FOTO EXCLUSIV*: Audi testează cel mai puternic A1

Publicat miercuri, 18.05.2011 12:43 de Bogdan Mirică

Audi testează în prezent o versiune de performanţă a modelului A1. Aşteptat să se numească S1, modelul va fi capabil să dezvolte aproape 270 de cai putere.

Audi pregăteşte o versiune şi mai puternică a micului A1, chiar dacă versiunile actuale par să fi demonstrat deja capacităţile mignonului din Ingolstadt. Cele mai noi fotografii spion oferite de CarPix demonstrează că Audi testează o versiune de performanţă, botezată S1.

Imaginile surprind un prototip care trădează o evacuare dublă, semn al unei motorizări ceva mai mari. Sub capotă ne putem aştepta să găsim chiar şi 270 de cai putere, livraţi ambelor punţi cu ajutorul unei tracţiuni integrale quattro. La nivel vizual, doar un spoiler frontal cu prize de aer ceva mai mari va diferenţia S1 de versiunile standard ale lui A1. Nu vor lipsi nici logo-urile de personalizare.

Data lansării a fost fixată la finele lui 2011 sau începutul lui 2012.

*Fotografiile ataşate acestui articol sunt publicate de Automarket în exclusivitate în România printr-un contract semnat cu o companie specializată din Suedia. Reproducerea acestor imagini pe teritoriul României fară acordul Automarket.ro este strict interzisă.

  • ra, miercuri, 18.05.2011 13:04

    prectic va fi cea mai puternica masina din clasa sa, va umili ds-ul, mito samd nice!

  • noname00, miercuri, 18.05.2011 13:47
    quattro? nu prea cred

    "cu ajutorul unei tracţiuni integrale quattro" - nu prea cred ca are loc un sitem de ctune integrala quattro in aceasta masina. in plus pentru quattro este nevoie de motor longitudinal. daca nu au pus quattro pe RS3, nu cred ca vor pune nici pe S1. vor pune tot 4-motion. sistem de tractieune integrala quattro = torsen A3 quattro = A3 cu tractiune integrala Este o diferenta foarte subtila.

  • mog, miercuri, 18.05.2011 15:24
    nu e quattro

    e 4motion, tractiunea integrala de pe a3 _vw skoda si seat. (mai putin phaeton) cea cu 5% tractiune spate permanenta.

  • ra@noname, miercuri, 18.05.2011 16:27

    quattro este numele generic dat de audi atat masinilor echipate cu sisteme haldex cat si celor cu sisteme torsen...4motion e pe gama vw

  • noname00, miercuri, 18.05.2011 18:41
    @ra

    Din pacate nu ai inteles ce am scris mai sus: denumirea "quattro" are doua cazuri de folosire: - Audi quattro - se refera la faptul ca acel model are tractiune integrala - sistem de tractiune integrala quattro - se refara la tipul tractiunii integrale. In articol scrie ca este tipul sistemului de tractiune integrala este quattro, iar eu asta am zis ca este gresit. Din aceasta cauza am scris ca este o diferenta foarte fina, dar este extrem de importanta. Aceiasi gresala o face si v*** de Vicky Butler Henderson, care a zis despre RS3 ca este echipat cu "legendarul lor sistem de tractiune integrala quattro", ceea ce este total fals. Pur si simplu ma deranjaza reclama falsa, din cauza aceata am pus aceste doua comentarii. In practica: haldex = subvirator spre neutru, nu se pot face cerculete, nici pe zapada (decat daca se modifica software-ul care controleaza haldex-ul, si il blocheaza tot timpul) torsen = neutru spre supravirator, se pot face cerculete.

  • noname00, miercuri, 18.05.2011 18:43
    erata

    pentru ca anumite caractere nu pot fi folosite, nu mi s-a afisat corect ceva mai sus: In loc de "Audi quattro" trebuia sa fie "Audi [model] [motorizare] quattro"

  • tomita, miercuri, 18.05.2011 19:16

    @noname imi pare rau sa te dezamagesc dar un sistem mecanic de tractiune integrala intra in A1. doar la prima miscare imi vine in minte mg metro din grupa b de rally din anii 80. intr-adevar, diferenta intre o masina de raliu si una camuflata de oras e imensa, dar tehnologia a evoluat suficient din anii 80 ca sa permita o folosire cotidiana, la dimensiuni suficiente pt o masina cu dotari de comfort

  • Costi9b, miercuri, 18.05.2011 19:27
    Si pretul...

    inca unul astronomic.