GENEVA LIVE: Standurile Skoda şi Seat
Dacă Standul Skoda de la Geneva a ieşit în evidenţă prin noul logo al mărcii prezent pe conceptul Vision D, Seat a contraatacat prin prototipul IBX.
Skoda a dezvăluit astăzi, la Geneva, noul logo şi noua identitate de brand. Dacă logo-ul simplificat arată mai bine şi mai elegant, conceptul pe care a apărut în premieră mondială acest logo - denumit Vision D - ne arată liniile pe care Skoda se va baza în viitor pentru crearea noilor modele proprii. Este foarte probabil ca modelul să reprezinte chiar o versiune apropiată de cea a noii generaţii Octavia, aşteptată pe piaţă peste 12-24 de luni.
Colegii de grup de la Seat au venit la Geneva cu IBX, un concept care duce mai departe liniile prototipului Tribu prezentat acum patru ani şi care promite să devină model de serie în maxim 12 luni. Rezultatul ar fi un SUV compact frate cu Tiguan şi rival de moarte al lui Ford Kuga.
Observ la noile concepte din grupul VW acest concept si A3 berlina, au preluat linia de design BMW, ma refer la partea laterala o linie foarte agresiva si foarte evidenta.