Formula 1 se vede la Antena 1 pentru următorii 3 ani
Pentru următorii 3 ani, toate cursele de Formula 1 se vor vedea exclusiv la canalele Antena în România. Sesiunile vor fi difuzate la Antena 1, AntenaPLAY și Antena Stars.
Începând din sezonul 2024, Formula 1 se va vedea exclusiv la Antena pentru publicul din România. Trustul Antena a obținut drepturile de difuzare pentru următoarele 3 sezoane. Astfel, noul sezon de Formula 1 va putea fi urmărit acum pe canalele Antena 1, Antena Stars și pe platforma online AntenaPLAY. Vor fi difuzate în direct toate sesiunile din weekend, inclusiv antrenamentele libere, calificările și sprinturile.
Anterior, drepturile de difuzare ale Formulei 1 aparțineau canalelor Digi Sport, Prima Sport și Orange Sport. Este pentru prima dată din 2010 când un canal de televiziune generalist va transmite în direct curse de Formula 1 în România.
Deocamdată, Antena nu a anunțat echipa de comentatori. De asemenea, nu se știe dacă vor exista pauze de publicitate în timpul sesiunilor.
Noul sezon de Formula 1 începe săptămâna viitoare, în Bahrain. Prima cursă va avea loc într-o zi de sâmbătă, în 2 martie.
via Antena 1
-
CeNeA, vineri, 23.02.2024 18:15
Avem de-a face cu un viol mediatic.
-
Magnifico Ferrari !, vineri, 23.02.2024 18:21
2024 Bahrain F1 test, Day 3 results: Pos Driver Team Time Gap Laps Tyres 1 Charles Leclerc Ferrari 1:30.322 74 C4 2 George Russell Mercedes 1:30.368 +0.046s 67 C4 3 Zhou Guanyu Sauber 1:30.647 +0.325s 85 C4 4 Max Verstappen Red Bull Racing 1:30.755 +0.433s 66 C3 5 Yuki Tsunoda RB 1:30.775 +0.453s 53 C4 6 Alexander Albon Williams 1:30.984 +0.662s 121 C4 7 Oscar Piastri Mclaren 1:31.030 +0.708s 91 C3 8 Fernando Alonso Aston Martin 1:31.159 +0.837s 75 C3 9 Carlos Sainz Ferrari 1:31.247 +0.925s 71 C3 10 Sergio Perez Red Bull Racing 1:31.483 +1.161s 53 C3 11 Nico Hulkenberg Haas 1:31.686 +1.364s 89 C3 12 Lewis Hamilton Mercedes 1:31.999 +1.677s 49 C5 13 Lance Stroll Aston Martin 1:32.038 +1.716s 46 C3 14 Lando Norris Mclaren 1:32.108 +1.786s 20 C3 15 Pierre Gasly Alpine 1:32.149 +1.827s 47 C3 16 Kevin Magnussen Haas 1:33.053 +2.731s 80 C3 17 Esteban Ocon Alpine 1:33.079 +2.757s 55 C3 18 Valtteri Bottas Sauber 1:33.528 +3.206s 28 C3 19 Daniel Ricciardo RB 1:37.015 +6.693s 70 C1
-
Mircea Badea, sâmbătă, 24.02.2024 07:28
superb si perfect! asa trebuie, pe un post generalist si cu audienta mare! voi comenta eu! ideal sa comentez impreuna cu dana budeanu, dana chera(grecu) si valentin stan. i-am manca cu fulgi cu tot... si din cand in cand comentator special sosoaca!
