMUL EUROPEI,DAR CRED CA FARA ECOU,EUROPA ESTE CA UN MIELUSEL IN FATA AMERICI,DOAR RUSIA MAI POATE FACE CEVA IN FATA LOR,FRATILOR DIN CAUZA AMERICII SE INTAMPLA TOT RAUL IN LUME,PT CA EI O CONDUC,MAI PUTIN PE RUSI,O SA VEDETI CE VREMURI NE ASTEAPTA DIN CAUZA AMERICANILOR.VOR SA INDATOREZE TOATA EUROPA LA EI.DAR EU SPER CA O SA LE PUNA CINEVA CAPAC INTRO ZII
-
., sâmbătă, 23.01.2010 22:58$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
BRAVO GM.ASA LE TREBUIE PUPINCURISTILOR EUROPENI,CEI CARE II PUPA IN CUR PE AMERICANI,PRINTRE CARE SI NOI ROMANASI BASESCIENI.PUPAM IN CUR PE ORI SI CINE,NE ARATA MAIMUTA
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 28 iunieBMW ar putea produce maşini la o fostă fabrică MitsubishiUzina NedCar din Olanda, singura fabrică Mitsubishi din Europa, ar putea fi utilizată de BMW Group pentru producţia de modele Mini. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW nu va prelua tehnologie de propulsie alternativă de la General MotorsOficialii BMW au anunţat că au sistat discuţiile cu omologii lor de la General Motors privind tehnologiile de propulsie alternativă. Cele două companii nu au renunţat la ideea unui partneriat. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieGiles Taylor este noul designer şef de la Rolls-RoyceRolls-Royce are un nou designer-şef. Numele său este Giles Taylor şi s-a alăturat mărcii de lux acum un an de zile venind de la Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieRenault vrea să vândă mai multe maşini în afara EuropeiFrancezii de la Renault vor să-şi reducă depdendenţa de piaţa fragilă din Uniunea Europeană, plănuind să vândă mai mult de 50% din producţie pe pieţele din afara Europei. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW i3 va avea un preţ între 35.000 şi 40.000 euroPrimul automobil electric construit de BMW va avea un preţ de bază ce va varia între 35.000 şi 40.000 euro. BMW i3 va fi disponibil pe piaţă începând cu 2014. Citeste tot
daca Opel va ramane la Gm...va ajunge ca Saab:(