GALERIE FOTO: Iata noul monopost Ferrari pentru 2010!

Publicat joi, 28.01.2010 11:39 de Daniel Popescu

Ferrari a publicat primele fotografii oficiale ale noului monopost Ferrari pentru sezonul 2010, care poarta numele F10.

Scuderia Ferrari a devenit prima echipa din Formula 1 care lanseaza noul monopost pentru sezonul 2010. Italienii au publicat joi dimineata primele fotografii si detalii tehnice ale monopostului care va purta numele F10, festivitatea de lansare de la Maranello fiind transmisa in direct pe site-ul Ferrari si pe Automarket.ro.

Niciuna dintre cele 5 fotografii oficiale publicate de Ferrari nu dezvaluie partea din spate a noului monopost. Acest lucru ar putea avea legatura cu designul deflectorului, care a ridicat numeroase controverse intre echipe pe parcursul sezonului precedent.

Ferrari spera sa revina in acest an in lupta pentru titlul mondial dupa rezultatele dezamagitoare din 2009 si mizeaza in acest sens pe serviciile Felipe Massa si Fernando Alonso.

Iata si cateva detalii tehnice ale noului monopost Ferrari:

Sasiu

- construit din fibra de carbon si o structura compozita in forma de fagure
- cutie de viteze Ferrari de tip longitudinala cu 7 trepte si optiune de schimbare rapida a acestora
- electronica secventiala semiautomata
- discuri de frane din carbon produse de Brembo
- suspensie independenta de tip push rod
- greutate totala cu apa, uleiuri si pilot: 620 kg
- roti BBS de 13"

Motor

- tip: 056
- numar de cilindri: 8
- numar de valve: 32
- distributie pneumatica
- debit total: 0.2393 m cubi
- diametrul interior al pistoanelor: 98 mm
- greutate: sub 95 kg
- carburant: Shell V-Power
- ulei de motor: Shell Helix Ultra

  • cobra, joi, 28.01.2010 11:42
    !!!!!!

    parca prea mult alb dar arata BINE

  • bubulea, joi, 28.01.2010 11:56
    SA FIE INTR-UN CEAS BUN !!!

    Sa ii ajute Dumnezeu !!

  • kretzoooo, joi, 28.01.2010 12:12
    herghelie putere?

    cati cai dezvolta motorul ?

  • daniel.popescu, joi, 28.01.2010 12:14
    @kretzoooo

    Este o informatie pe care toate echipele din F1 refuza sa o dezvaluie in mod oficial. In orice caz, motorul utilizat pe monopostul F10 este similar cu cel de anul trecut, datorita interzicerii dezvoltarii acestuia pana in 2013.

  • bubulea, joi, 28.01.2010 12:16
    spatele

    spatele fratilor , nu aveti poza cu double decker ?

  • kretzoooo, joi, 28.01.2010 12:18
    Domnul Daniel Popescu

    multumesc!

  • daniel.popescu, joi, 28.01.2010 12:19
    @bubulea

    Nu avem poze cu spatele, Ferrari nu a publicat nicio fotografie oficiala cu aceasta parte a monopostului. Asteptam pozele agentiei LAT, poate reusesc ei sa faca ceva in sensul asta.

  • bubulea, joi, 28.01.2010 12:25
    ok , multumesc dani

    cred ca suntem toti curiosi sa vedem ce intelege ferrari prin dublu difuzor luat de la 0 de fapt e cea mai importanta parte , totusi zic eu ca eleronul fata e altul fata de 2009

  • NeoGalaxy, joi, 28.01.2010 12:27
    @Poze

    Aripa fata este diferita, aripa spate este indentica. Poze cu noul difuzor nu vor exista, cel putin pana la primele teste.

  • Lucky_Man, joi, 28.01.2010 12:28
    Frumoasa!

    Frumoasa rau...n-am ce zice...urmeaza sa vedem cam ce stie...abia astept sa apara si Renault...sunt tare curios cum arata...in rest toate bune si astept cu nerabdare 14 Martie.

  • ctlnmihai, joi, 28.01.2010 12:31
    Iata noul monopost Ferrari pentru 2010

    Toate monoposturile sunt frumoase la prezentare, rezultatele conteaza din pacate

  • ctlnmihai, joi, 28.01.2010 12:32
    Iata noul monopost Ferrari pentru 2010!

    Oricum ,cinste fotografului !

  • balanradu, joi, 28.01.2010 12:32
    Spatele masini

    Spatele masini din prezenatre este acoperit. este secret

  • Jolerto, joi, 28.01.2010 12:32
    @ bubulea

    Difusorul va fi vizuibil numai la Valencia

  • Claus-Claudel, joi, 28.01.2010 12:32
    ......

    sper sa iasa campioni mondiali si la piloti si la constructori....merita

  • diesel08, joi, 28.01.2010 12:36
    Ferrari

    Bella machina:)..o masina frumos desenata..aero de inspiratie Red Bull, asa cum era anuntata, cred ca va fi net mai rapida decat F60, sa vedem unde sunt in comparatie cu competitorii. Succes Ferrari!

  • f1_alonso, joi, 28.01.2010 12:37
    Super tare ...

    Arata ca originala Ferrari, reusita masina, acum ramane de vazut de ce este in stare :D.Bafta Alonso ...

  • Moldo, joi, 28.01.2010 12:42
    Asta ii capacitatea cilindrica cumva ?

    " debit total: 0.2393 cm cubi " sigur e bine ?

  • Jolerto, joi, 28.01.2010 12:51
    Debit total

    e 2398 cmc

  • NeoGalaxy, joi, 28.01.2010 12:55
    @0.2393...

    sunt metri cubi nu cm cubi :))) Nu de alta dar 0.2392 cmc sunt cam.... cat o unghie :)))

  • Jolerto, joi, 28.01.2010 12:59
    lol

    0.2393 mc :))) destul de bizar

  • mad79, joi, 28.01.2010 13:17
    buna

    un singur lucru vreau sa spun si aici il citez din memorie pe Martin Whitmarsh de la McLaren,care spunea ca intre data lansari monopostului si data primei curse vor avea un prim update al noii masini,asa ca masina de la prezentare va avea putine in comun cu masina de la startul sezonului,pentru oricare dintre echipe,nu doar McLaren!

  • NeoGalaxy, joi, 28.01.2010 13:19
    @Mad79

    So who cares? What's your point if there is any? Si masina de la sfarsitul sezonului o sa aiba putine in comun cu cea de la mijloc si cu cea din prima cursa... Nu vad logica postului tau.

  • bubulea, joi, 28.01.2010 13:20
    @mad79

    era vorba de lungimea monopostului , de aripa fata , de aripile laterale care sunt mult scoase in lateral , care intr-un tot general arata mult mai bine si agresiv fata de F60 Normal ca in functie de circuit apendicele aerodinamice vor varia , dar noi ne uitam in ansamblu

  • NeoGalaxy, joi, 28.01.2010 13:41
    @Interviuri

    Au inceput interviurile daca va intereseaza :)))

  • bubulea, joi, 28.01.2010 14:45
    lungime ?

    sigur e peste 5.10 zic eu

  • NeoGalaxy, joi, 28.01.2010 15:19
    @Lungine

    Exact 15 cm mai mare ca F60-ul, cel putin asa am inteles eu.