-
Ferrari e molto forte!, sâmbătă, 24.02.2024 12:59
CONCLUZIILE DUPA TREI ZILE DE TESTE Pos Driver (Car/Engine) 21 Feb 22 Feb 23 Feb 1 Carlos Sainz Jr. Ferrari SF-24 / Ferrari 066/12 1'32.584 69 1'29.921 84 1'31.247 71 2 Charles Leclerc Ferrari SF-24 / Ferrari 066/12 1'33.247 64 1'31.750 54 1'30.322 74 3 George Russell Mercedes F1 W15 E Performance / M15 1'34.109 122 1'30.368 67 4 Zhou Guanyu Sauber C44 / Ferrari 066/12 1'33.871 63 1'33.715 38 1'30.647 85 5 Sergio Pérez Red Bull RB20 / Honda RBPT H002 1'30.679 129 1'31.483 53 6 Max Verstappen Red Bull RB20 / Honda RBPT H002 1'31.344 143 1'30.755 66 7 Yuki Tsunoda RB VCARB 01 / Honda RBPT H002 1'34.136 64 1'38.074 40 1'30.775 53 8 Alexander Albon Williams FW46 / Mercedes F1 M15 1'34.587 40 1'30.984 121 9 Oscar Piastri McLaren MCL38 / Mercedes F1 M15 1'33.658 57 1'32.328 35 1'31.030 91 10 Lewis Hamilton Mercedes F1 W15 E Performance / M15 1'31.066 123 1'31.999 49 11 Fernando Alonso Aston Martin AMR24 / Mercedes F1 M15 1'33.385 77 1'33.053 31 1'31.159 75 12 Lando Norris McLaren MCL38 / Mercedes F1 M15 1'32.484 73 1'31.256 52 1'32.108 20 13 Daniel Ricciardo RB VCARB 01 / Honda RBPT H002 1'32.599 52 1'31.361 88 1'37.015 70 14 Nico Hülkenberg Haas VF-24 / Ferrari 066/10 1'35.906 82 1'37.509 31 1'31.686 89 15 Lance Stroll Aston Martin AMR24 / Mercedes F1 M15 1'33.007 54 1'32.029 96 1'32.038 46 16 Esteban Ocon Alpine A524 / Renault E-Tech RE24 1'34.677 60 1'32.061 78 1'33.079 55 17 Pierre Gasly Alpine A524 / Renault E-Tech RE24 1'32.805 61 1'33.804 33 1'32.149 47 18 Valtteri Bottas Sauber C44 / Ferrari 066/12 1'34.431 68 1'32.227 97 1'33.528 28 19 Logan Sargeant Williams FW46 / Mercedes F1 M15 1'33.882 21 1'32.578 117 20 Kevin Magnussen Haas VF-24 / Ferrari 066/10 1'35.692 66 1'36.611 93 1'33.053 80 ------------------------------------------- Seq. Make Laps km 1 Haas 441 2386 2 Ferrari 416 2251 3 Red Bull 391 2116 4 Sauber 379 2051 5 Aston Martin 379 2051 6 RB 367 1986 7 Mercedes 361 1953 8 Alpine 334 1807 9 McLaren 328 1775 10 Williams 299 1618 ------------------------------------------- Seq. Driver Laps km 1 Kevin Magnussen 239 1293 2 Carlos Sainz Jr. 224 1212 3 Daniel Ricciardo 210 1136 4 Max Verstappen 209 1131 5 Nico Hülkenberg 202 1093 6 Lance Stroll 196 1060 7 Esteban Ocon 193 1044 8 Valtteri Bottas 193 1044 9 Charles Leclerc 192 1039 10 George Russell 189 1022 11 Zhou Guanyu 186 1006 12 Oscar Piastri 183 990 13 Fernando Alonso 183 990 14 Sergio Pérez 182 984 15 Lewis Hamilton 172 930 16 Alexander Albon 161 871 17 Yuki Tsunoda 157 849 18 Lando Norris 145 784 19 Pierre Gasly 141 763 20 Logan Sargeant 138 746
-
Almost News, sâmbătă, 24.02.2024 16:30
Este întotdeauna dificil să știi ce fac echipele de Formula 1 la testare, deoarece încărcăturile de combustibil, anvelopele, modurile de putere, utilizarea DRS sau chiar ora din zi și direcția vântului pot avea o influență majoră asupra celor mai rapide tururi. Dar asta nu mă împiedică să am o șansă la ceea ce cred că s-ar putea întâmpla weekendul viitor, când totul va începe cu adevărat, Marele Premiu din Bahrain. Pentru a face asta, am luat cel mai rapid timp al fiecărui șofer și am convertit acel timp pe tur într-un procent. Cel mai rapid numim datum, apoi fiecare șofer are decalajul său față de acel datum - din nou ca procent. Am