FOTO EXCLUSIV* : Opel testează noul Astra GTC în versiunea OPC
Fotografii de la Carpix ne-au furnizat imagini spion noi cu prototipul viitorului Opel Astra GTC în versiunea OPC testat pe circuitul de la Nurburgring.
Fotografii de la Carpix au surprins noul Opel Astra GTC în versiunea OPC în timp ce era testat de inginerii mărcii germane. Modelul a fost trădat de sistemul de frânare Brembo, cu discuri perforate şi etrieri însemnaţi cu numele producătorului italian de sisteme de frânare şi de noile bare de protecţie. Nici jantele de aliaj uşor cu care este echipat acest model nu sunt de lepădat, acestea prezentând un design ce inspiră o masă extrem de redusă. Toate aceste modificări ar fi realizate doar pentru versiunea de performanţă a lui Astra GTC, ce va purta numele OPC.
În timp ce noul Opel Astra GTC va debuta la Salonul Auto de la Paris din acest an, fratele său mai puternic va trebui să mai aştepte o perioadă până când va vedea lumina blitz-urilor de la un salon auto important din Europa. Cel mai probabil, versiunea OPC a lui Astra GTC va debuta în martie 2011 la Salonul Auto de la Geneva. Pe lângă sistemul de frânare mai performant şi al kit-ului de caroserie mai agresiv, ne putem aştepta să găsim şi un motor puternic sub capota acestui model, dar caracteristicile propulsorului rămân un mister. Orice vor face, cei de la Opel vor fi nevoiţi să dezvolte un propulsor Euro5 pentru a putea comercializa noul model în Europa în 2011, iar unitatea respectivă va trebui să fie suficient de puternică pentru a se lupta cu adversari pentru Volkswagen Golf R şi Scirocco R, fără să îi uite pe francezii de la Renault cu al lor Megane 3 RS.
Versiunea GTC a lui Astra este cea de-a treia versiune de caroserie a noii compacte din Russelsheim. Modelul vine la un an de la lansarea versiunii hatchback a lui Astra şi va fi urmat de o versiune cabrio, spun unele zvonuri. Prototipul versiunii OPC prezentate în imagini este încarnarea celei mai puternice compacte pe care au realizat-o până în prezent inginerii din Opel.
*Fotografiile ataşate acestui articol sunt publicate de Automarket în exclusivitate în România printr-un contract semnat cu o companie specializată din Suedia. Reproducerea acestor imagini pe teritoriul României fară acordul Automarket.ro este strict interzisă.
Sper sa aiba tractiune integrala sau trenul de rulare sa fie reglat mai bine. Pentru ca la actualul Astra OPC (sau fostul ca nu mai stiu daca se mai fabrica) asta a fost o problema.