GM a decis: Hummer se va inchide
General Motors a luat decizia de a inchide subsidiarul Hummer, dupa ce tranzactia cu Sichuan Tengzhong a picat din cauza guvernului chinez.
Dupa ce intelegerea cu Sichuan Tengzhong a esuat, General Motors a decis sa puna lacatul pe usa subsidiarului Hummer. Constructorul de vehicule off-road va iesi astfel din peisajul auto, dupa ce la mijlocul anului trecut se credea salvat de la faliment.
In luna iunie, General Motors si Tengzhong au ajuns la o intelegere care prevedea preluarea diviziei Hummer pentru aproximativ 115 milioane de euro. Recent insa, guvernul chinez a pus capat tranzactiei pe motiv ca Tengzhong este incapabil de a obtine o gama de modele cu emisii scazute. Eforturile constructorului de masini grele, de a convinge autoritatile, au esuat insa lamentabil.
John Smith, presedintele diviziei de planificare a produselor in cadrul GM, a declarat ca din acest punct, conglomeratul din Detroit va fi nevoit sa colaboreze indeaproape cu muncitorii, furnizorii si dealerii pentru a inchide operatiunile intr-un mod onorabil", a incheiat Smith.
Daca GM ar fi reusit tranzactia cu Tengzhong, peste 3000 de angajati Hummer, din cadrul uzinelor americane, ar fi avut un loc de munca asigurat. Si o parte a echipei de conducere urma sa ramana in functie, chiar daca proprietarul se schimba.
via | autocar
-
mihai B., joi, 25.02.2010 12:26pacat
Ingroapa simbolul armatei americane. Ar putea si statu american sa-i ajute sa iasa din criza.
-
george, joi, 25.02.2010 12:34CAT NAIBA SA-I MAI AJUTE?
@ mihai B. Ca doar a bagat in GM vreo 50 de miliarde de parale americane...Mai bine sa ingroape "simbolul armatei americane" (mai degraba simbolul ghertoilor americani) decat intreg "boborul" american care e deja in hazna...
-
Ion Susai, joi, 25.02.2010 13:19"Cazarma" pe roti
Cainele moare de drum lung si ......... de grija altuia. Mare paguba cum zicea si George e o masina inutila mare cat un apartament. Ca orice lucru bun care nu mai exista, H1 a avut istoria sa incontestabila. H-urile de azi nu mai au nici o legatura cu primele, fiind doar un etalon al prostiei de a avea bani si a nu avea ce face cu ei. Daca e in faliment inseamna ca nu se vinde, nu cred ca e coada la comenzi iar ei inchid. O data cu criza s-a mai desteptat si lumea.
-
dani, joi, 25.02.2010 13:50simbolul cui ?
mihai B, faci o imensa cofuzie intre Hummer si HMMWV - High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle (pronuntat Humvee)
-
ironR, joi, 25.02.2010 13:58era si cazul!
In afara ca era mare si ca toata lumea se mira de ea (in mare parte se mirau ca tre' condusa cu categoria C, deci clar erai jmeker daca o conduceai), nu si de performantele ei, nu aducea nimic bun, nimic constructiv, doar mandrie, si oricum lumea prefera Q7 acum. In afara de maimutele, pardon gorilele de la BGS nu avea nimeni nevoie de asa ceva, nici off-road nu avea cu ce sa se mandreasca, alte masini depasindu-i cu mult performantele. Mai consuma si combustibil cat pt 3 masini normale. Ar trebui sa castige premiul Nobel ala care a inchis productia.
-
Claus-Claudel, joi, 25.02.2010 14:31............
si asa nu imi placeau masinile astea
-
slv83, joi, 25.02.2010 14:47R.I.P.
Nu confundati H1 cu H2 si H3! Cele din urma sunt niste cuburi plasticoase si inutile potrivite doar unor frustrati, manelisti, cocalari si grandomani! E plina RO cu astfel de "creaturi" snoabe! Daca vrei off-road iti iei Pajero sau Patrol, nu mai zic de Defender sau Massif!