făcut la fel din nou pentru fiecare echipă. Pentru aceasta, am luat cel mai rapid pilot pentru fiecare echipă - folosesc filozofia că, dacă un pilot poate face un tur, celălalt ar trebui să poată face și el. Pentru a încerca să egalăm ceea ce știm, timpii au fost modificați la ceea ce ar fi dacă fiecare pilot ar fi folosit compusul mediu C3 pentru cel mai rapid tur. Offset-ul meu pentru calculul acesta este: C3 din C4 +0,5s, C3 din C5 +0,8s C3 din C2 -0,5s, C3 din C1 -1,0s Logica din spatele acestui decalaj este că-i dificil să faci ca anvelopele mai moi să reziste o tură completă, dar anvelopele mai dure nu au această problemă, ci sunt doar puțin mai lente în general. Aici cred că ne aflăm. Nu ține cont de combustibil, așa cum aș ghici, dar voi face referire la ceea ce cred că ar fi putut fi sarcina de combustibil în rezumatul fiecărei echipe. Aceasta este în ordinea generală a performanței echipelor, folosind timpul celui mai rapid șofer din fiecare echipă pentru a defini acea ordine. Poziția de performanță a șoferului este notată lângă fiecare dintre acestia. Am clarificat unde cred că ordinea ajustată a timpilor de testare este puțin diferită de locul în care vor fi cu adevărat echipele atunci când contează, in weekendul viitor. 1 - FERRARI 1M30.421 s 1 - Carlos Sainz 1m30.421s (datum șofer) 4 - Charles Leclerc 1m30.832s (+0.457%) Din prima zi, mașina arăta stabilă, fără vicii, iar ambii șoferi erau mereu acolo sus într-un fel sau altul. Rutele sale lungi au fost destul de rezonabile și, în timpul acestora, părea să folosească bine anvelopele dure. Ferrari a terminat anul trecut puternic și pare să fi adus acest impuls si în acest nou sezon. Cred că este cu adevărat înaintea lui Red Bull? Nu, dar cred că va fi foarte aproape. Ferrari a încercat în mod clar să stabilească un timp mai degrabă decât să-și ascundă ritmul printr-o cantitate ridicata de combustibil, dar nici nu cred că rula pe mirosul unei cârpe imbibate cu benzina din punct de vedere al combustibilului - probabil ca rulau intotdeauna cu ceva mai mult de 25 kg. Sunt cel putin alte șase zecimi de secundă bune care urmează să vină în trimul de calificare pentru SF-24. 2 - RED BULL 1M30.679S (+0.285%) 2 - Sergio Perez 1m30.679s ( +0.287% ) 3 - Max Verstappen 1m30.755s ( +0.371% ) Toată lumea a crezut inițial că Red Bull va face ca restul grilei să arate ca mașini de Formula 2, dar pe măsură ce timpul a trecut, celelalte echipe s-au îmbunătățit și Red Bull nu părea să progreseze la fel de mult. Inițial, mașina a avut o atitudine destul de subvitatoare, dar aceasta a fost rapid diminuata, deși ar putea fi o problemă de fond care mai așteaptă să fie eradicata. Cu toate acestea, cred că Red Bull va reveni unde a ajuns anul trecut, dar decalajul se va afla la valori minime. Sunt destul de sigur că RBR nu a rulat niciodată cu mai puțin de 30 kg de combustibil, dar cu siguranta va trebui să țină cont in a privi de multe ori in oglinda retrovizoare, Ferrari este foarte aproape. 