GM a investit 253 milioane de dolari în cea mai mare facilitate de testare a automobilelor din China
General Motors a anunţat construcţia unei facilităţi de testare a vehiculelor noi în Guangde, China. Aceasta este construită alături de partenerii de la SAIC şi poate simula 67 de condiţii diferite de condus.
General Motors a anunţat finalizarea celui mai mare centru de testare a automobilelor din China. Vorbim despre Pan Asia Technical Automotive Center, localizat în Guangde, construit împreună cu partenerii de la SAIC. Cei de la General Motors au investit 253 milioane de dolari în noul centru, despre care spun că este echipat cu toate echipamentele moderne de testare ale noilor modele. Noul centru de testare poate simula 67 de condiţii diferite de condus pe parcursul a 60 de kilometri de drum de test, care pot fi parcurse de până la 140 de vehicule în acelaşi timp. Circuitul de test are o suprafaţă de 5.67 kilometri pătraţi şi este compus din opt cirucite mai mici. Complexul care integrează circuitul mai are încă 23.000 de metri pătraţi în care integrează spaţii auxiliare pentru laboratoare, facilităţi de reparaţie şi ateliere private.
"Scopul nostru încă de la început a fost să construim o facilitate de testare de top. Cei mai mari beneficiari sunt clienţii noştri, care vor primi vehicule de calitate superioară, la fel de bune ca vehiculele dezvoltate şi construite în orice alt colţ al lumii de concernul nostru", a declarat Kevin Wale, preşedintele GM China.
General Motors sărbătoreşte şi vânzarea vehiculului cu numărul 2.000.000 pe piaţa din China în decursul anului curent. Valoarea a fost atinsă prin cumularea volumelor realizate de partenerii săi din China şi reprezintă o premieră atât pentru concernul american, cât şi pentru partenerii săi prin faptul că a fost atinsă într-o perioadă de timp atât de scurtă.
Via Carscoop
-
Giga Motors, miercuri, 26.09.2012 11:54
Sa mai indruge careva ca GM "nu se compara" cu "consacratele" nemtesti.....De fapt, asa si este, nu se compara, fiindca se afla deasupra lor......Plus ca a dat lovitura ei cea mai inspirata, impunandu-se ca nimeni altcineva pe cea mai ravnita piata a momentului......Si, evident, nu se va opri aici. Imbucurator este faptul ca, desi apeleaza, constransa de situatie, la materialele locale si la mana de lucru locala, GM le furnizeaza chinezilor tehnologie autentica, originara si originala, si, din cate am vazut eu, un Buick sau un Cadillac made in China sunt tot de calitate ! Aceste doua marci le-au luat mintile multor galbejiti, asa ca profitul general nu va mai fi o problema tracasanta de acum incolo pentru corporatia americana - Opel si Chewoolet se vor descurca mai ales in Europa, iar Buick si Cadillac vor incerca sa tina pasul la inaltime in tara Marelui Zid, in spatele celorlalte doua marci surori, bineinteles. A, si pentru carcotasi, o invitatie de bun simt - sa vizioneze pe Youtube doua demonstratii de virtuozitate ce poarta semnatura Cadillac: "Cadillac V Day in Shanghai" si "Cadillac CTS-V excellent Driving Skills". Va pup :)
-
dan_grc, miercuri, 26.09.2012 12:50
Mda, marcile GM sunt peste cele nemtesti in China, mai putin in SUA unde Cadillac este departe de Mercedes, Bmw si Lexus, si probabil va fi intrecut si de Audi, asta in propria ograda. Cadillacul ce se fabrica in China o fi tot de calitate, aceeasi care este si-n SUA, unde in SUA sunt depasiti clar de concurenta aia nemteasca care se afla "sub GM".
-
mntsn, miercuri, 26.09.2012 13:02
Deja nu ma mai surprinde partizanatul asta de tip taliban: fiecare crede ca producatorul/marca lui preferata e cea mai tare, ca asa decreteaza el, ca e "mult peste ..." si "deasupra tuturor", fie ca e vorba de marci japoneze, americane, coreene, suedeze, frantuzesti sau italiene, iar tot ce fabrica nemtii e prost, (clar, ca asa zic ei!), cu piese chinezesti si cu service-urile ticsite de masini germane. Ok, dar avand in vedere ca masinile germane sunt atat de proaste, de ce va tot impiedicati mereu de ele, si va raportati mereu la ele? Lasati-i in pace pe fraierii cu masini germane (trei sferturi din masinile de pe strada - zic bine?) sa fie fraieri in continuare si voi cumparati-va masini din alea bune: Toyota, Chevrolet, Hyundai, Nissan, Citroen, Renault, Kia, Fiat, Mitsubishi, Peugeot, Opel...etc.
