FRANKFURT: Primele imagini cu noua generaţie Porsche 911
Porsche a "scăpat" pe internet primele imagini ale noii generaţii Porsche 911. Botezat în cod intern 991, noul Porsche 911 duce mai departe tradiţia de 50 de ani a celui mai cunoscut model sport al lumii.
Deşi Porsche şi-ar fi dorit să păstreze secretul ascuns până cât mai aproape de data de deschidere a Salonului Auto de la Frankfurt (13 septembrie), internetul îşi face încă o dată datoria de media rapidă şi dezvăluie primele imagini ale noii generaţii Porsche 911. După 50 de ani de carieră internaţională în care a sfidat orice regulă a designului sportiv şi a devenit un model care reprezintă modelul absolut în materie de dinamică, Porsche 911 revine în 2011 cu forţe proaspete şi cu linii noi care duc mai departe legenda germană.
Generaţia 991 a lui Porsche 911 (991 îi urmează astfel lui 997, versiunea care încă poate fi comandat în showroom-uri) se lansează la şapte ani de la prezentarea anterioarei versiuni, modelul evoluând de această dată la capitolele design frontal, posterior, profil şi dimensiuni. Liniile devin mult mai fluide, silueta este alungită, iar maşina devine cu totul ceva mai mare. Deşi datele oficiale nu au "scăpat" deodată cu fotografiile pe care le puteţi admira în galeria alăturată, vocile din presa germană anunţă un ampatament mărit cu 10 centimetri şi o lungime totală cu 6 centimetri mai mare.
Zona frontală câştigă în agresivitate prin apariţia unor baghete LED care flanchează prizele de aer coborâte, în timp ce spatele prezintă o evoluţie stilistică evidentă, cu stopuri care pe alocuri aduc cu cele prezentate de Aston Martin pe modelele lor, dar care vin cu o evidentă tentă personală pe noul 911. Modificările estetice se prelungesc în interior, acolo unde consola centrală de pe noile Panamera şi Cayenne este împrumutată după reacţiile pozitive ale clienţilor, iar atenţia la detalii devenită religie la Porsche iese în evidenţă prin nuanţe, elemente şi aşezare.
Primele versiuni de motorizare ale noului Porsche 911 Type 991 vor fi Carrera şi Carrera S. Prima va beneficia de un motor de tip Boxer cu şase cilindri şi injecţie directă care trece de la 3.6 la 3.4 litri şi dezvoltă 350 de cai, în timp ce Carrera S vine cu 400 de cai storşi dintr-o unitate asemănătoare, dar cu cilindree de 3.8 litri.
Automarket vă va oferi noi detalii despre noua generaţie Porsche 911 imediat după ce galeira foto oficială şi comunicatul de presă vor fi publicate de către constructorul german.
via | WCF
Yep...that's definetly a Porsche 911.