Ford schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
Ford și-a revizuit planurile sale de electrificare pentru următorul deceniu. Ca urmare a vânzărilor sub așteptări ale mașinilor electrice, compania americană va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030.
Vânzările de mașini electrice, deși au crescut semnificativ în ultimii 5 ani, sunt în continuare sub așteptări. Din această cauză, mai multe mărci au început să-și revizuiască planurile de electrificare și să întârzie momentul în care vor avea în game doar modele electrice.
Ford a anunțat acum că va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030. Inițial, Ovalul Albastru anunțase în februarie 2021 că va deveni o marcă pur electrică începând din acel an. Într-un eveniment susținut la Londra, Martin Sander, directorul general Ford Europa, a declarat: „Dacă vedem o cerere mare pentru vehicule hibride plug-in de exemplu, atunci le vom oferi.”
În același timp, Sander a recunoscut că cererea pentru mașini electrice este mai „moale” decât estimările realizate de marca americană. Cu toate acestea, Ford va continua să lanseze modele electrice noi în perioada următoare. Mai târziu în acest an, vom asista la debutul versiunii electrice a lui Ford Puma, care va fi produsă la uzina de la Craiova. Tot în 2024 va intra în producție și noul Ford Explorer electric.
via Motor1
-
alex_cu_a_mic, joi, 09.05.2024 16:16
Mai degraba pana cand vor avea acces la baterii cu adevarat potrivite pentru masini.
-
Diana Șosoacă, joi, 09.05.2024 16:16
Na belea !
-
Andrei, joi, 09.05.2024 17:11
In Europa limita e 2035. În alte zone nici nu există o limită. Deci de ce s-ar opri în 2030, dacă încă exista cerere? Apropo, faptul ca le produc nu înseamnă că le și vor oferi peste tot. De exemplu îmi pot imagina ca vor produce camionete cu ardere interna și după 2035 dar nu vor fi oferite în Europa.
-
Dutz, joi, 09.05.2024 18:19
Matematica este simplă (dacă vrem), modele electrice se lansează în draci, vânzările stagnează per total (dacă nu mai rău), în consecință avem o pizza (piața) care trebuie feliată în mai multe bucăți, deci fiecare model va vinde mai puține bucăți… dezastru. Cine naiba i-a pus să declare (nu doar Ford) așa ceva. O mașina nu-i toaster, nu se cumpără on-line (procentul este nesemnificativ)… și la un toaster mă uit ce cumpăr. Fără alte baterii și asta înseamnă alte sute de miliarde cheltuite viitorul electric este mult în viitor. Pote să pune UE ce directive vrea, cei ce pun directive nu-s în stare să facă scobitori… deci, vor schimba directivele ca nu-i prima dată. Cum vor justifica subvențiile, scutirile și investițiile forțate în tehnologie uzată moral, habar n-am, dar este o adevărată dramă, o risipă nesimțită.
-
Dutz mâncați cicluri de găină, joi, 09.05.2024 18:33
Pote sa zice Dutz ce vrei, nu e în stare sa scriem, darămite sa mai aibă și sens. PS: directivele de dau, nu se pun. Și oricum nu e o directivă.
-
curcubitaceu progresist, joi, 09.05.2024 19:01
sunt convins ca voi conduce Dieselul si dupa 2035 spre grabnica sufocare a bebelushilor cu suflet curat si pur.
-
@curcubitaceu, joi, 09.05.2024 19:17
Și eu, dar vei plăti taxe de o sa te doară :))
-
Il Duce, joi, 09.05.2024 22:50
...Și după plata taxelor dureroase va veni uriașul apetit pentru votarea cu ambele mâini a partidelor de extremă dreapta.
-
@Cocalar hAUR, vineri, 10.05.2024 01:21
Îhî, am auzit că porumbelul Simion ia vreo 10% la europene. Mai puțin decât procentul de cocalari. Pana în 2028 se întoarce în galerie. Vino-ți in fire, ăștia nu vor guverna nici dacă au 50% susținere, ceea ce nu au. E bine cu democrația dar nu îți imagina ca ajunge pulimea sa decidă. Nu a decis niciodată în istorie.
-
George Simion, vineri, 10.05.2024 02:36
pana in 2030 vor sa fure tehnologie de la cinezi sau?
-
MarS, vineri, 10.05.2024 07:38
Virtue signaling pentru retarzi eco backfires in face of reality. No way Jose
-
S'a luat curentu', vineri, 10.05.2024 08:18
Au vrut sa fure startul si nu le-a iesit! Urmeaza chinezii de la Volvo, daca vor sa mai conteze ca brand de autoturism. La noi au pus bannere stradale cu " veniti de luati ultimele xc90 diesel"! Vorba romanului : si-au dat cu tesla'n oo!
