Fostul sef al Opel merge la Jaguar Land Rover

Publicat luni, 09.11.2009 13:22 de Sebastian Toma

Carl Peter Forster va conduce asaltul lui Tata Nano in Europa in 2011. Pe langa asta, fostul vice-presedinte al GM Europe si sef al diviziei Opel va fi responsabil pentru marcile Jaguar si Land Rover.

Carl Peter Forster, fostul sef al General Motors Europe si al diviziei Opel, va pleca la Tata Motors pentru a conduce divizia Jaguar Land Rover. Carl Peter Forster va prelua noul post de conducere peste cateva luni si ar putea sa faca schimbari majore in cadrul gamelor celor doua marci britanice detinute de Tata Motors. Carl Peter Forster este cunoscut pentru ofensiva pe care a jucat-o pentru imbunatatirea calitatii in timp ce era la Opel, dar si pentru orientarea sa catre vehiculele cu emisii scazute.

Fostul sef al celor de la Opel si GM Europe a avut contact cu Land Rover in anii 1990, cand era sef de productie la BMW, iar producatorul bavarez detinea marca britanica de vehicule off-road. Potrivit publicatiei germane Focus, Carl Peter Forster are rolul de a calauzi drumul in Europa al modelului Tata Nano, eveniment pregatit pentru anul 2011.

Dupa cum stiti, fostul sef al Opel a demisionat din compania germana deoarece este nemultumit de faptul ca General Motors a renuntat la vanzarea acestei marci. Pana atunci, vicepresedintele GM Europe si seful Opel va fi inlocuit de catre Bob Lutz.

Via | AutomotiveNews (inreg.)

  • Nicoleta, luni, 09.11.2009 14:05

    De sa mearga la Jaguar?? Jaguar este aproape falimentar(pierderi de 544milioane de euro).Daca nu credeti dati o fuga pe wikipedia.Sincer mai bine mergea la Hyundai unde am inteles ca si acolo este un post liber.PA!

  • Cristian, luni, 09.11.2009 16:57
    Aoleuuu

    Acum traim dupa wikipedia :) Decat la hyundai mai bine la vandut covrigi in piata :)

  • gtrazvan, luni, 09.11.2009 18:31
    @Cristian

    Daca ar vinde covrigi in piata ti-ar face tie concurenta.

  • mihai, luni, 09.11.2009 19:34
    @Nicoleta si Cristian

    Eu ma bucur ca un om cu pregatirea lui merge la Jaguar . Nu vreau sa-i ofensez pe posesorii de coreene, am tot respectul pentru orice inseamna dezvoltare economica si ei au dovedit din plin ca se pricep sa faca masini si chiar mai mult decat atat , sa cucereasca piete. Insa, daca nume precum HYUNDAI sau KIA, incepand de maine nu mai exista , peste doi-trei ani se va vorbi de ele cum se vorbeste acum de defuncta Daewoo, lumea se va orienta catre alte oferte si nimeni nu va fi trist. In schimb daca Jaguar si Land Rover dispar, dispare odata cu ele o farama din insasi istoria automobilului. Au probleme asa cum au probleme mai toti producatori in ograda carora imparatul FORD si-a bagat coada. Si Volvo are probleme si e de vanzarea. A-ti vrea sa dispara? Eu personal nu. Pentru ca o lume auto fara monstrii sacrii ar fi mult mai putin fascinanta . Ganditi-va la faptul ca perioadele de criza pot lovi acolo unde nu te astepti. S-ar putea sa ne trezim in urmatorii ani ca si alti producatori de masini au probleme. Sper ca din tot sufletul ca indienilor care au cumparat cele doua marci britanice sa le iasa pasenta. Si asta poate si pentru faptul ca imi doresc in viitor un Defender si gasesc total neatragatoare alternativa Santa Fe.

  • Cristian, luni, 09.11.2009 21:06
    Uite asa au disparut cainii comunitari din Herastrau

    Europenii si japonezii se chinue sa faca masinile cat mai placute. Korenii se chinue sa mimeze, cum ca ar face masini, e si asta o arta, pacat ca utilizatorul este interesat de cu totul altceva.