FOTO EXCLUSIV*: Noi poze-spion cu viitorul Renault Latitude

Publicat sâmbătă, 05.06.2010 23:14 de Mircea Meșter, Foto: CarPix

Renault continuă testele cu viitorul Renault Latitude, model despre care se spune că va înlocui în gama francezilor atât VelSatis, cât și Laguna.

Colaboratorii noștri suedezi de la CarPix ne-au pus la dispoziție în acest weekend un nou set de fotografii care ne dovedește încă o dată faptul că Renault pregătește în teste Latitude, viitorul său model de segment mediu spre mare.

Vă reamintim că există posibilitatea ca viitorul Latitude să intre în gama constructorului francez pentru a înlocui atât VelSatis, cât și Laguna, model care nu s-a bucurat de destul succes pentru ca producția sa să continue. Deși informațiile nu sunt încă oficiale, o astfel de mutare ar dubla practic strategia pe care Peugeot a pus-o în aplicare în ceea ce privește modelele sale de segment mediu și mare, 407 și 607 urmând să fie înlocuite de un singur model: 508.

Viitorul Renault Latitude va fi construit de Renault pe baza modelului coreean Samsung SM5, deci pe actuala platformă a lui Laguna, urmând să fie asamblat în primă fază în Coreea de Sud, acolo unde francezii construiesc, de altfel, și SUV-ul Koleos. La nivelul motorizărilor, ne putem aștepta ca recentul acord semnat de Renault cu Daimler să mute unele unități diesel Euro 6 cu patru și șase cilindri produse de Mercedes sub capota noului model francez.

*Fotografiile ataşate acestui articol sunt publicate de Automarket în exclusivitate în România printr-un contract semnat cu o companie specializată din Suedia. Reproducerea acestor imagini pe teritoriul României fară acordul Automarket.ro este strict interzisă.


  • Fat Frumos de pe Luna, duminică, 06.06.2010 00:41

    haideti sa fim seriosi, daca este pe platforma SM5/Laguna nu are nici o sansa impotriva modelelor din clasa mare.In clasa media cred ca da.Orice motor ar pune pe ea, marimea mica se situeaza tot in clasa medie.Asa si cu Opel Insignia care se spunea ca este i clasa mare si in prezent toata lumea o caracterizeaza in clasa "Passat".Parerea mea este ca francezii in special Renault ar trebui sa renunte la modelele din clasa medie, asa cum a facut cu Vel Satis.Decat sa cumpar un Renult(tot Renault este si cu 10000 de optionale,_ mai bine cumpar un Bmw.Trebuie gandit realist,francezii nu au ce cauta cu modele mari.Acolo nu are nici o sansa impotriva germanilor!

  • Fat Frumos de pe Luna, duminică, 06.06.2010 00:43
    Scuze de spam

    uitati-va si in poze ce mica in dimensiuni este,pacat cred ca incepand cu Koleos/Fluence care sunt defapt niste Samsuguri se duce de rapa si originalitatea francezilor.PACAT!

  • Excomunicatorul, duminică, 06.06.2010 01:08
    :)

    In orice caz,nu-mi dau seama ce vor oamenii astia de la Renault.

  • .marius., duminică, 06.06.2010 12:39
    Createur d`automobile

    @Excomunicatorul Vor sa reuseasca imposibilul. Sa dea de inteles faptul ca ei nu construiesc masinile, ci le creeaza.

  • semtex, duminică, 06.06.2010 14:44
    @automarkety

    lasati de intrerpretare si nu se cade sa faceti asta... aveam o parere mai buna de voi... 1. samsung sm5 e construit pe platforma de Laguna 3 si nu invers. 2. Safrane, daca va aparea, in vecii vecilor nu va fi asamblat pt Europa in Coreea de Sud ! 3.Renault dispune de motoare diesel cu 4 si 6 clindri- nu de asta are nevoie, ci de motoare moderne de cilindree mare pe benzina. astea da... vor fi de provenienta Mercedes... m-am saturat de aricole scrise pe genunchi cu ce ati visat voi aseara :( @.marius. esti depasit de evenimente baietel... sloganul Renault nu este "Createur d`automobile", ci "drive the change"

  • LauCalin, luni, 07.06.2010 03:17
    @Semtex

    "Renault dispune de motoare diesel cu 4 si 6 clindri- nu de asta are nevoie, ci de motoare moderne de cilindree mare pe benzina" Nu prea e asa, cel putin in Europa. Pentru ca in ultimii ani este tendinta de a micsora cilindreea si de a face motoare mici supraalimentate. Cel mai bun exemplu este VW. Asa cum spui tu poate ca s-ar aplica mai bine in State, insa acolo Renault nu prea are sanse. Infiniti sigur va folosi motoarele de care ai zis, de la Mercedes. Cat despre stire, pe bune ca nu vad unde sunt noutatile. Cei de la Automarket au mai scris acelasi lucru si acum vreo 2 saptamani.

