Ford prezintă noile Transit Custom MS-RT și Ranger MS-RT

Publicat marţi, 13.02.2024 12:05 de Alexandru Monenciu

Ford a publicat primele imagini și informații despre noile Transit Custom MS-RT și Ranger MS-RT. Acesta din urmă vine echipat cu un motor diesel care dezvoltă 240 CP.

MS-RT sau, cu alte cuvinte, M-Sport Road Technology a luat ființă în 2015 și este, pe scurt, o ramură a diviziei de raliuri Ford M-Sport.

Ford și specialiștii MS-RT au colaborat acum pentru două modele care aduc ADN-ul din motorsport pe stradă. Este vorba despre Transit Custom MS-RT și Ranger MS-RT. Să le luăm pe rând.

FORD TRANSIT CUSTOM MS-RT

Noul Ford Transit Custom MS-RT propune un spoiler frontal mai agresiv, praguri noi, spoiler spate cu difuzor integrat, eleron și jante cu diametrul de 19 inch. Acestea sunt cu jumătate de inchi mai late decât cele care echipează modelul standard Transit Custom, astfel că ecartamentul a crescut cu mai bine de 50 de milimetri.

Paleta de culori exterioare include nuanțe ca Yellow Green și Albastru MS-RT. Etrierele sunt vopsite în nuanța Albastru MS-RT.

Pentru interior, Ford a pregătit scaune sport, tapițerie din piele ecologică și piele întoarsă, logo-uri MS-RT și cusături albastre.

Clienții pot comanda noul Ford Transit Custom MS-RT cu propulsie electrică, cu o motorizare diesel sau alături de un sistem plug-in hybrid. Indiferent de alegerea făcută, mașina oferă până la 6.8 metri cubi spațiu maxim de încărcare și până la 1.124 de kilograme sarcină utilă netă maximă.

Versiunea electrică E-Transit Custom MS-RT oferă 285 de cai putere (210 kW). Modurile de rulare Normal și Eco scad puterea la 160 kW, respectiv 100 kW.

Motorizarea diesel, de 2.0 litri EcoBlue, este disponibilă în 2 variante de putere: 150 CP, tracțiune față și transmisie manuală cu 6 rapoarte, sau 170 CP, tracțiune integrală și cutie automată de viteze cu 8 trepte.

De cealaltă parte avem versiunea plug-in hybrid, care combină un motor pe benzină, de 2.5 litri, o unitate electrică și o baterie de 11.8 kWh. Ansamblul dezvoltă în total 232 CP.

FORD RANGER MS-RT

Celălalt model născut din această colaborare este Ranger MS-RT. Acesta are o parte frontală inspirată de modelele Ranger care concurează în Asia la cursele extreme, grilă de tip fagure, praguri noi, spoiler spate cu difuzor integrat și jante de 21 de inch.

Aripile evazate extind lățimea mașinii cu 82 de mm în față și în spate. De asemenea, ecartamentul este mai mare cu 40 de milimetri pe fiecare punte. Garda la sol a coborât și ea cu 40 de milimetri.

Noul Ford Ranger MS-RT poate fi comandat într-o gamă largă de nuanțe exterioare. Lista include și culoarea Gri Conquer, cu capacele oglinzilor și mânerele portierelor vopsite în Negru Agate.

În habitaclu regăsim scaune sport, volan sport cu funcție de încălzire și inserții MS-RT. Dotarea standard include display central de 12 inch, sistem de climatizare automată cu 2 zone, cameră video pentru mersul cu spatele, senzori de parcare față/spate, tempomat adaptiv inteligent și limitator inteligent de viteză.

Ford Ranger MS-RT este disponibil cu o singură motorizare. Este vorba despre propulsorul diesel V6, de 3.0 litri, care dezvoltă 240 CP și 600 Nm cuplu. Transmisia este una automată, cu 10 rapoarte, iar tracțiunea integrală e4WD este standard.

Ranger MS-RT păstrează aceeași capacitate de încărcare de 1 tonă și o capacitate de remorcare de 3.500 de kilograme.

Noile Ford Transit Custom MS-RT și Ranger MS-RT pot fi deja comandate, inclusiv în România. Livrările sunt programate pentru jumătatea acestui an.

via Ford

  • Adrian, marţi, 13.02.2024 14:29

    Bravo Ford! Era interesant si un Connect MS-RT. Acel Custom imi aminteste de duba A-Team, GMC Vandura.