Forţe proaspete pentru Renault Kadjar: SUV-ul primeşte un motor TCe de 1.6 litri şi 165 de cai putere

Publicat vineri, 17.03.2017 17:47 de Daniel Popescu

Renault a anunţat că SUV-ul Kadjar este disponibil şi cu un motor turbo pe benzină TCe de 1.6 litri şi 165 de cai putere, mai performant decât unitatea de 1.2 litri şi 130 de cai putere disponibilă până acum.

Renault a anunţat la sfârşitul acestei săptămâni extinderea gamei de motorizări pentru Kadjar. În faza iniţială, update-urile sunt disponibile doar în Franţa, însă ar putea fi lansate şi pe alte pieţe europene în viitorul apropiat.

Astfel, Renault Kadjar poate fi comandat şi cu motorul turbo pe benzină TCe de 1.6 litri care generează 165 de cai putere şi care livrează un cuplu de 240 Nm la 2.000 rpm. Noua unitate de propulsie este disponibilă împreună cu o cutie de viteze manuala cu trepte şi poate fi comandată pentru două niveluri de echipate: Intens şi Black Edition, ultima fiind doar în serie limitată. Până acum, Kadjar era disponibil doar cu un motor TCe de 1.2 litri şi 130 de cai putere.

În plus, constructorul francez a anunţat şi câteva noutăţi pentru Renault Megane. Modelul compact a primit o ediţie limitată Megane Limited bazată pe nivelul de echipare Zen, la care se adaugă geamuri spate cu o tentă fumurie mai pronunţată şi oglinzi care se pliază electric.

La interior, ediţia limitată primeşte un sistem de navigaţie R-Link cu display de 7 inch şi asistenţă electronică la frânare pentru manevrele de parcare. Pachetul complet costa cu 400 de euro mai mult decât nivelul de echipare Zen.

Via Renault

  • Misu, sâmbătă, 18.03.2017 09:45

    Mda, au declinat 1.6 Tce-ul de 205 CP de pe Megane GT si care este plin de probleme (cutia de viteze nu face fata si se incinge, calutii sunt cu 20 mai putini iar cuplu nu e nici el cat trebuie) si l-au pus si pe Kadjar? Nu era suficient ca Renault nu este un monument de fiabilitate, trebuiau sa puna si motorul cu cele mai mari probleme pe un SUV? Off....

  • vianu, sâmbătă, 18.03.2017 10:30

    @misu Pai ce ai spus tu acolo n-are treaba cu motorul, care acum da doar 165Cp (deci numai este atat de fortat) ci cu (virgula) cutia de viteze. Cutie care se incinge daca ii bagi sub fund 200Cp. Fie vorba intre noi, presupunand ca motorul asta e o facatura pe GT chiar crezi ca risca sa-l bage acum si pe un SUV?

  • @vianu, sâmbătă, 18.03.2017 19:18

    Raspuns: DA. De parca ar face asta prima data...

  • @vianu, sâmbătă, 18.03.2017 19:34

    Da-o incolo de treaba... si tu esti intrend :( Pe langa faptul ca nu poti pune virgula unde vrei in propozitie, sa ajungi sa zici verbal, virgula si mai ales in text sa scrii "virgula" e prea mult. De aia exista "..." (3 puncte) pentru a face o pauza in conversatie, pentru a elimina cacofonia. Ca nimeni nu zice verbal "semnul exclamarii" sau "semnul intrebarii" Nu mi-o lua in nume de rau, dar nu e numai pentru tine, ci si pe altii care te-ar copia. Ba mai mult, ieri m-ai distrat copios prin comentariul pe care l-ai avut legat de VW-FCA. P.S. In plus "cu cutia" nu e cacofonie. P.P.S. "numai" in loc de "nu mai" l-am trecut cu vederea, fiindca toti facem uneori greseli gramaticale; dar am ajuns sa-mi sara tandara cand mai aud faza cu "virgula" spusa verbal. S-a ajuns prea departe cu "inventia" asta ca sa nu zic altfel.

  • @ vianu, sâmbătă, 18.03.2017 19:36

    Erata "in trend" Nu sunt acelasi cu cel de la 19:16. Comentariul acela a aparut in timp ce il scriam pe al meu.

  • @vianu, luni, 20.03.2017 21:53

    Să înțeleg (cu î din i) că persoanele care mi-au dat minus, (virgulă) nu sunt de acord cu ce spun eu și pronunță și semnele de punctuație pe care le folosesc ?! (nedumerire). (punct) :-DDD