Ghosn: „Logan nu are rival pe piata”

Publicat joi, 26.07.2007 10:22 de Robert Gherghe

Presedintele grupului francez a declarat ca pana in 2009-2010, modelul Logan nu va avea concurent.

Carlos Ghosn, presedintele grupului Renault-Nissan, a declarat ca modelul Logan, produs de principala subsidiara a Renault, uzina Dacia, este un succes de marketing si nu va avea un concurent serios pe segmentul sau de piata pana in perioada 2009-2010.

"Logan e un succes de marketing, se vinde singur, nu canibalizeaza alte produse Renault, si de aceea multi concurenti iau Logan drept referinta. Abia la sfarsitul lui 2009 va aparea un concurent serios ", a spus Ghosn, la prezentarea rezultatelor financiare semestriale ale Renault, informeaza Mediafax.

El a aratat ca productia Logan nu a fost realizata, dupa cum unii competitori vor sa procedeze, aplicand metoda japoneza de imbunatatire a proceselor "kaizen" asupra unui produs existent, ci prin initierea tuturor proceselor de la zero.

In acest sens, nici viitorul model de 3.000 de dolari avuta in vedere de Renault pentru pietele emergente nu va fi produsa aplicand "kaizen" asupra Logan, ci plecand de la zero in ceea ce priveste materialele, motoarele, transmisia si procesul de productie.

Ghosn a aratat ca Renault este multumit de situatia actuala pe acest segment, avand in vedere ca lucreaza deja la noua generatie Logan si are timp pana in 2009, cand este estimata aparitia primului model concurent.

  • elninio, joi, 26.07.2007 12:36
    logan

    da ba are dreptate ca la bani astia o masina noua nu poti sa-ti cumperi , dar nu am nimic cu motorul si cutia sunt cat de cat reusite dar ba tabla e tot romaneasca si dupa 80000 km iti apare rugina sau incepe sa scartaie cate ceva ba mai mult am observat la usi ca scartaie rau , fonic sa nu mai vb ca e de rasul lumi cea mai prosta masina ionizata fonic

  • ardeleanu, joi, 26.07.2007 16:24
    logan

    Atita ca are roti, altfel tot sicriu cu motor ramine.Ma uit la accidente unde e si loganul, noroc ca nu scapa vii nici unul, ca altfel ar trebui sa se chinuie ani de zile . Mai bine un audi de 20 de ani , ca e tank si scapi cu viata din accidente.Vorba unui prieten caruia i-a sarit fuzeta la 6000 de km, loganu e bijuterie dar sa il tii la cutie nu pe drumurile noastre

  • Zoho, joi, 26.07.2007 21:05
    Ghosn: "Logan [...] se vinde singur"

    Oare taxa de prima inmatriculare nu influenteaza vanzarile Logan-ului? Nici programul de innoire al parcului auto?? Oare de ce e prost romanul si nu vede ca proiectul Logan e un succes artificial???

  • Dumitru, vineri, 27.07.2007 11:17
    Pentru baietii destepti de mai sus

    Mai baieti, la cunostintele voastre in domeniul industriei auto, cum se face ca nu ati ajuns deja presedinti de companii multinationale? Se vede ca va pricepeti, asa ca imi imaginez ca ati putea face oricand: - un produs romanesc care sa se vanda la export mai bine decat Loganul si care sa fie mai apreciat de presa internationala - un proiect care sa fie apoi imitat sau luat in serios de toti ceilalti mari constructori de automobile. Eu va urez succes! Hai, astept sa va vad la treaba, pentru ca banuiesc ca, in afara de a demola, stiti sa si construiti...

  • Ciprianx, vineri, 27.07.2007 17:48
    logan

    are dreptate dumitru.....voi numa sa bagati de vina stiti...acuma are si ea defectele ei, nu poate sa aiba doar calitati, mai are si masina cateva bube dar in rest e ok pt banii astia..;)

  • daniel, duminică, 29.07.2007 23:56
    logan

    presedintele asta e orb nu vede ca exista un CONCURENT DE ARE SI ASPECT SI SUPER COMFORT SI TABLA GALVANIZATA(garantie 12ani)ESTE SI IZOLAT FONIC nu scirtie usile cum spune un coleg mai sus si stiti ca este un producator tot francez,sa-i arate cineva PEUGEOTU 206 SEDAN....