GM a prezentat noua familie de motoare ECOTEC
Americanii de la GM au prezentat primii trei membri ai noii familii de motoare Ecotec. Aceasta va avea 11 membri, care vor ajunge sub capota a 27 de modele diferite până în 2017.
General Motors a prezentat oficial noua sa familie de motoare Ecotec, din care vor face parte 11 unităţi. Aceasta va fi compusă din motoare cu trei şi cu patru cilindri în linie, care vor avea litraje cuprinse între 1.0 şi 1.5 litri şi vor furniza între 75 şi 165 CP. Propulsoarele au o arhitectură modulară şi promit să asigure cele mai bune valori din segmentele în care vor concura pe partea de rafinament, eficienţă şi durabilitate. În raport cu unităţile actuale, cei de la GM spun că noile motoare sunt mai adaptabile şi mai puţin complexe pe partea de producţie. Nu toate motorizările din gama Ecotec vor fi supraalimentate, dar unităţile aspirate vor suporta aplicaţii hibride şi sunt compatibile cu combustibilii alternativi.
Opel Adam primeşte noul motor 1.0 SIDI cu două versiuni de putere: 90 şi 115 cai
În timp ce motorizarea turbo cu trei cilindri în linie va debuta pe Opel Adam şi va ajunge şi pe piaţa din Europa, unitatea turbo cu patru cilindri în linie şi 1.4 litri cilindree va debuta pe noua generaţie a lui Chevrolet Cruze, care este aşteptată să nu fie vândută în Europa din cauza retragerii mărcii de pe această piaţă. Însă motorizarea respectivă, de 150 CP, este regăsită în gama Opel sub capota lui Adam S. Propulsoarele de mai sus vor fi construite în cinci fabrici ale General Motors, localizate în China, Ungaria, Mexic, Coreea de Sud şi Statele Unite ale Americii. Propulsoarele care vor ajunge în europa vor fi construite în Ungaria şi în Coreea de Sud.
Opel Adam S: 1.4 Turbo de 150 CP pentru cea mai puternică versiune a citadinei
Până în 2017, General Motors va oferi motoarele din familia nouă Ecotec sub capotele a 27 de modele diferite. Cele 11 variante de motorizare vor aduce constructorul american mai aproape de concurenţă, devenită din ce în ce mai acerbă odată cu introducerea tehnologiilor precum injecţia directă şi supralimentarea motorizărilor de cilindree mică.
Via General Motors
avem de asteptat cel putin 5 ani daca au facut o treaba buna cu noile motorizari