GM a lansat un hibrid in China
GM a pregatit o versiune hibrid a sedanului Buick LaCross destinata pietei din China.
Marii producatori auto pur si simplu au explodat pe piata chineza in ultimii ani. Spre exemplu, GM vindea in China acum 5 ani 100.000 de masini pe an, acum doi ani au ajuns la cifra de 500.000 de unitati anual, iar in 2007 au vandut nu mai putin de 1 milion de masini.
Cele mai vandute masini GM in China sunt Buick-urile. Cresterea vanzarilor aduce cu sine si o imbunatire considerabila a investitiilor, acesta fiind unul dintre motivele pentru care GM a realizat o versiune hibrid a sedanului Buick LaCrosse.
Denumit Buick LaCrosse Eco-Hybrid, noul model este dezvoltat de Shanghai GM, o companie mixta formata intre GM si Shanghai Auto. Propulsia hibrida a facut ca Buick LaCross sa aiba un consum mediu de 8.3 litri la 100 km.
Parteneriatul americano-chinez a promis noi modele hibride in viitorul apropiat, modele care ar urma sa aiba un grad ecologic si mai ridicat. Motivul pentru care GM a ales sa patrandu si pe acest segment de piata in China este legat de perceperea viitoarelor evolutii ale unei piete care se afla intr-un ritm violent de crestere.
China a reusit in 2007 sa depaseasca Japonia si sa devina a doua piata auto din lume, dupa Statele Unite ale Americii.