-
denon, joi, 25.02.2010 14:50perfect
inafara de angajatii care vor ramane fara loc de munca e cel mai bun lucru ca se inkide hummer,o masina fara rost.design din topor,motor de autobuz,performante de trabant.la volan o pi..a proasta sau un copil de ban gata
-
prudentul, joi, 25.02.2010 14:54marcă artificială
Hummer, Geo, Saturn...mărci fără nici o istorie în spate, toate create artificial în speranţa că vor ocupa câteva nişe de piaţă. Hummer - derivat din vehicul militar. Ce o fi bun pentru armată nu se potriveşte totdeauna cu cerinţele civililor. Prea mare, prea greu, consum mare, utilitate reală aproape de zero. Maşina preferată a "cocălarilor" americani, a rapperilor şi baschetbaliştilor. Geo - jafuri mici şi proaste, un fel de "Yugo" made in USA, un avorton încă de la naştere. Saturn - se voia o alternativa. A început bine, a terminat prost. Ca iubitor de automobile, nu mă pot bucura atunci când ceva nu merge bine în domeniu. Pe de altă parte, există mărci neviabile economic (din diverse motive). Îmi pare rău de dispariţia Pontiac, nu şi de cele trei mărci de mai sus, fără istorie, fără tradiţie. Închiderea Hummer e o veste bună, păcat de muncitorii de acolo care rămân fără slujbă.
-
vlad, joi, 25.02.2010 20:21
Oldsmobile e alta marca care a disparut relativ recent dupa care imi pare foarte rau
-
NewSymbol, joi, 25.02.2010 20:55Reorientare
Si acum alde ceafa-lata se vor orienta catre tancul ala rusesc de 1,5 mil euro (?) care a aparut de curand. Si in dauna aluia , imi va fi dor sa ma claxoneze un hummer la semafor sa plec pe galben
-
LauCalin, vineri, 26.02.2010 05:35
Au disparut niste masini care (cel putin teoretic) nici nu trebuiau sa existe, nu prea isi aveau rostul. Gafele celor de la GM din anii '90 (investitii fara cap) acum se vad. Singurii care sfideaza lucrul asta sunt cei de la VW (un Veyron ca sa-l fabrice costa cam 5 mil de euro, iar ei il vand cu 1 mil-1 mil si ceva). Imi pare rau de muncitorii aia care au ramas fara loc de munca.
-
Devorattor, sâmbătă, 27.02.2010 14:56inca una din sutele de manipulari marca GM
Las' ca asa s-a intamplat si cu SAAB pana acum cateva saptamani: GM vinde Saab, GM nu mai vinde Saab, Saab da faliment, Saab nu mai da faliment ...si uite asa ne-au tinut astia din presa "in priza" aproape 1 an de zile cu informatii contradictorii pana la sfarsitul lunii trecute. Cred ca asta e o strategie de marketing a celor de la GM sa mai stoarca ceva vanzari de masini de la aceste doua marci cu grave probleme financiare. Am avut ceva emotii pt Saab si acum rasuflu usurat (momentan). O sa vedeti ca pana la urma nici Hummer-ul nu moare!
-
Orlando, sâmbătă, 27.02.2010 15:01Si bine-mi pare ca moare!
Hahaa! eu kiar m-as bucura sa dispara hardughiile astea d epa piatza! ce altceva e Hummer decat o masina caraghioasa, exagerata din toate punctele de vedere, super-poluanta, si mai ales de fitze. o masina pt grandomani, figuranti, oameni care vor sa iasa in evidenta cu orice pret si cat de curand si pt cocalari. in constanta sunt minim 20 de Hummer si toate sunt conduse de interlopi. oamenii care apreciaza off-roadul nu vor pune niciodata H1 si h2 pe primu loc.
-
Călătoru', duminică, 28.08.2022 19:52
Vin din viitor: Hummer există din nou, dar ca o sub-marcă GMC.
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 28 iunieBMW ar putea produce maşini la o fostă fabrică MitsubishiUzina NedCar din Olanda, singura fabrică Mitsubishi din Europa, ar putea fi utilizată de BMW Group pentru producţia de modele Mini. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW nu va prelua tehnologie de propulsie alternativă de la General MotorsOficialii BMW au anunţat că au sistat discuţiile cu omologii lor de la General Motors privind tehnologiile de propulsie alternativă. Cele două companii nu au renunţat la ideea unui partneriat. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieGiles Taylor este noul designer şef de la Rolls-RoyceRolls-Royce are un nou designer-şef. Numele său este Giles Taylor şi s-a alăturat mărcii de lux acum un an de zile venind de la Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieRenault vrea să vândă mai multe maşini în afara EuropeiFrancezii de la Renault vor să-şi reducă depdendenţa de piaţa fragilă din Uniunea Europeană, plănuind să vândă mai mult de 50% din producţie pe pieţele din afara Europei. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW i3 va avea un preţ între 35.000 şi 40.000 euroPrimul automobil electric construit de BMW va avea un preţ de bază ce va varia între 35.000 şi 40.000 euro. BMW i3 va fi disponibil pe piaţă începând cu 2014. Citeste tot
nu se poate:((((( nu hummer.......doamne dami tu din cer vreo 100 de milioane de euro sa le fac o oferta la mucosii astia de la GM si inca vreo 500 de milioane sa aiba hummer un viitor asigurat