-
AndreiRN, miercuri, 26.09.2012 18:01
La acelasi pret nu e marca germana care sa vanda produs competitiv cu Cadrillac.
-
dan_grc, miercuri, 26.09.2012 18:30
Nu, cele germane sunt mai scumpe si vand mai bine decat Cadillac, deci americanii sunt batuti in cap, asta e.
-
Giga Motors, miercuri, 26.09.2012 23:23
Dane, scuza-ma, insa, cu toata simpatia nedisimulata pe care ti-o port, incep sa cred (si tu, Brutus?!) ca iti manifesti aceleasi limite discursive si aceleasi stereotipuri obtuze, poate si oarbe, de care se cramponeaza, de obicei, toti ideologii si idolatrii Triadei......A ajuns sa fie considerata un "magnum argumentum" (cica indemontabil) o explicatie atat de hilara precum "Daca marca sau corporatia X vinde enorm si isi striveste concurenta, atunci......moamăăăăă, n-are egal pe lume, e cea mai tare la toate capitolele ! "......Eh, n-are rost sa ma strofoc sa fac din rahat bici, adica sa naruiesc o astfel de mentalitate atotsuverana, ancorata profund in constiinta populara, care s-a format in mod eminamente geologic......Deci, Dane, inca o data regret faptul ca ori nu poti, ori nu vrei sa te salti peste media noastra neoasa arhi-incarnata (daca as fi calificat-o "melteneasca", sigur te-ai fi ofuscat, ca sa nu spun ca te-ai fi simtit jignit, asa ca ramane cum am trecut-o eu......). Intelege odata ca, daca pomenesc de superioritatea GM asupra Triadei, vizez mai mult factorul estetic, las' sa fiti voi mari si tari in vruuuuum......motorasele fermecate, care, nu-i asa?, sunt imbatabile la numarul de cai-putere storsi per cm cub de cilindree si de aceea acestea lasa "carutele" GM in nori de fum......dar numai pana la primul service ivit in cale :D
-
mntsn, joi, 27.09.2012 13:13
Phuuu, vad ca unii dezvolta reale obsesii legate de bietele ateliere de service.
-
dan_grc, joi, 27.09.2012 13:50
Pai scuza-ma GM, tu nu vorbeai de vanzari superioare ale lui Gm in fata "triadei" in China? Si daca o corporatie X vinde mult mai mult isi striveste concurenta...nu neaparat, n-am spus asta, dar te intreb cat vinde GM si cat vinde Bmw? In cazul asta e buna cantitatea? Si spune tu cum e la americani, dc Cadillac este a 4-a optiune in propria curte? Probabil ca sunt melteni si americanii. Iar cu limitele discursive, se pare ca si tu intri in hora "fiabilitatii" si expui acelasi discursuri cu service-urile, ca te impiedici de nemtesti pe acolo, chiar nu vreau sa reiau discutiile cu numarul de masini care se afla pe strada si cum nu are legatura asta cu o chestie care se cheama probabilitate, in America daca te uiti la service-uri, oare nu vezi in principal marci americane pe acolo? Sau si acolo vezi mai mult VW decat Ford sau Chevrolet? Si daca tot folosesti acest argument al fiabilitatii, marcile GM nu sunt cele mai fiabile si nu domina clasamentele de acest gen. Hai sa fim seriosi, si nu stiu ce tot pomenesti de "triada" in sus si-n jos, eu am treaba cu Bmw, nu cu "triada", si poti sa nu te abtii si sa ma numesti meltean, nu-i problema, am pus si eu umarul la decaderea Romaniei cumparand o nemteasca, de fapt marcile nemtesti sunt de vina cam pt toate lucrurile rele ce se intampa la noi si nu numai, daca meltenii ar cumpara americane s-ar schimba total situatia. Te rog spune-mi ca glumesti cu aceste idei si cu aceste frustrari. Si sa nu uit, imi plac multe modele americane, nu cutiile de Chevrolet Aveo, cele americane americane, dar la noi e greu, mi-ar placea un Camaro V8 de 6 litri, printre altele, dar la noi nu este posibil, nici in Europa de Vest unde sunt mult mai multi bani nu se incumeta multi, asa ca e normal sa fie mai mult europene, iar "triada" domina la premium, ca numar de masini normale nu stiu daca domina in Romania. Eu zic sa te linistesti cu "triada" ca nu ti-a facut nimic, bucura-te de marcile pe care le indragesti, sau marca pe care o ai, nu mai fi anti fan marca X, Y, Z, cum sunt multi.
