Frankfurt LIVE: Noutatile Renault-Nissan
Renault a adus Laguna, Nissan a venit cu Micra facelift. Dacia s-a remarcat la Frankfurt doar printr-un motor nou.
Renault a reusit, poate, una dintre cele mai bune campanii de comunicare la Frankfurt. Noua Laguna- vedeta incontestabila a standului francezilor – nu a asteptat mult pentru a-si impune imaginea (destul de contestata pe de alta parte) la salonul german. Motivul? Renault Laguna 3 se afla pe mai toti peretii salonului si pe majoritatea panourilor publicitare din orasul german. In aceste conditii, simpla trecere pe la standul Renault devine o problema, deoarece jurnalistii s-au inghesuit sa admire formele controversate ale noului model. Totusi, pentru a inlatura orice eventuale neplaceri cuzate de la fel de eventualele comentarii rautacioase, Renault a plantat la cativa metri viitorul Laguna Coupe, conceptul care emana sportivitate prin liniile sale corecte si noi.
In aceste conditii, celelalte doua concepte frantuzesti au ramas in spate, fiind vorba de doua variatiuni pe aceeasi tema: Twingo CC Concept si Kangoo Concept. Daca reuseai sa treci peste zona Laguna, undeva in spatele standului puteai admira noul Clio Sport Tourer, versiunea break a cunoscutului model Renault.
Ieri am asistat si la un episod inedit in care Laguna a avut rolul principal. La doar 4 ore de la lansarea oficiala de salon, in parcarea complexului Messe am asistat la plecarea spre hotel a catorva jurnalisti francezi care au demarat chiar intr-un New Laguna cu numere de Franta. Se pare ca nu doar la noi functioneaza sistemul de prelansare.
Standul Dacia a fost trist. Este adevarat, romanii tocmai lansasera o motorizare Logan pe care noi am testat-o deja acum o saptamana si jumatate. Insa lipsa unui model nou (pickup-ul tocmai prezentat nu a facut parte din arsenal) a facut ca obisnuita aglomeratie creata de jurnalistii curiosi sa vada un nou low-cost cu aceeasi palarie sa lipseasca.
Trecem de cealalta parte a Aliantei, la Nissan. Aici am vazut Mixim, un concept care are toate sansele sa reuseasca pe piata in cazul in care versiunea de serie va imprumuta cel macar 30% dintre liniile sale actuale. Evident, usile in stil Lambo ies din peisaj primele.
Tot la Nissan am vazut Micra facelift, un vant de schimbare adus minionului model nipon. Nimic spectaculos, doar un retus dictat de varsta.
imi plac f mult conceptele, pacat ca Dacia s-a "remarcat" doar printr-un motor mai nou..