Ford prezintă noul Ranger Platinum: dotări premium și motor turbodiesel cu 240 CP

Publicat marţi, 29.11.2022 10:32 de Alexandru Monenciu

Ford Ranger poate fi comandat, în Europa, într-un nou nivel de echipare de top. Este vorba despre Ranger Platinum, care propune o listă lungă de dotări premium, dar și un motor turbodiesel V6 cu 240 de cai putere.

Ford Ranger a reușit să îi cucerească pe europeni, având în vedere că vorbim despre cel mai bine vândut pick-up de pe Bătrânul Continent.

Acum, modelul constructorului american este disponibil într-o nouă echipare de vârf, denumită Platinum. Aceasta este poziționată în gamă deasupra nivelului de echipare Wildtrak.

Noul Ford Ranger Platinum este disponibil exclusiv în varianta cu 5 locuri și cabină dublă. Din punct de vedere estetic, avem o grilă frontală unică, ornamente cromate, jante de 20 de inch cu design special, lumini de zi integrate în farurile LED, geamuri cu tentă fumurie și hayon cu închidere Soft-Close.

Pentru interior, Ford a pregătit două ecrane de 12 inch: unul pentru instrumentarul digital de bord și celălalt pentru sistemul multimedia.

DOTĂRI INTERIOARE PREMIUM

Lista mai include o tapițerie din piele perforată, scaune reglabile electric în 10 direcții pentru șofer și pasagerul din față, de asemenea cu funcție de încălzire și răcire, cusături contrastante, ornamente din lemn de arțar cu granulație deschisă și sistem de iluminare ambientală.

Nu lipsește sistemul audio B&O cu 8 incinte și zona de încărcare wireless pentru telefonul mobil.

Sub capota noului Ford Ranger Platinum regăsim propulsorul turbodiesel V6, de 3.0 litri, care dezvoltă 240 de cai putere și 600 Nm. Unitatea vine în compania unei transmisii automate cu 10 rapoarte și a unui sistem de tracțiune integrală controlat electronic.

Greutatea maximă de încărcare este de 3.500 de kilograme, iar sarcina utilă depășește o tonă.

Clienții din Europa pot deja comanda noul Ford Ranger Platinum. Acesta a intra pe linia de asamblare în martie 2023, iar primele exemplar vor fi livrate la sfârșitul primăverii.

via Ford

  • eu, marţi, 29.11.2022 12:03

    cel mai probabil e cel de 2967 cmc de la vw, in temeiul parteneriatului pe care-l au de ceva vreme. nu e nepotrivit pentru genul asta de masina, ba chiar mult mai pretabil decat versiunile pe benzina.

  • PMC, marţi, 29.11.2022 12:33

    Excelenta masina. Pacat ca in Romania e considerat "lux" sa ai o masina cu motor de 3 L. Apropo de asta, masinutzele cu baterii sunt scutite si alea de impozit. Si nici asa nu se vand, decat ca a doua masina. Deci nema impozit + 13000 de eur de la stat, si tot abia se vand. :)

  • unu altu, marţi, 29.11.2022 12:56

    Vai hidos poate fi ...

  • @inexorabil, marţi, 29.11.2022 14:19

    Dobitocule, te-au lasat sa pleci din spital? Iar te-ai ratacit pe aici?

  • Seriff, marţi, 29.11.2022 14:32

    @Pmc, chiar ca, masinutele cu cablu au pomana si de la impozit, plus pomana de la stat care reprezinta cam 1/3 din pretul masinii si tot degeaba, nu le cumpara aproape nimei si cine le cumpara mai are minim o masina. Jenanta situatie, totusi e bine ca lumea desteapta si nu pune botul la vrajelile eco.

  • Mike, marţi, 29.11.2022 14:42

    Tot cu injectoare fisurate?

  • CCA, marţi, 29.11.2022 15:51

    Faina de tot! Nu va faceti griji, impozitul tot 480 lei pe an e! Doar vigneta e 495 lei, restul mai putin ca la una de 0,9 litri. Singura problema e, ca din auzite, pe Europa, vine cu motorul “clasic” imbunatatit pe care Ford la pus si pe Range Rover /Land Rover. Adica ala in top! Cu probleme…

  • Mircea Badea, miercuri, 30.11.2022 18:49

    Ce gluma, dizal și premium/platinum in aceeași propoziție. Doar daca mașina de serviciu e tractorul... așa ceva...