Formula 1 vrea să renunțe la penalizările pe grilă și sistemul DRS: "Nu sunt populare printre fani"
Ross Brawn anunță că vrea să elimina penalizările pe grilă și sistemul DRS din regulamentul Formulei 1. Măsurile ar putea fi adoptate în 2021, atunci când vor fi introduse și motoare noi.
Ross Brawn, directorul executiv al Formulei 1, are misiunea dificilă de a readuce spectacolul pe circuit în contextul în care aerodinamica monoposturilor și actualul regulament împiedică în bună măsură acest lucru.
Una dintre primele măsuri anunțate a fost introducerea unor motoare noi începând din sezonul 2021, iar acum oficialul britanic are câteva idei noi. Prima dintre ele vizează eliminarea penalizărilor pe grila de start, cel puțin cele primite ca urmare a schimbării unor componente ale monoposturilor.
"Încercam să găsim o soluție mai bună pentru viitor și sperăm că, prin noile motoare și reguli, să găsim o soluție mai bună. Poate putem implementa asta înainte de noile motoare, pentru că este un aspect extrem de nepopular al Formulei 1. Una dintre sugestii este să pierzi puncte în clasamentul constructorilor, dar pot exista și penalizări mai discrete. Avem un sistem de jetoane care nu era prea rău", explică el.
O altă dorință a lui Brawn este să renunțe la sistemul DRS, care a fost introdus pentru a genera depășiri artificiale. Astfel, britanicul speră ca viitorul regulament să permită piloților să concureze mult mai aproape unul de celălalt.
"Este un compromis care ajuta depășirile, dar vrem mașini capabile să se urmărească una pe alta și să depășească. Soluția este să dezvoltăm mașini care să se urmărească în imediata apropiere. Un monopost actual este optimizat pentru a concura singur, dar când pui un alt monopost lângă el nu mai merge la fel de bine. Când vom face asta, și este ambiția noastră pentru 2021, atunci vom avea monoposturi care nu vor mai avea nevoie de DRS", a adăugat el.
Via Motorsport
-
kimi, joi, 31.08.2017 20:09
in primul rand sa nu se mai economiseasca benzina! am vazut cum alonso cu martoaga se tinea tare la motoare mult mai puternice cand nu-i mai pasa de benzina si se certa cu inginerii lui.
-
AyrtonSenna1991, joi, 31.08.2017 22:55
F1 Cartoon featuring the World Champions!: http://youtu.be/SZ0s5Kzr3J4 N-are legatura cu subiectul dar va mai destinde
-
kimi, joi, 31.08.2017 23:52
Pentru ca ceilalti economiseau benzina DOH
-
lol, vineri, 01.09.2017 08:17
Alonso incerca o chestie de imagine sacrificandu-si cursa. De asta se certa cu inginerii, era ca un copil ce nu intelege cum e mai bine. Economia de carburant nu e facuta asa de ochii telespectatorului. Are un rol. Per total iesi mai bine in cursa daca o faci. Numai ca Alonsito dorea doar sa fie erou pe moment, sa para bun (si vad ca sunt indivizi ce pun botul, multi). Mai exact cand pilotul X facea o cursa desteapta economisind ce trebuie, aparea Alonso care nu economisea pe acolo sa se dea rapid. E in elementul lui cand vrea sa para bun folosindu-se de anumite avantaje. Dar vedeti voi, daca economisirea de combustibil va fi eliminata, nimeni nu va mai economisi nu doar Alonso .... La fel ca si cu DRS-ul. Cand este, este pentru toti nu doar pentru Alonso sa-l depaseasca inteligent pe Petrov. Orice schimbari s-ar face, vor profita toti de ele. Hamilton chiar i-a dat replica asta lui Alonso intr-o conferinta de presa. I-a spusd asa: nimanui nu-i convine sa mearga la economie. Noi TOTI pilotii de F1 vream sa dam totul, vrem sa fortam. Nu e pilot sa nu vrea asta.
-
Radu, vineri, 01.09.2017 08:17
Nu-i corect sa penalizezi pilotul pe grila pentru ca a crapat cutia sau ceva. Sa se scada din puncte in clasamentul constructorilor. Fara DRS n-ar mai fi spectacol, desi nu e corect. Oricum, daca doi piloti sunt buni, se depasesc unul pe altul si tot aia este.
-
Radu, vineri, 01.09.2017 08:19
Lasa ca a fost corect cand il penalizau pe Kimi in 2005. Atunci nu acriticau alonsistii regulamentul. Atunci spuneau ca fandositul piloteaza inteligent cand ii mai crapa ceva lui Kimi la masina.
