General Motors va folosi inteligența artificială Google pe mașinile sale
General Motors își croiește un nou traseu în domeniul inteligenței artificiale, orientându-se către inovație cu chatbotul Dialogflow de la Google Cloud.
La conducerea acestei transformări se află OnStar, serviciul de asistență din interiorul vehiculelor General Motors, acum propulsat cu algoritmi de recunoaștere a intenției, preluați din conversaționalul AI de la Google Cloud. Astăzi, OnStar s-a transformat într-un copilot digital, oferind șoferilor răspunsuri rapide la întrebările de zi cu zi, cum ar fi planificarea traseelor și ghidarea în navigație.
Acest salt tehnologic se leagă foarte bine cu viziunea celor de la GM. Ei vor să realizeze o afacere din abonamentele OnStar, o afacere de 25 miliarde de dolari până în 2030. Din 2019, producătorul auto a inovat prin integrarea Google în ADN-ul vehiculelor sale. Mașinile au fost dotate cu asistent Google, hărți și Google Play, toate la îndemâna pasagerilor prin intermediul sistemelor de multimedia. Astfel, GM a semnat plecarea sa din era Apple CarPlay și Android Auto, optând în schimb pentru integrarea Google.
Americanii de la General Motors au dezvăluit că asistentul virtual OnStar, împreună cu Dialogflow, administrează acum peste un milion de interogări ale clienților în fiecare lună, în Statele Unite și Canada. Acest serviciu se întinde asupra a mare parte din vehiculele fabricate de GM din anul 2015 încoace.
În afara domeniilor de planificare a rutelor, chatbotul OnStar întinde o mână de ajutor pentru a răspunde la întrebări simple, declanșate de butonul albastru OnStar pentru situații non-urgente. Acest sistem poate să distingă cuvinte cheie sau expresii care sugerează situații de urgență.
Dialogflow are capacitatea de a răspunde întrebărilor puse de clienți, extrăgând informații din colecția de date tehnice ale producătorului auto.
Pai , și cu ce ne ajută pe noi Europenii ?