General Motors vrea întoarcerea în Europa: americanii se gândesc să lanseze servicii de mobilitate și tehnologii autonome

Publicat miercuri, 13.12.2017 10:43 de Petre Barac, Foto: Dreamstime

General Motors ia în calcul o întoarcere pe piața europeană prin oferirea de servicii de mobilitate și tehnologii autonome, după cum a declarat CEO-ul Mary Barra.

General Motors a vândut marca Opel către grupul PSA în acest an și, astfel, a ieșit din Europa, considerată o “piață slabă” pentru afacerile sale.

Cu toate acestea, întoarcerea în Europa este posibilă, americanii dorind să se reinventeze ca un producător care să ofere servicii de tip Uber sau tehnologii pentru mașinile autonome.

“Nimic nu ne oprește să ne întoarcem în Europa”, a declarat Mary Barra, CEO-ul General Motors.

Potrivit sursei citate, GM a început deja să investească în tehnologii pentru mașini autonome, vehicule electrice și servicii de ride-sharing.

Via Autonews

  • Prince Mohamed Parish vounthe, miercuri, 13.12.2017 10:50

    '' Bine ar fii ca aceele servici Uber sau tehnologii autonome sa le monteze pe Fostele masini Americane-koreene Chevrolet Europe si sa anunta revenirea Fostului Chevrolet Europe in Europa cat de curand posibil :) :-)

  • Andy, miercuri, 13.12.2017 19:34

    Dpdv economic, e stupid ca un gigant ca GM (temina anul pe 4 la grupuri auto), sa renunte la a 3-a piata auto mondiala, piata care are volume de vanzari apropiate de cea de-a 2-a.

  • LR, miercuri, 13.12.2017 22:14

    @prince muhumaha Trei greșeli impardonabile într-o primă propoziție de doar 6 cuvinte. Cum reușești?! Tu înțelegi ce scrii? Cum naiba te suporți?!

  • Prince Mohamed Parish vounthe, joi, 14.12.2017 10:24

    amice LR eu doar mi-am scris opinia mea cu speranta sa revina fostul Chevrolet Europe in Europa cu tehnologiile mentionate de echipa Automarket.Ro in nici un caz nu am gresit sau am spus vre-o tampenie nu nu ci doar mi-am scris doar opinia mea sper sa intelegi multumesc anticipat :-( :-) :-)

  • inexorabil, joi, 14.12.2017 13:20

    Ce imagine absurdă (cea de sub titlul articolului). Atâtea drapele ale SUA și sigla tradițională pe fond albastru, ȋnsușită abuziv de guvernul socialist Obama de la fosta corporație privată…Contrastează ȋn mod dezolant cu realitatea cruntă. Mai degrabă eu văd ȋn fața sediului o grămadă de drapele roșii, cu secera și ciocanul fâlfâind semeț, magic, asistate de un logo pe măsură și potențate de o inscripție sugestivă: 通用汽車 Mă rog, din partea mea, să dea năvală ngmco inc. peste bătrâna Europă, dar, din moment ce nu se poate cu mașini adevărate, atunci, ȋntr-adevăr, să se axeze pe mizilicuri...sau pe extrapolări. La urma urmei, de ce nu? Cum vw prepară cârnați, iar Porsche vrea să obțină o delicioasă miere de albine (ȋn ambele cazuri, ne referim la compania nr.1 ȋn lume la vânzări de…autovehicule), eu vă propun, dragă Mărioaro (sigur că ai dreptate: nimic nu vă oprește să vă ȋntoarceți acolo de unde v-ați alungat singuri), să dinamizați piața de citrice, care a ȋnceput să țină lumea la distanță din cauza unor porcării de pesticide care cică au rol fungicid și cu care sunt tratate fățiș cojile. Așa că, ȋn loc de imazalil, treceți pe giemdebil. Apropo, tot respectul pentru madam Barra d.p.d.v. profesional (merită aprecieri pentru fidelitate, adică pentru faptul că și-a petrecut toată cariera ȋn cadrul celei mai faimoase companii auto din istorie), dar una-i una și alta-i alta, adică “vocația de lider” presupune o cu totul altă abordare decât cea cu care ne-a obișnuit stimata (și foarte frumoasa, recunosc – eh, știți cum se spune: Dumnezeu ȋți dă, pe de-o parte, și ȋți ia, pe de alta) doamnă CEO. De aceea, cu nespus regret, mă văd nevoit să subliniez că numele dumneaei pare predestinat pe plan managerial: bară, mai precis rangă…De altfel, madam se ȋnscrie ȋn dulcea tradiție consfințită din anii ’70 ȋncoace, iar de atunci o puzderie continuă de viziuni obtuze și de greșeli puerile (săvârșite la “cel mai ȋnalt nivel”, nu-i bai) s-a finalizat, ȋn mod cât se poate de firesc, cu colapsul din 2009…dar ce baftă chioară că există contribuabili “mici, mulți și proști” (care, evident, doar “plasează banu’ ” ȋn punga statului, dar, pe urmă, nicio putere de a influența cheltuirea acestora n-au cum să exercite, aceasta revenind, ca “sarcină de serviciu”, “obligație legală” și “onoare personală”, ȋnțelepților născuți direct ȋnțelepți).