-
Giga Motors, vineri, 28.09.2012 23:19
Dane, nu vreau sa te etichetez in nici un fel, cu atat mai putin meltean. Stii foarte bine ce cred eu despre politica comercialista globalizanta, care a incoltit si in ograda GM ca de! citeste din urma, vezi ce-am precizat ! Normal ca ai dreptate cu ''americanele ca americane'', nu corcite cu Daewoo si burdusite cu kituri asiatice, dar cum ai vrea sa supravietuiasca un colos in ziua de azi? Rolls-Royce nu uzeaza de platforme si tehnologie de la BMW-ul tau drag ? Nici n-ar trebui sa te revolti contra mea, atata timp cat consider BMW o firma care are totusi o identitate clara, niste forme mai imbietoare decat VAG si Daimler la un loc si niste motoare cu adevarat puternice. Insa n-am inteles nici sa ma tai de ce ai invocat pilda cu abundenta vandabila a ''germanelor''......Nu tu ai scris ca ''germanele vand mai bine decat GM, deci americanii sunt tampiti'' ? Ar fi fost culmea sa emit alta concluzie decat cea cu care am inceput postul meu anterior......Poate am fost mai putin delicat. Inca o data te rog sa ma scuzi daca ti-am parut belicos. OK, fie ca tine: ma voi potoli fata de Triada, dar sa stii intotdeauna, cat vom mai scrie pe aici, ca numai in privinta lui VAG nutresc cele mai aprige sentimente negative si ca voi socoti de fapt componenta Triadei ca fiind aceasta: VW-Audi-Skoda (Seat ? da' ce , exista?). Multumit ? Invoc spiritul de fair-play, nu ca sa crezi ca ti-as face o concesie :P
-
dan_grc, sâmbătă, 29.09.2012 14:56
@GM A fost o ironie cu "americanii sunt tampiti" intrucat ai inceput primul post cu superioritatea GM in fata nemtilor, si eu ti-am dat exemplul din SUA, unde Cadillac este mult sub concurenta germana, asadar si americanii sunt batuti in cap sau au ochelari de cal ca si meltenii de romani si asa mai departe, evident ca nu e chiar asa si cred ca si tu stii ca-ti place sa exagerezi putin, poate si eu, dar chiar nu poti sa pui pe seama posesorilor de nemtesti de la noi situatia in care se afla tara noastra, meltean sau nemeltean, puterea de decizie nu este la ei, ci in alta parte. Si-n privinta "triadei", am spus sa te potelesti in cazul meu, pt ca nu sunt fan "triada", nu ca sa nu zici nimic de ei, iar mie imi poti spune de Bmw in special:), de bine sau de rau , nu sunt avocatul "triadei". Si sa nu uit, in discursul tau apar niste pasaje asemanatoare cu ale altui user care nu mai posteaza pe aici, si acum daca ma gandesc de la Giga Motors la Gangsta Motors sau Gogaie si Momaie pot fi niste legaturi...te intreb, esti Cuantic cumva?:)
-
Giga Motors, duminică, 30.09.2012 23:20
Cateva zile n-am mai intrat pe aici. Dane, sunt surprins de asociatia pe care mi-ai pus-o in carca ! Eu sunt relativ nou aici, dar am aflat destule despre acel user, SaabCuantic, am avut rabdare sa citesc din textele lui, dar faptul ca si eu scriu multicel nu denota ca am fi......identici. De fapt, eu mi-am exprimat deja pozitia cu privire la Saab si la inversunarea inutila cu care Cuantic il promova si il apara. Saab a fost o farsa a industriei auto de la bun inceput si punct. Omuletul acela zbuciumat se pretindea saabist fara a avea unul concret,cica doar se "urcase" intr-unul sau altul.Te intrebi de ce nu mai posteaza?Dar ce, vezi si alti saabisti care mai scriu aici ?!? Eu le recomandasem sa se indrepte catre alte marci,dupa ce biciuisem ipocrizia multor saabisti americani care au si luat in brate concurenta,culmea,printre care chiar "dusmanul de moarte",GM !!! Pai asa "fidelitate" sa tot dai exemplu......Eu, unul, n-as vrea ca saabistii sa mai publice pe AM. Si ar fi trebuit sa ma simt ofensat, Dane, ca ti s-a parut ca as fi SC, care a spurcat GM de cate ori a prins ocazia. O fi avut omul un stil inconfundabil, dar, in ceea ce ma priveste, nu exista "coincidente" de tipul celor reclamate de tine.
Citeste si
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
de la cultivarea orezului pana la testarea masinilor.......China a evoluat destul de mult........ sa ne asteptam in 5 -10 ani k,CHINA sa preia controlu monetar global...si sa lase America pe locu 2.........foarte posibil........