3 - MERCEDES 1M30.868S (+0.497%) 5 - George Russell 1m30.868s (+0.497%) 7 - Lewis Hamilton 1m31.066s (+0.717%) Mașina de anul acesta este foarte diferită de versiunea de anul trecut atât mecanic, cât și aerodinamic. Chiar și inginerii spun că este o curbă de învățare complet nouă, iar testul a arătat că Mercedes încă învață despre asta. Pe pistă arăta binisor: destul de ascuțit la viraj și uneori puțin nervos la accelerație, dar nimic nebunesc. Nu cred că Mercedes are acum încă o arma pentru a surclasa Red Bull sau Ferrari, dar cred că ceea ce poseda acum va fi mai receptiv la evoluții. În general, cred că Mercedes este a treia echipa din aceste teste, dar, pe de alata parte, nu se va afla deloc departe de McLaren. CE AM ÎNVĂȚAT ? Doar ca referință, cel mai rapid timp de testare din 2023 a fost Sergio Perez cu 1m30.305s, pol-position-ul in 2023 a fost Max Verstappen cu un 1m29.708s, acesta performanta a fost pe aceeași anvelopă C3, deci o comparație rezonabilă. De asemenea, diferența procentuală dintre mașini pentru ultimele șase curse din 2023 a fost de 0,936%, pentru piloți a fost de 1,835%. Din câte am văzut în 2024 până acum, astazi este de 1,824% pentru mașină și 2,955% pentru șoferi, așa că decalajul s-a mărit semnificativ. Da, acesta este doar dintr-un singur test și vom obține o citire mai bună asupra lui weekendul viitor, dar aș fi sperat că s-ar fi redus acest decalaj. În față, sunt destul de sigur că vom vedea Red acelasi Bull urmat îndeaproape de Ferrari, căruia i se va alătura ocazional Mercedes și McLaren, cu Aston Martin aparand meteoric, apoi puțin decalaj față de RB. Cât despre ceilalți, în circumstanțe normale, se pare că va fi foarte strâns. Alpine ar trebui să fie următorul, dar va trebui să afle de ce mașina arăta atât de inconsecventă, apoi Sauber, Williams și Haas ar trebui să-i urmeze. (Gary Anderson - The Race)
-
Radu, sâmbătă, 24.02.2024 23:02
N-a zis nimic de 4k, ca la DIGI ...
-
WickedSick, duminică, 25.02.2024 09:30
Sunt variante online pentru a vedea F1 pe Sky F1 de exemplu. Nu trebuie sa ne uitam toți la F1 comentat de niște amatori
-
@WickedSick, duminică, 25.02.2024 10:29
F1 TV e mai ieftin
-
Fast_and_Curious, duminică, 25.02.2024 11:35
Daca esti un fan infocat Formula 1, abonamentul F1 TV Pro, care costa doar 70 € / an, ofera cea mai buna experienta. Daca acum 4 ani era plin de bugguri si aveau probleme cu streamingul, in ultimii 2 ani experienta s-a imbunatatit substantial. Contentul este foarte mare, ai acces la informatii si detalii tehnice pe care sunt sigur ca un post generalist nu are posibilitatea sa le ofere. Sa nu mai pomenesc de campionatele de Formula 2, Formula 3 si Porsche Supercup, care ofera niste curse absolut superbe, disponibile in acelasi abonament, cu mult dramatism, mult peste ceea ce putem vedea in cursele de F1. Un alt avantaj foarte mare este ca daca ratezi startul live, poti vedea transmisia in delay, sau daca nu poti vedea deloc antrenamentele, calificarile sau cursele live, le poti vedea in reluare oricand, la orice ora, de oriunde. PS: nu sunt platit pentru acest comentariu :)) dar pt mine experienta F1 TV Pro este foarte buna, asa ca vreau sa o impartasesc mai departe
-
LR, duminică, 25.02.2024 19:46
Bleahhh! Spui "Latrina lui Felix Varanul" și tragi apa.
-
@lr, duminică, 25.02.2024 21:34
nu mai vindeti tara bai "dreptacilor" securisti!!
-
91Schumi06, luni, 26.02.2024 07:00
Sa-l vezi pe Max Verstappen după insula iubirii, asta da lovitura. Dar este o lovitura de maciu a data în moalele capului celor care urmăresc aceasta competiție. O sa trecem pe online și asta e.
