Ford ar putea aduce marca Lincoln in Europa
Odata cu vanzarea Volvo,cei de la Ford ar putea introduce marca Lincoln pe pietele din Europa si Asia. Aceasta ar fi competitorul Ford Motor Company pe segmentul premium al pietelor respective.
Americanii de la Ford nu exclud lansarea marcii Lincoln pe pietele externe, cum ar fi Europa. Acest lucru inseamna ca Lincoln s-ar putea lupta cot la cot cu marci precum Lexus, Mercedes, BMW, Audi, Infiniti si altii pe segmentul automobilelor premium pe piata din Europa si chiar si pe alte piete importante din lume. Cei de la Ford nu au dezvaluit inca o data la care se va intampla aceasta schimbare, dar mentionarea unui asemenea eveniment inseamna ca putem vedea marca Lincoln in Europa peste cativa ani.
Mark Fields, presedintele diviziei americane a Ford Motor Company, a declarat ca marca Lincoln nu are inca un plan de atac la nivel global, dar aceasta posibilitate nu este exclusa in viitor. Declaratia din acest an a lui Mark Fields vine la doi ani dupa ce Alan Mullaly a facut o declaratie similara in 2008, care se referea la marca Lincoln atacand piata globala. De data aceasta, introducerea lui Lincoln pe pietele din Europa si Asia ar avea logica daca luam in vedere faptul ca Ford este pe care sa vanda marca Volvo, urmand sa ramana fara un competitor premium pe pietele respective.
Vanzarea modelelor Lincoln pe pietele din afara Statelor Unite ale Americii le-ar aduce acestora o potentiala revigorare a vanzarilor, care au atins cel mai scazut nivel din ultimii 28 de ani. Spre exemplu, prezenta Ford pe segmentul premium al celei mai mari piete auto din lume ar disparea odata cu vanzarea Volvo, asa ca marca Lincoln ar putea fi utilizata pentru a umple golul lasat de marca suedeza. Lincoln a vandut 82.847 de unitati pe piata din SUA in anul 2009, atingand cel mai scazut nivel din 1981, si doar doua treimi din cel mai ridicat nivel al marcii – 231.600 unitati, inregistrat in 1990.
Via | AutomotiveNews (inreg.)
A mai fost vorba de asa ceva acum vreo 10 ani, dar nu s-a concretizat nimic; e drept ca pe atunci avea in Europa, Volvo si Jaguar. Pentru a vinde ceva si nu doar a face act de prezenta pe batranul continent, e nevoie de o gama noua, competitiva, nu doar de niste Ford-uri cosmetizate, cu o parte frontala Lincoln. Altfel nici vorba sa ciupeasca vreo felie din vanzarile Mercedes, BMW, Audi, Land Rover (in cazul SUV-urilor).