-
Seriff, vineri, 10.05.2024 09:33
Hai na belea, ce surpriza, nu se astepta nimeni, oricum s-a dus povestea cu masinile electrice, nu se mai vand aproape deloc de cand s-a scos pomana de la stat, termicele sunt baza, producatorii sunt orbi dar nu sunt prosti, stiu ca daca vor sa o duca bine trebuie sa mearga pe ce vor clientii, nu pe ce vor niste dobitoci de la Bruxelles. Eu oricum nu am inteles niciodata de ce producatorii nu se opun, adica practic vin unii si iti interzic produsul, te baga in faliment si tu taci din gura.
-
Matei, vineri, 10.05.2024 12:10
Ciumpalacii visează la far-right. Atât îi duce mintea odihnită și frustrată. În loc să încerce să înțeleagă că dacă nu eliminam fumegatoarele ne ducem dracului, ei visează la extremism. De parcă data trecuta când extremiștii au ajuns la putere a fost bine. Nu mai zic că prima tranșă de carne de tun au fost fix ciumpalacii care au susținut extremismul. Universul și prostia umană sunt infinite.
-
@Seriff, vineri, 10.05.2024 12:34
Tu oricum nu înțelegi mare lucru. Cum merge TikTok-ul?
-
flo, vineri, 10.05.2024 14:01
In afara de dobitoci de la Bruxelles mai sunt si panaramele electrice.
-
Seriff, vineri, 10.05.2024 14:03
@12:34, inteleg mai multe decat tine, ce nu intelegi tu ca si alti retardati mintal este faptul ca electrificarea nu se va face niciodata, Ford tocmai ti-a confirmat asta, cum au facut multi altii, dar ce sa inteleaga un analfabet cu 4 clase si alea facute in gara.
-
Seriff, vineri, 10.05.2024 14:04
@12:10 fumegatoarele sunt in capul tau, ai creierul spalat bine de mass media, ia-te de mana cu Greta.
-
@Seriff, vineri, 10.05.2024 14:13
Dacă din ce a zis Ford tu ai înțeles ca electrificarea nu se va face niciodată ești mai prost decât media pe TikTok. Si asta chiar e o realizare, apropo de analfabet cu 4 clase.
-
Banditos, sâmbătă, 11.05.2024 23:09
Ca tot facea cineva vorbire de 4 clase "electrificarea nu se va face ....vreodata ". in fine....
-
Seriff, luni, 13.05.2024 10:03
@14:12 Faptul ca toti amana nu te pune pe ganduri? O sa tot amane, tu te uiti pe cifrele de vanzari sau traiesti pe alta planeta? Electricele anul acesta s-au dus rau de tot in cap, de cand s-a scos pomana porcului peste tot, producatorii vand termice de rup, ce producator normal la cap s-ar baga in faliment cu o gama pur electrica? Mare dobitoc esti si tu si boul ala de Banditos
-
Seriff, luni, 13.05.2024 10:05
@bandtitos mare destept esti, totusi prea prost sa te uiti pe cifrele de vanzari ale masinilor electrice care sunt praf si pulbere, la fel cum esti si tu.
-
@Seriff, luni, 13.05.2024 10:45
Amânarea e una, niciodată e alta. Hai, înapoi pe TikTok, mucosule.
Citeste si
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | vineri, 15 noiembriePrimele imagini cu viitorul GT electric Jaguar: autonomie de circa 700 kmConstructorul britanic de automobile a publicat primele imagini cu viitorul său GT cu zero emisii. Conceptul ar urma să debuteze la începutul lunii decembrie, iar modelul de serie va fi prezentat în 2025. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | vineri, 8 noiembrieNoul Mercedes-Benz CLA electric stabilește un nou record: peste 3700 km parcurși în 24 de oreNoua generație Mercedes-Benz CLA a stabilit un nou record pentru mașinile electrice. Un prototip al viitorului model de serie a reușit să parcurgă peste 3700 de kilometri în doar o singură zi. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | joi, 31 octombrieSuzuki: primul model electric va fi dezvoltat împreună cu ToyotaPrimul model electric Suzuki va fi dezvoltat împreună cu Toyota, au dezvăluit oficial cele două mărci japoneze. Viitorul model va fi lansat în 2025, iar producția va avea loc în India. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | miercuri, 30 octombrieViitoarele modele electrice Porsche ar putea primi și motorizări termicePorsche nu vrea să renunțe la motoarele termice nici în deceniul următor. Constructorul german a dezvăluit că chiar și modelele concepute pentru a fi exclusiv electrice ar putea primi motorizări termice în viitor. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | luni, 28 octombrieChinezii de la CATL prezintă o baterie pentru mașinile hibride PHEV: autonomie electrică de 400 kmCompania chineză CATL, cel mai mare producător de baterii de mașini electrice din lume, a prezentat o nouă baterie pentru mașinile hibride plug-in. Aceasta are în compoziție litiu și sodiu și promite să ofere o autonomie electrică de 400 de kilometri. Citeste tot
După 2030 pana în 2035.