-
andrei, luni, 26.02.2024 15:02
Ceva este ciudat aici, Cum de au pierdut cei care stiau multe. Sunt curios cine o sa comenteze ? Decat niste habarnisti mai bine fara comentariu. Din punctul meu de vedere Prima Sport comenta ok. Cei de la DIGI vorbeau mult si uneori foarte exagerat. Vom vedea ce si cum.
-
Ilie Dobre, luni, 26.02.2024 17:31
Sper ca ma aflu si eu pe vreo lista pentru postul de comentator. Macar pe o lista extinsa.
-
Polpozișă, luni, 26.02.2024 19:25
Ne vor lipsi mult de tot purcer și vali decât.
-
Florin01, luni, 26.02.2024 22:15
Ciudat e ca pe programul de pe site-ul Antena 1 si Antena Stars nu apar transmisiile F1 de la sfarsitul saptamanii. In legatura cu testele, maxim putem sa ne facem o parere ultra generala, cam toate echipele isi ascund adevaratul potential , 15-20 kg de combustibil in plus si un mod mai soft/conservator al motorului si deja ai +1s pe tur, si sa nu mai amintim pilotul care doar din gaz poate pierde 0.5 s fara sa fie evident
-
Mizerie, luni, 26.02.2024 23:18
Foarte frumos! Pe langa faptul ca nu o sa avem 4k, nu o sa mai avem nici antrenamentele transmise decat pe aplicatie contra cost... Rusine sa va fie! Bine ca avem mizeria din fotbalul romanesc 24 din 24 pe toate canalele si sporturile cu motor le lasam balta...
-
Radu, marţi, 27.02.2024 09:43
Nimic in programul Digi sport despre antrenamente.
-
Radu, marţi, 27.02.2024 15:54
Programul Marelui Premiu de Formula 1 din Bahrain Antrenament 1: joi, 29 februarie, ora 13:30 (AntenaPLAY) Antrenament 2: joi, 29 februarie, ora 17:00 (AntenaPLAY) Antrenament 3: vineri, 1 martie, ora 14:30 (AntenaPLAY) Calificări: vineri, 1 martie, ora 18:00 (Antena 1) Cursă: sâmbătă, 2 martie, ora 17:00 (Antena 1)
-
Un telespectator vigilent, marţi, 27.02.2024 17:11
@Radu Sambata dupa-amiaza, conform Cinemagia, Antena 1 difuzeaza emisiunea Power Couple - La bine si la greu, in intervalul orar 15:30 -19:00. Probabil ca Formula Unu e difuzată, asa cum s-ar cuveni, tocmai de etalonul Antenelor, respectiv de Antena3, intr-un regim extins si dens de Breaking News.
-
Un telespectator vigilent, marţi, 27.02.2024 18:33
Vineri, conform Cinemagia, pe intervalul orar al calificarilor F1, avem pe Antena Stars: 16:00 -19:00 Acces direct 19:00 - 21:30 Mireasa - Capriciile Iubirii
-
@andrei, marţi, 27.02.2024 19:48
O sa comenteze Radu Tudor dupa "Arma 3" !
-
DAV, marţi, 27.02.2024 19:58
Când am auzit de A3, mi-am reînnoit abonamentul la F1 TV, abonament la care renunțasem acum doi ani din cauza gândacilor din transmisii. Acum funcționează corect, am văzut testele în condiții perfecte. Mai puțin comentatorii, care m-au terorizat pur și simplu cu Hamilton și Mercedes !
-
Treaba-i groasă !, marţi, 27.02.2024 20:14
Se-mpute problema!!! SAMBATA, 2 MARTIE, PROGRAM Antena1 (luat de pe site-ul oficial) 13:00 Observator 14:30 Hello Chef Din 2 Martie, Sâmbătă 15.00 pe Antena 1 și AntenaPLAY 15:30 Power Couple (r) 19:00 Observator 20:00 Te cunosc de undeva! 20.00, pe Antena 1 și AntenaPLAY a1.ro/program-tv/
-
E la fel, miercuri, 28.02.2024 22:49
Sezonul 2023 a debutat pe fostul telekom cu P2, programat pe telekom sport 3, difuzat pe 4. Programul oficial de pe antena 1 e cu F1. Calificările și cursele le înregistrez, poate să le difuzeze și să le comenteze însuși Dănuț Voiculescu.