  • I.O.N, luni, 07.06.2010 12:27

    Sa speram ca va avea succesul celebrului Vel Satis.Oricum degea dau rateuri cat timp compania este de stat si pompeaza bani in ea!

  • dogy, luni, 07.06.2010 13:42
    CE AR FI

    ca platforma asta sa fie folosita si la dacia aceea mai mare de care se tot vorbeste????

  • Octavian, luni, 07.06.2010 15:02

    Eu am vazut masina asta in teste pe autostrada bucuresti-pitesti anul trecut. Era noapte, dar semana incredibil de tare cu masina din poze. Si nu era una, erau 5 sau 6. Este sigur ca este Renault safrane si nu este viitoarea Dacia? E mai realist sa fie Dacia la ce design are decat Renault.

  • theo, luni, 07.06.2010 16:42
    in nici un caz nu e dacia

    nu are cum sa fie dacia: priveste forma stopurilor spate, oglinzi retrovizoare cu semnal stg, dreapta, marimea pneurilor etc. sunt multe indicii daca te uiti atent.

  • Octavian, luni, 07.06.2010 18:21

    nu prea inteleg cum iti poti da seama dupa anvelope, etc. Eventual doar daca nu au aparut cumva poze cu noua dacia, caz in care imi cer scuze de cele relatate mai sus.

  • bms, luni, 07.06.2010 19:20
    latitude

    se numeste Renault Latitude http://www.automarket.ro/stiri/acesta-este-renault-latitude-urmasul-lui-velsatis-30965.html

  • flavius, luni, 07.06.2010 21:40
    Nose

    Desi nu au sanse in clasa mare,francezii, si aici ma refer la superbul C5 si mai modestul 606,ar face bine sa se orienteze pe ce le sta bine.Vorbesc in primul rind despre Renault,care sper sa revina la masca fata cu gauri de aerisire.Boturile face-lift sunt un fiasco.

  • semtex, marţi, 08.06.2010 04:47
    @LauCalin

    ba baiatule tu ma contrazici de dragul de a te contrazice? ce motoare mici supraalimentate?!? tu esti cu capul? discutam de o masina de CLASA MARE !! eu am facut referire strict la ce i-ar trebui unei asemenea masini, nu o balalaiesc ca tine in sfera "motoare" ! si ce inseamna motoare mici pt tine? 1.4, 1.6 benzina? Alianta are asa ceva... motoare moderne...1.4 Tce 130 cp, 1.6 la 190 cp (juke). Asa si?? Esti penibil daca propui ca o masina de CLASA MARE cum e Latitude, sa se sprijine pe asemenea motoare !! Dupa cum spuneam, Renault are nevoie de motoare noi, moderne de cilindree mare pe benzina - 2, 3, 4 litri. Nu ma mai contrazice ! Motoare diesel are deja si sunt arhi-suficiente pt Latitude: 2.0 dci 180 CP 400Nm, 2.5 dci 190cp 450Nm sau 3.0 V6 dci 235cp 550 Nm ... PS: ai scris "Pentru ca in ultimii ani este tendinta de a micsora cilindreea si de a face motoare mici supraalimentate. Cel mai bun exemplu este VW." ei na ! ce vbesti?! =)) sa uitam ca Renault folosea motoare moderne 1.5 dci pe vremea cand vw inca mai tragea de 1.9 sdi 64cp (diesel normal aspirat)?? Daca nici Renault nu stie ce inseamna downsizing, atunci nimeni nu stie!

  • 1, marţi, 08.06.2010 21:49
    downsizing

    ..... si inca cum va stii in continuare Nu mai e foarte mult si o sa vedem ce inseamna cu adevarat downsizig de la RENAULT