Formula 1: Ferrari anunță data lansării monopostului din 2024
Ferrari este prima echipă de Formula 1 care anunță data lansării oficiale a monopostului pentru sezonul 2024. Prezentarea noului monopost Ferrari va avea loc la mijlocul lui februarie.
Scuderia Ferrari sparge gheața și devine prima echipă de Formula 1 care anunță data lansării oficiale a monopostului cu care va concura în sezonul 2024. Pentru moment, noul monopost este cunoscut sub numele de cod 676, iar acesta va fi prezentat oficial în 13 februarie.
La fel ca în ultimele 3 sezoane, linia de piloți a Scuderiei va fi formată din Charles Leclerc și Carlos Sainz Jr. Ferrari speră la un 2024 mai bun, după un sezon 2023 dezamăgitor, în care echipa italiană a terminat pe locul 3 în clasamentul constructorilor. Cu toate acestea, Ferrari este singura echipă în afară de Red Bull care a câștigat un grand prix în sezonul trecut.
Echipa va fi condusă de către francezul Frederic Vasseur, al doilea său sezon ca șef de echipă la Ferrari.
via Scuderia Ferrari
-
^, luni, 18.12.2023 14:36
Toto, nu ține vrăjeala. I-ți mulțumit voi pe strategii de la Ferrari tot anul și ei pe voi. Sunt acrii strugurii? Lasă că-l ai tu pe multiplul campion care la anul câștigă locul 13 în ultima cursă. Laudă-l pe el!
-
^, luni, 18.12.2023 14:38
Erată „Ia-ți”
-
BLACK FLAG, luni, 18.12.2023 15:29
Îmi poate confirma cineva de aici modificarea regulamentului, privitor la 2024? Adică echipele pot parcurge acum 200 de km în zilele de filmare/ prezentare a mașinilor? Acum, din ce știu, este limitat la 100 de km.
-
Frederic Vasseur, luni, 18.12.2023 16:44
"Regulile rămân aceleași pentru 2024, deci nu este permisă vreo revoluție. Cu toate acestea, noi, Ferrari, vom schimba 95% din mașină. Am încercat să îmbunătățim fiecare detaliu în căutarea noastră perpetua pentru o performanță si mai bună, iar șoferii au fost implicați încă de la început. Ne așteptăm să fim mult mai rapizi, rezultatele simulatorului confirmă acest lucru, dar ca abia atunci când vom începe să comparăm timpii pe tur cu Red Bull și ceilalți, vom ști cât de mult am avansat." gpblog.com/en/news/253522/fred-vasseur-on-new-ferrari-in-2024.html
-
Frederic Vasseur, luni, 18.12.2023 17:32
"Nu trebuie să promit ceva tifosilor. Cel mai bun mod este să ne concentrăm asupra a ceea ce facem pentru a oferi. Cadoul de Crăciun pentru ei va fi dacă vom reuși să facem o treabă bună în martie, nu de Crăciun. De Crăciun, cadoul se bazează doar pe promisiuni și nu vreau să fac promisiuni. Vom vedea în martie dacă va fi cadoul de Paște.” Singurul inconvenient pentru noi a fost că, precum toată lumea in 2023, nu l-am pus sub destula presiune pe Max, sunt convins ca Verstappen va face multe greșeli atunci când va fi pus sub o presiune considerabila. Nimeni nu a putut să-l pună suficient sub presiune în acest sezon pe Max, asta în afară de noi, cu Carlos în Singapore, și acolo Verstappen a început să facă unele greșeli, sau poate, chiar Red Bull a făcut unele erori în ceea ce privește configurarea monopostului." gpblog.com/en/news/253500/vasseur-no-longer-makes-promises-focus-on-what-we-deliver.html?campname
-
Frederic Vasseur, luni, 18.12.2023 18:17
Vreau sa anunt toti tifosii: Semnăturile lui Charles Leclerc și Carlos Sainz pentru viitoarele intelegeri [post 2024] ale acestora cu Ferrari vor fi obtinute înainte de începerea noului campionat ! Sunt de așteptat trei ani in plus pentru Leclerc, dar și o prelungire de inca doi ani pentru Carlos. Asa cum probabil ati constatat, chiar facem toate eforturile necesare pentru menținerea unui parteneriat foarte solid și extrem de coeziv. scuderiafans.com/three-years-for-charles-leclerc-two-for-carlos-sainz-ferrari-contract-renewals-postponed-to-2024/
-
GREEN LIGHT, luni, 18.12.2023 19:31
FIA a implementat ajustări legate de zilele de testare și filmare pentru sezonul viitor. Echipele de F1 vor beneficia de creșterea numărului de kilometri alocați fiecărei echipe pentru zilele de filmare, de la 100 km la 200 km. Această schimbare oferă echipelor mai multă flexibilitate, permițându-le nu numai să asigure o mai buna funcționare a mașinilor lor, ci și să le poata facilita acumularea de date mult mai concludente. Chiar dacă sezonul 2023 a cunoscut deja o prelungire a intervalului orar in zilele de testare, cu o jumătate de oră fiecare, proiectul inițial al regulamentului sportiv pentru 2024 readuce ora de închidere a testelor la ora 19:00. Această modificare păstrează cele opt ore obișnuite pe pistă, dar cu un interval de timp scurtat și o pauză suplimentară.
