Ford Edge, cel mai mare SUV al mărcii, are prețuri pentru România: de la 41.600 de euro pentru 2.0 diesel de 180 CP
Ford a lansat în România un SUV care se va lupta cu Volkswagen Touareg, Hyundai Santa Fe și Kia Sorento în segmentul mare. Prețurile și motorizările sale sunt poziționate interesant.
După o lungă așteptare, Ford a anunțat prețurile oficiale ale celui mai mare SUV din propria gamă. Prezentat în premieră europeană în toamna anului trecut, la Salonul auto de la Frankfurt, Ford Edge reprezintă Ovalul Albastru în segmentul SUV-urilor mari de volum, acolo unde vârf de vânzări este Volkswagen Touareg și unde coreenii de la Kia (prin Sorento) și Hyundai (prin Santa Fe) încearcă să-și taie și ei o felie cât mai mare din piață.
Noul Edge pleacă de la 41.600 de euro cu TVA inclus pentru 2.0 TDCi de 180 CP cu transmisie manuală și 4x4 în echiparea Trend. Același motor este disponibil în versiunile de echipare Titanium (+3000 de euro) și Sport (+1500 peste Titanium). Versiunea de putere de top a motorului 2.0 TDCi, cea de 210 CP, poate fi comandată exclusiv cu transmisie automată cu șase trepte și costă 46.850 de euro în echipare Titanium și 1500 de euro mai mult în echiparea de top Sport.
Dacă Ford și Volkswagen se luptă în aceleași segmente și deseori vin cu oferte foarte asemănătoare, strategiile celor doi mari constructori diferă major în zona SUV-urilor de peste 4 metri. Cel mai bun exemplu în acest sens se observă în zona ofertei de motoare, acolo unde cel mai puternic motor diesel oferit de Ford (2.0 TDCi de 210 CP) este cu doar 6 CP peste motorul enrty level din gama Touareg (3.0 V6 TDI de 204 CP).
Noul Ford Edge împarte platforma cu Mondeo și are un design inspirat de la conceptul cu același nume care a fost prezentat în noiembrie 2013 la Salonul Auto de la Los Angeles. Dotările de siguranţă standard includ centuri spate cu airbag-uri integrate, airbag integrat în uşa torpedoului şi multe altele, pe lângă clasicele airbag-uri şi sisteme de control ale tracţiunii şi stabilităţii. Mai mult decât atât, Ford propune mai multe sisteme care să ajute şoferul să abordeze virajele în siguranţă în orice condiţii şi să evite accidentele pe cât posibil. Din punct de vedere tehnic, știm că suspensia faţă este de tip MacPherson, în timp ce puntea spate are suspensie independentă integral-link.
La nivelul habitaclului, Ford Edge se bucură de un sistem multimedia Sync 2 cu ecran cu diagonala de opt inch și sistemul MyFord Touch. Edge poate fi echipat cu unul dintre cele mai mare plafoane panoramice din industria auto din punctul de vedere al suprafeței vitrate, iar interiorul poate găzdui șapte persoane, o facilitate din ce în ce mai des întâlnită în segment.
Motorizare | Nivel de putere | Nivel de Echipare | ||
Trend | Titanium | Sport | ||
2.0 TDCi | 180 CP Man.6 4x4 | 41.600* | 44.600 | 46.100 |
210 CP Aut.6 4x4 | - | 46.850 | 48.350 | |
*prețuri în euro cu TVA inclus |
pe asta nu l-am vazut dar l-am vazut pe eco sport ....e groaznic!daca-l pui alaturi de nissan tiida poti pune un egal intre ele...