FOTO EXCLUSIV*: Noul Saab 9-5 SportCombi este inca in teste
In ciuda faptului ca marca Saab ar putea fi inchisa in curand de catre GM, echipa de teste din Trollhattan testeaza 9-5 SportCombi in nordul Suediei.
Desi soarta lui Saab este inca sub semnul intrebarii, inginerii suedezi testeaza noul 9-5 SportCombi in Suedia. Continuarea testelor de iarna pentru 9-5 SportCombi e un semn bun, mai ales daca luam in vedere faptul ca americanii de la GM au inceput deja procesul de lichidare al marcii suedeze. Se pare ca departamentul de dezvoltare si testare este protejat de lichidare pentru moment, iar inginerii care apartin de acest departament au suficiente fonduri pentru testarea si imbunatatirea lui 9-5 SportCombi.
Din ce putem observa, 9-5 SportCombi preia design-ul lui 9-5 Sedan, cel putin in partea frontala si profil, dupa care prezinta o forma similara cu cea a celorlalte modele din gama Saab. Singurele elemente necunoscute in cazul aspectului viitorului 9-5 SportCombi stau la nivelul posteriorului si al montantului C. Astfel, cei de la Saab au camuflat cu atentie cel de-al treilea geam lateral, pentru a nu putea observa forma si dimensiunile acestuia.
In ciuda tuturor testelor pe care le fac cei de la Saab asupra lui 9-5 SportCombi, modelul ar putea sa nu "vada" niciodata linia de productie, deoarece inchiderea marcii Saab ar duce la eliminarea modelelor create de acest constructor. Spre deosebire de fratele sau de platforma, Opel Insignia SportsTourer, modelul 9-5 SportCombi nu va fi comercializat sub sigla unui alt brand american, cum este Buick, care a preluat modelul Insignia si versiunea de performanta a acestuia - Insignia OPC.
*Fotografiile atasate acestui articol sunt publicate de Automarket in exclusivitate in Romania printr-un contract semnat cu o companie specializata din Suedia. Reproducerea acestor imagini pe teritoriul Romaniei fara acordul scris sau verbal al Automarket.ro este strict interzisa.
Ceea ce a lipsit Saabului in primul rand, a fost imaginea! Daca i se facea o campanie publicitara agresiva, asa cum se face in prezent la Renault, ford, Opel, Volvo, etc...credeti-ma ca se vindea modelul de baza si cu 30 000 de euro, nu doar 18 000+TVA. In marketingul american, cine isi doreste cu adevarat, poate sa vanda si un kkt daca stie sa-l promoveze! Dar se vede bine treaba ca GM nu si-a dat interesul, iar acum refuza sa-si asume si recunoasca greselile fata de suedezi. rusine GM!