-
Adi Vasilescu-consigliere, marţi, 19.12.2023 14:11
TOP TEN HIGHEST PAID F1 DRIVERS IN 2023 ACCORDING TO FORBES Driver Salary 2023 ($) Bonus ($) Total ($) 1. Max Verstappen 45 million 25 million 70 million 2. Lewis Hamilton 55 million 0 55 million 3. Fernando Alonso 24 million 10 million 34 million 4. Sergio Perez 10 million 16 million 26 million 5. Charles Leclerc 14 million 5 million 19 million 6. Lando Norris 5 million 10 million 15 million 7. Carlos Sainz 8 million 6 million 14 million 8. George Russell 4 million 5 million 9 million 9. Pierre Gasly 5 million 3 million 8 millon 10. Oscar Piastri 3 million 5 million 8 million
-
Frederic Vasseur, joi, 28.12.2023 11:10
Encore moi... "Andretti? Nu, mulțumesc, nu avem nevoie de ei. S-a vorbit mult despre acoperirea media pe care o echipă o poate garanta în funcție de țara sa de origine, ”, dar nu cred că este abordarea corectă. Popularitatea Formulei 1 într-o țară depinde de succesul unui pilot. Una dintre cele mai populare națiuni pentru Formula 1 este Olanda, asta datorită lui Max Verstappen. Înseamnă că succesul depinde mai mult de șoferi decât de echipe. Andretti ar avea aceeasi traiectorie precum Haas, o să ajungă în același mod ca și Haas . Dacă vrei să crești popularitatea în Statele Unite, ai nevoie de mai mulți șoferi americani, mai degrabă decât de mai multe echipe.” scuderiafans.com/ferrari-boss-fred-vasseur-shuts-the-door-on-andrettis-f1-dream-we-dont-need-them/
Citeste si
-
F1 TOP | joi, 4 decembrieF1: Toyota Gazoo Racing devine sponsor titular al echipei Haas din 2026Echipa americană de Formula 1 Haas a anunțat că va avea un nou sponsor titular începând din sezonul 2026. Acesta va fi Toyota Gazoo Racing, divizia de performanță a mărcii japoneze, cu care echipa americană are un parteneriat tehnic. Citeste tot -
F1 TOP | marţi, 2 decembrieFormula 1: Liam Lawson și Arvid Lindblad, confirmați la Racing Bulls în 2026Echipa italiană de Formula 1 Racing Bulls și-a anunțat piloții pentru sezonul 2026. Liam Lawson va rămâne la echipă și va fi acompaniat de britanico-suedezul Arvid Lindblad, care își va face debutul în Formula 1. Citeste tot -
F1 TOP | marţi, 2 decembrieFormula 1: Isack Hadjar îl înlocuiește pe Yuki Tsunoda la Red Bull din 2026Isack Hadjar a fost anunțat oficial ca pilot al echipei Red Bull Racing în Formula 1 începând din sezonul 2026. Francezul îl va înlocui pe Yuki Tsunoda, care nu va mai fi pe grilă în sezonul următor. Citeste tot -
F1 TOP | marţi, 2 decembrieFormula 1: Max Verstappen câștigă în Qatar. Lupta pentru titlu se va da în Abu DhabiMax Verstappen a câștigat Marele Premiu al Qatarului după o cursă câștigată cu ajutorul strategiei. Lando Norris, liderul clasamentului, a încheiat doar pe locul 4, în timp ce Oscar Piastri și Carlos Sainz Jr au urcat pe podium. Citeste tot -
F1 TOP | joi, 27 noiembrieFormula 1: Adrian Newey va fi noul șef de echipă la Aston Martin din 2026Adrian Newey, directorul tehnic al echipei de Formula 1 Aston Martin, va fi noul șef al echipei britanice în sezonul 2026. Acesta îl va înlocui pe Andy Cowell, care va avea un rol nou în cadrul echipei. Citeste tot
"Trebuie lăudat Charles Leclerc pentru că ne-a facilitat obtinerea locul doi la constructori in 2023. Chiar se impune evidentiat Leclerc pentru sportivitatea sa de la finalul ultimei curse [Yas Marina]. Leclerc ar fi putut să tragă frâna de mână în fata lui Russell -pentru a crea diferenta de cinci secunde pana la Perez- in ultimul sector și Leclerc nu a făcut-o. Cred că asta arată caracterul foarte frumos al acestui șofer, asta deoarece cele 9 milioane obtinute in plus o sa ne prinda foarte bine.” racingnews365.com/wolff-hails-leclerc-after-not-pulling-the-handbrake-on-russell