-
Radu, vineri, 01.09.2017 08:46
La ora 11 avem FP1. Un link bun pentru asta: http://www.digisport.ro/Pages/TV/DigiSport+2
-
.., vineri, 01.09.2017 10:07
Lui kimi in 2007 trebuiau doar sa-i dea fiola
-
AyrtonSenna1991, vineri, 01.09.2017 10:19
Si vrei sa spui ca Alonso nu e pilot ? Mai comentează si tu cursa lasa-l pe Alonso ca e satul de ține . Mi-a trimis mie un mesaj si mi-a spus că îl doare undeva de aberațiile pe care le debitezi tu aici.
-
hakkinen, vineri, 01.09.2017 10:21
Sa reintroduca alimentarile cu carburant, ar aduce un mare plus de spectacol. O alimentare in plus facea masina mai usoara si mai rapida.In plus nu stiai niciodata cu cata benzina a plecat, in ce tur intra la boxe.
-
lol, vineri, 01.09.2017 10:33
Vreau sa spun fix ce spun. Treaba matale ca nu pricepi. E blog de profil auto/f1, comentez despre F1 si dau replici cum si cui am chef. Da, spun chestii despre Alonso. Problem? Mai scuteste-ma!
-
lol, vineri, 01.09.2017 11:04
@Radu: N-as recomanda nici dusmanilor mei sa vada un FP la Digi... au cei mai prosti comentatori, pana si Dan Alexandrescu era mai bun ca acestia.
-
Radu, vineri, 01.09.2017 11:09
@lol Cursa unde o vezi ?
-
lol, vineri, 01.09.2017 11:16
La caminul cultural.
-
Radu, vineri, 01.09.2017 11:19
@lol :)) au LED curbat ?
-
AyrtonSenna1991, vineri, 01.09.2017 11:27
@Radu Nu te mai strofoca cu nesimțitul asta de lol . Nu se poate opri , lasa-l în plata domnului de maniac. Are un tupeu ordinar în el nu îl poți schimba . Nu te poți înțelege cu scelerati si schizofrenici .
-
lol, vineri, 01.09.2017 11:34
N-au led. Au scena. Joaca Vasile in rolul Senna si-l dubleaza si pe Alonso. E la Vaslui, btw.
-
lol, vineri, 01.09.2017 11:37
Comentariul de la 11:04 nu-mi apartine. Cred ca Senna a scris acolo.
-
lol, vineri, 01.09.2017 11:38
Cred ca si Radu tot Senna este.
-
FanF1, vineri, 01.09.2017 11:47
@hakkinen, cu mare drag iti dau dreptate, nu ca mi-ar aduce aminte de acele vremuri, acele batalii dintre Ferrari vs McLaren, doar pentru ca ar obliga echipa si pilotul sa gandeasca, sa-si studieze adversarul dealungul campionatului pentru a stii cum sa actioneze si multe altele. Cu alte cuvinte "ar aduce un mare plus de spectacol". Totusi, tinand cont de vremurile in care traim, ma intreb daca nu cumva ar si naste scandaluri pe seama informatiilor ce ar ajunge la urechile echipei adverse si astfel ar fi putut sa tina pasul cu ei sau chiar sa castige si bla, bla, bla. Deci e cu dus si intors, cert e ca FIA a aprobat sistemul de protectie Halo pentru sezonul 2018. De asta ce mai ziceti? Mno, acum chiar daca azi e zi de septembrie va urez tuturor la multi ani cu ocazia zilei limbii romane!
-
Radu, vineri, 01.09.2017 11:54
Am patit si eu ca se baga cineva peste mine, asta e. Oricum, ce am postat pana acum e de la mine.
-
Radu, vineri, 01.09.2017 12:04
Sa fie primit. Multumesc Senna.
-
AyrtonSenna1991, vineri, 01.09.2017 12:08
N-ai pentru ce.
-
Radu, vineri, 01.09.2017 12:11
@Radu Ce mai faci Alonso ? E clar ca nu intri in Q3. Oricum, succes. Salutari, Toto.
-
Radu, vineri, 01.09.2017 12:11
Atunci retrag multumirile.
-
qwerty, vineri, 01.09.2017 12:12
Radu, Senna, Alonso, Vasile. Cine ce sa mai inteleaga.
-
Radu, vineri, 01.09.2017 12:20
Update FP1: cum era de asteptat, Locurile 1,2: Mercedes Locurile 3,4: Ferrari Locurile 5,6: Renault
-
lol, vineri, 01.09.2017 12:25
@FanF1: Limba romaneasca nu-i asa?
-
lol, vineri, 01.09.2017 12:47
cred ca eu sunt alonso
-
Radu, vineri, 01.09.2017 12:53
@lol Te vreau in Q3. :))
-
ZZZ, vineri, 01.09.2017 12:56
Prima sesiune de calificari s-a terminat 1-2 - mercedes 3-4 Ferrari.Ambii piloti RBR,Sainz si Alonso penalizari pe grila de start
-
Radu, vineri, 01.09.2017 13:11
Doar maine calificarile ...
