Fosta marcă SsangYong va lansa un pick-up electric. Autonomie de 480 de kilometri
Potrivit informațiilor din presă, KG Mobility, fostul SsangYong, va lansa o camionetă electrică la începutul lui 2025. Noul model va avea un propulsor electric dezvoltat de chinezii de la BYD și va avea o autonomie de circa 480 de kilometri.
KG Mobility, fosta marcă SsangYong, este pe cale să lanseze un nou model la începutul anului viitor. Potrivit publicației britanice Autocar, acesta va fi un pick-up electric bazat pe noul Torres. Noul model va fi asemănător cu conceptul O100, prezentat în 2023 și va primi un propulsor electric dezvoltat de chinezii de la BYD.
Din primele informații, viitorul pick-up electric al mărcii sud-coreene va utiliza o versiune adaptată a platformei EVX, prezentă la modelul Torres. Aceste modificări vor permite montarea a două motoare electrice și a unei baterii mai mari. În același timp, noua platformă alungită va crea un spațiu și mai mare în benă.
Bateria noului pick-up ar urma să fie de tip LFP și va avea o capacitate de 81.4 kWh. KG Mobility nu a dezvăluit mai multe detalii despre propulsorul viitorului model, însă este de așteptat ca noul pick-up să aibă o autonomie de circa 480 de kilometri în regim WLTP.
Alături de noua camionetă electrică, KG Mobility ar urma să mai lanseze o versiune de serie a conceptului F100 SUV, dar și un SUV-coupe bazat pe platforma lui Torres. Pe lista viitoarelor modele mai este inclus și un succesor pentru vechiul SsangYong Korando, care promite un design de inspirație retro. La final, constructorul sud-coreean va introduce și o versiune hibridă nouă pentru Torres, precum și un monovolum nou.
Noua camionetă electrică de la KG Mobility va fi lansată la începutul lui 2025.
via Autocar
Tot nu s-au invatat minte!? Nu e momentul pt astfel de vehicule sa fie electrice. Inca nu e tehnica ajunsa la acel nivel. Masina asta din poze nu e pick-up, ci un adventure vehicle. Si tembelli vor crede ca poti sa tractezi rulota cu el. Nu! Tehnica EV este inca la inceput, abia tesla are 10 ani. Hai sa vedem cat putea tracta o masina pe combustie in anii 1920, cand tehnica pe combustie era egala (chiar mai avansata avand in vedere ca marea majoritatea a vehiculelor erau trecute pe combustie pana atunci. Mai erau o minoritate ramase pe aburi.) ... Un pickup la momentul actual trebuie sa fie un produs folosit light comercial, ceva gen Kia seria K (Bongo), pt lucrari locale si in nici un caz pt trailere de nici o forma. Usurel cu cat tehnica progreseaza si noi baterii apar si tehnologii de eficientizare a consumului, sa te duci la heavy duty. Repet, toti tembelli si-au luat rivian sau cybercrap, si vor neaparat sa tracteze ei traileru, caci creierul lor de gaina are impresia ca e ok. Un pickup pe combustie are rezervorul mare si face fata la consumul dublat cand tractezi ceva greu. Cand or fi baterii de 500kwh in aceeasi dimensiune si greutate cat o baterie actuala de 50kw, atunci iti permiti sa faci pick-up de aventuri care sa si permita entuziastilor sa isi tracteze rulota.