-
OviClash, joi, 29.02.2024 12:13
Din atatea posturi tv de sport...nici una nu a platit...offf. Din pacate nu vom vedea antrenamentele iar cursa si calificarile vor fi intrerupte de enorm de multe reclame. Nici nu vreau sa ma gandesc ce va fi cand vom avea steaguri rosii si se va prelungi programul transmisiunii. F1tv pare varianta corecta de acum.
-
SALITOS, joi, 29.02.2024 13:58
Sa facem o sesizare la consiliul concurentei pentru calificare inadecvata, televiziunea, comentatorul sunt fara experienta in domeniu, sa le plateasca suficient lui Antal si Ion sa-i ia la antena, am platit o galagie de 4k si nu ma uitam acolo ca nu comentau ei, acuma ca se mutasera si acolo sa nu i mai aud e trist. F1 TV e varianta pentru mine acum...
-
Dan Voiculescu, joi, 29.02.2024 14:01
@Ovi si pentru toti fanii mei, chiar vreau sa va rasplatesc asa cum se cuvine: Știrea momentului de la Antena 1! Mircea Badea, comentator special pentru cea mai urmărită competiție sportivă din lume. https://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/stirea-momentului-de-la-antena-1-mircea-badea-comentator-special-pentru-cea-mai-urmarita-competitie-sportiva-din-lume/stirea-momentului-de-la-antena-1-mircea-badea-comentator-special-pentru-cea-mai-urmarita-competitie-sportiva-din-lume--217560886.html
-
Silviu, vineri, 01.03.2024 21:04
Berti Panaiot și Valentin Răducan erau în altă ligă. O sa îmi lipsească mult. Sper sa nu ne scadă entuziasmul de F1.
-
LR, miercuri, 06.03.2024 16:41
@Dan Voiculescu & Mircea Badea: Omu-i aici!
Citeste si
-
F1 TOP | luni, 25 noiembrieFormula 1: George Russell, victorie în Las Vegas. Max Verstappen cucerește al 4-lea titlu consecutivGeorge Russell a câștigat Marele Premiu din Las Vegas după o cursă dominată de pilotul britanic. Totodată, Max Verstappen a încheiat pe locul 5 și a devenit campion mondial pentru a 4-a oară consecutiv. Citeste tot
-
F1 TOP | joi, 14 noiembrieFormula 1: Monaco va rămâne în calendar până în 2031Formula 1 a anunțat un acord nou cu Monaco pentru a găzdui Marele Premiu de la Monaco până în 2031. Începând din 2026, etapa din principat va avea loc în primul weekend din iunie. Citeste tot
-
F1 TOP | miercuri, 13 noiembrieF1: Eveniment special de lansare pentru toate echipele în 2025Formula 1 va organiza, pentru prima dată în istorie, un eveniment special de lansare pentru toate echipele. Evenimentul va marca 75 de ani de la înființarea campionatului mondial de Formula 1. Citeste tot
-
F1 TOP | marţi, 12 noiembrieF1: Alpine va trece la motoare Mercedes din 2026Echipa de Formula 1 Alpine a anunțat oficial că va trece la motoare Mercedes începând din sezonul 2026. Anunțul vine la o lună după ce Renault, actualul furnizor de motoare al echipei franceze, și-a anunțat retragerea din Formula 1 la finalul lui 2025. Citeste tot
-
F1 TOP | miercuri, 6 noiembrieF1: Gabriel Bortoleto, pilot Kick Sauber în 2025. Bottas și Zhou părăsesc echipa la finalul lui 2024Gabriel Bortoleto va fi noul pilot al echipei Kick Sauber în Formula 1, începând din sezonul 2025. Debutantul brazilian îl va avea coechipier pe Nico Hulkenberg. Totodată, actualii piloți Sauber, Valtteri Bottas și Zhou Guanyu, vor părăsi echipa la finalul sezonului actual. Citeste tot
Asta nu-i o stire prea buna.