-
Mclaren_Mircea_1984, vineri, 01.09.2017 14:53
Nu stiu pentru cine e de bine si pentru cine e de rau, dati-va si voi cu parerea, in eventualitatea in care afirmatia de mai jos este adevarata. Posted Today, 09:25 Ted Kravitz said that Mercedes have decided to voluntarily decided to stick to the new 0.9l even though they can go to 1.2l as they are on engines pre Monza. They also ran to 0.9l in Spa when Ferrari were at 1.2l.
-
Radu, vineri, 01.09.2017 15:15
S-a confirmat in FP2 chestia cu uleiul respectiv 0.9 vs 1.2. Probabil ca n-a vrut sa riste Ferrari si a ramas pe motorul vechi.
-
Radu, vineri, 01.09.2017 15:55
@Radu: Cine a confirmat? Sper ca nu comentatorii de la DIGI care discutau despre Game Of Thrones...
-
Radu, vineri, 01.09.2017 16:00
@Radu@Radu Ei hai acum, nu vorbesc astia aiurea.
-
Radu, vineri, 01.09.2017 16:07
@Radu: Nu cum sa vorbeasca aiurea... Ia spune ce vila lui Brad Pitt ai auzit ceva? Sau de cate domnisoare sunt pe circuit? Stii cumva cand apare noua carte din seria Game Of Thrones? Sau de fata aia din Sua care piloteaza nu stiu ce, nu ca m-ar interesa? Cam asta au discutat, in rest n-au spus nimic nici ultil si nici interesant. Si da, vorbesc cam tot timpul aiurea pentru ca pur si simplu nu stiu sa tata. Simt nevoia sa se auda vorbim si da-i drumul pana obosesc... Sunt doi tampiti si nimic altceva.
-
Radu, vineri, 01.09.2017 16:12
@Radu@Radu De obicei, eu citesc ce scriu inainte sa postez, pentru eventuale corecturi. Sugerez sa faci la fel ...
-
Radu, vineri, 01.09.2017 16:16
@Radu: Nu-i nevoie, nu se posteaza nimic care sa conteze pe aici, oricum.
-
Radu, vineri, 01.09.2017 17:11
Radu
-
Radu, vineri, 01.09.2017 17:13
Radu bradu Sare gardu
Citeste si
-
F1 TOP | joi, 14 noiembrieFormula 1: Monaco va rămâne în calendar până în 2031Formula 1 a anunțat un acord nou cu Monaco pentru a găzdui Marele Premiu de la Monaco până în 2031. Începând din 2026, etapa din principat va avea loc în primul weekend din iunie. Citeste tot
-
F1 TOP | miercuri, 13 noiembrieF1: Eveniment special de lansare pentru toate echipele în 2025Formula 1 va organiza, pentru prima dată în istorie, un eveniment special de lansare pentru toate echipele. Evenimentul va marca 75 de ani de la înființarea campionatului mondial de Formula 1. Citeste tot
-
F1 TOP | marţi, 12 noiembrieF1: Alpine va trece la motoare Mercedes din 2026Echipa de Formula 1 Alpine a anunțat oficial că va trece la motoare Mercedes începând din sezonul 2026. Anunțul vine la o lună după ce Renault, actualul furnizor de motoare al echipei franceze, și-a anunțat retragerea din Formula 1 la finalul lui 2025. Citeste tot
-
F1 TOP | miercuri, 6 noiembrieF1: Gabriel Bortoleto, pilot Kick Sauber în 2025. Bottas și Zhou părăsesc echipa la finalul lui 2024Gabriel Bortoleto va fi noul pilot al echipei Kick Sauber în Formula 1, începând din sezonul 2025. Debutantul brazilian îl va avea coechipier pe Nico Hulkenberg. Totodată, actualii piloți Sauber, Valtteri Bottas și Zhou Guanyu, vor părăsi echipa la finalul sezonului actual. Citeste tot
-
F1 TOP | luni, 4 noiembrieFormula 1: Max Verstappen, victorie spectaculoasă în Brazilia. Alpine, pe podiumMax Verstappen a câștigat Marele Premiu de la Sao Paulo într-un mod spectaculos. Triplul campion mondial este acum la un pas de cel de-al patrulea său titlu mondial, după ce rivalul său principal, Lando Norris a încheiat pe locul 6. Surpriza cursei a fost un dublu podium pentru piloții Alpine. Citeste tot
Da, erau de ajuns (prea mult) pneurile diferite. Pe mine nu ma deranjeaza ca A nu l-a depasit pe B. Si sa rezisti sa nu fii depasit face parte din cursa.